رپورتاژ

استفاده از پمپ های BMV در صنعت ساختمان سازی

پمپ آب ساختمان یک وسیله کاربردی در ساختمان‌های مرتفع محسوب می‌شود.

پمپ آب ساختمان یک وسیله کاربردی در ساختمان‌های مرتفع محسوب می‌شود. به کمک این وسیله می‌توان فشار آب را تقویت کرد و حجم مناسبی از آن را به طبقات بالاتر ساختمان رسانید. اگر بخواهید بهترین و بهینه‌ترین کارایی را از یک پمپ آب خانگی دریافت کنید، لازم است که با انواع پمپ آب ساختمان، کارایی و ظرفیت هرکدام از مدل‌های آن آشنا شوید.

شناخت انواع پمپ آب ساختمان کمک می‌کند تا علاوه بر انتخاب و خریداری بهترین و کارآمدترین مدل، در نگهداری و تعمیرات آن نیز به خوبی عمل کنید. چنین اموری در افزایش بهره‌وری و طول عمر دستگاه مؤثر هستند. در این مقاله در خصوص انواع پمپ‌های آب ساختمان صحبت کرده‌ایم. پس لطفاً تا پایان مطلب همراه ما بمانید.

استفاده از پمپ های BMV در صنعت ساختمان سازی

بررسی انواع پمپ آب ساختمان

مشکل کمبود آب در برخی مناطق یک معضل اساسی است و این قضیه در خصوص تأمین آب ساختمان‌های چند طبقه اهمیت بیشتری دارد. تولید دستگاه‌هایی تحت عنوان پمپ آب ساختمان توانسته است این مشکل را به نحو احسن رفع کند. پمپ‌های آب خانگی مشکل کمبود آب در ساختمان‌های چند طبقه با هر تعداد شیر آب، دوش و هر نوع اتصالات آبی دیگری را رفع کند و یک فشار آب قوی و مستمر را در اختیار مصرف‌کننده خواهد گذاشت.

انتخاب و خرید بهترین پمپ آب ساختمان مستلزم شناخت این دستگاه‌ و کارایی آن است. بهتر است پیش از هر چیز انواع پمپ‌های آب خانگی یا ساختمان را به خوبی بشناسید. انواع پمپ آب خانگی بر اساس معیارهایی از قبیل ظرفیت حجم آب در واحد زمان (دبی) و ارتفاع آبرسانی در دسته‌بندی‌های مختلفی قرار می‌گیرند. این معیارها همچنین باعث تفاوت در قیمت پمپ آب ساختمان شده‌اند. انواع پمپ آب خانگی از لحاظ مقدار اسب بخار (میزان کار انجام شده در واحد زمان) به پنج نوع زیر تقسیم می‌شوند.

  • پمپ آب خانگی نیم اسب بخار: مناسب ساختمان‌های یک طبقه با حداکثر متراژ 150 متر مربع

  • پمپ آب خانگی یک اسب بخار

  • پمپ آب خانگی یک دو نیم اسب بخار: مناسب ساختمان‌های پنج طبقه 10 واحدی با حداکثر متراژ 100 متر مربع

  • پمپ آب خانگی دو اسب بخار: مناسب ساختمان‌های پنج طبقه 14 واحدی با حداکثر متراژ 100 متر مربع

  • پمپ آب خانگی سه اسب بخار

هرکدام از انواع فوق‌الذکر توسط شرکت‌ها و برندهای مختلفی تولید و روانه بازار می‌شوند. در ادامه مقاله راجع به کارایی و کارکرد پمپ‌های آب ساختمان مارک BMV صحبت می‌کنیم. همچنان ما را همراهی کنید و با بهترین مارک پمپ آب خانگی موجود در بازار بیشتر آشنا شوید.

استفاده از پمپ های BMV در صنعت ساختمان سازی

پمپ آب خانگی ساخت چین برند BMV

برند BMV یک شرکت چینی است که انواع پمپ آب از جمله پمپ آب خانگی را در مدل‌های متنوع نیم اسب، یک اسب، یک و نیم اسب، دو اسب، سه اسب، تک پروانه و دو پروانه به بازار عرضه کرده است. محصولات این برند از لحاظ کیفیت ساخت و قیمت بسیار مناسب است و کارایی فوق‌العاده‌ای را از خود نشان داده‌اند. در ادامه برای نمونه یکی از انواع پمپ‌های برند بی اِم وِ را به شما معرفی خواهیم کرد.

در یک دسته‌بندی دیگر انواع پمپ‌های برند BMV را می‌توان در سه گروه زیر قرار داد.

  • پمپ آب خانگی بشقابی برند BMV

  • پمپ آب خانگی جتی برند BMV

  • پمپ آب خانگی محیطی برند BMV

پمپ آب خانگی جتی برند BMV

یکی از پمپ‌های بسیار کاربردی و پرطرفدار پمپ جتی یا خودمکش نام دارد. پمپ‌های جتی از نوع سانتریفیوژ هستند و به هنگام کار کردن صدای زیادی تولید می‌کنند؛ بنابراین به هنگام استفاده از این پمپ‌‌ها می‌بایست عایق صوتی مناسب به کار برده شود.

برند BMV انواع مدل‌های مختلف پمپ آب ساختمان نوع جتی را به بازار عرضه کرده است. مدل‌های پمپ آب خانگی ساخت چین از برند بی اِم وِ ویژگی‌های مختص به خود را دارند که باید بسته به نیاز و ظرفیت مورد نظر خریداری شوند.

برای مثال می‌توان به پمپ آب ساختمان یک اسب جتی BMV مدل 100CAM اشاره کرد. این مدل هم برای مصارف ساختمانی و هم در باغ‌ها و زمین‌های کشاورزی کاربرد دارد. این دستگاه ظرفیت تأمین پمپاژ آب تمیز به ساختمان‌هایی با حداکثر 8 طبقه و زمین‌هایی با مسافت 450 متر در محدوده‌ مسطح و صاف را دارد. بدنه این دستگاه از جنس چدن و اجزای آن با استفاده از برنج، شافت استیل، سیل مکانیکی گرافیتی، سیم پیچ تمام مس و ... تولید شده است. ویژگی‌های فنی دستگاه مذکور از قبیل دور موتور 3000 دور در دقیقه، کابل‌ها، منبع تغذیه ( برق تکفاز) و ... با سایر مدل‌های جتی متفاوت است.

استفاده از پمپ های BMV در صنعت ساختمان سازی

هزینه پمپ آب ساختمان

هزینه تمام شده پمپ آب ساختمان بر اساس قیمت دستگاه، شرایط و محل نصب دستگاه احتمال کنده‌کاری و .. محاسبه می‌شود؛ اما همچنان قیمت پمپ آب خانگی که خریداری کرده‌اید، بخش مهمی از هزینه را به خود اختصاص می‌دهد. به‌طور کلی قیمت پمپ آب خانگی مارک BMV نسبت به سایر مدل‌ها پایین‌تر است.

خرید بهترین پمپ آب ساختمان

با توجه به انواع و اقسام‌های مدل‌های پمپ آب موجود در بازار انتخاب و خرید پمپ آب ساختمان اندکی سخت می‌شود؛ اما اگر مواردی مانند هد پمپ و ارتفاع ساختمان، میزان آبدهی پمپ، سرو صدا، مصرف انرژی، قابلیت اطمینان و کیفیت دستگاه را مورد بررسی قرار دهید، می‌توانید بهترین انتخاب ممکن را بر اساس نیاز داشته باشید.

در صورت خرید آنلاین پمپ آب ساختمان از سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی می‌توانید با تمام مدل‌های دستگاه پمپ آب ساختمان BMV نوع جتی آشنا شوید. موارد زیر برخی از مدل‌های پرفروش و رایج این دستگاه هستند.

جمع بندی

پمپ‌های آب ساختمان وسیله‌ای برای تقویت فشار آب و رساندن آن به طبقات بالاتر ساختمان هستند. این دستگاه‌ها در انواع و مدل‌های مختلفی تولید و به بازار عرضه شده‌اند. مهم‌ترین معیارهای خرید پمپ آب حجم آبدهی در واحد زمان و ارتفاع آبرسانی آن است.

انواع پمپ آب خانگی با توجه به میزان کار به پمپ‌های نیم اسب، یک اسب، یک اسب و نیم، دو اسب و سه اسب دسته‌بندی می‌شوند. برند BMV یکی از سازندگان پمپ‌های آب ساختمانی این دستگاه‌ها را در انواع مختلف جتی، بشقابی و محیطی با توان نیم تا سه اسب بخار تولید می‌کند. دستگاه‌های پمپ آب ساخت چین از این برند کیفیت ساخت عالی دارند و از لحاظ قیمت نیز بسیار به‌صرفه هستند.

برای مشاهده محصولات این برند می تواندید به سایت موتور آوران وطن مراجعه کنید.

https://bmvco.ir/

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 72358

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر