رپورتاژ

گزینه‌های پرطرفدار برای اجاره ویلا در شمال!

گزینه‌های پرطرفدار برای اجاره ویلا در شمال!

شمال همیشه یکی از گزینه‌های پرطرفدار در میان مردم ایران است و سفر به شمال برای برخی، مانند رفتن به سر کوچه و خیابان دیگری در شهر خودشان است. بعضی از ایرانیان در هر فرصت کوتاه یا بلندی، به سادگی و بدون هیچ تاملی به شمال می‌روند تا چند روزی را در آب و هوای خوش، مناظر زیبا و ویلاهای پرطرفدار شمال بگذرانند.

همان طور که شمال از گزینه‌های پرطرفدار سفر در ایران است، برخی از ویلاهای این خطه، به گزینه‌های پرطرفدارتر نسبت به سایر ویلاها تبدیل شده‌اند. ارزان بودن، داشتن امکانات مناسب و عوامل دیگری وجود دارند که برخی از اقامتگاه‌ها را به  گزینه‌های پرطرفدار برای اجاره ویلا در شمال تبدیل می‌کنند.

 

گزینه‌های پرطرفدار ویلا با قیمت ارزان

خوب است بدانید که همه ویلاهای پرطرفدار لزوما لوکس و گران قیمت نبوده و یکی از گزینه‌های پرطرفدار برای اجاره ویلا در شمال، ویلاهایی با قیمت ارزان هستند که افراد زیادی آنها را برای یک سفر جذاب شمالی ترجیح می‎دهند. ویلاهای ارزان و پرطرفدار در شمال، متراژی کمتری دارند اما امکانات کافی برای اقامت را داشته، تمیز بوده و میزبانان خوش برخوردی دارند. حالا پرسش این است که چگونه این گزینه‌ها را پیدا کنیم؟

این روزها بهترین روش برای اجاره ویلا به شیوه آنلاین است اگر قصد اجاره ویلایی ارزان از پلتفرم‌های مختلف مانند  ویلایار، اتاقک و جاباما را دارید، در صفحه مربوط به هر ویلا در مورد شرایط و امکانات آن تحقیق نمایید. در نظر داشته باشید که علت ارزانی برخی از ویلاها نه امکانات کم آنها، بلکه قوانینی است که در ابتدا ممکن است سختگیرانه به نظر برسد. قوانینی در مورد منع استعمال دخانیات در داخل ساختمان و یا همراه نداشتن حیوانات خانگی عواملی هستند که باعث ارزانی آنها می‌شوند و از سوی دیگر ویلاها را برای برخی از افراد که سیگاری نیستند و یا حیوان خانگی ندارند، پرطرفدار می‌کند.

گزینه‌های پرطرفدار برای اجاره ویلای لاکچری در شمال

برخی از ویلاهای لاکچری در شمال وجود دارند که به گزینه‌های پرطرفدار برای افرادی تبدیل شده‌اند که به هزینه و قیمت اجاره ویلا چندان اهمیتی نمی‌دهند و در مقابل متراژ بالا، امکانات ویژه و فضای جذابی دارند. ویلاهای لاکچری همگی دارای استخر، آلاچیق، بالکن با ویوی مناظر شمالی و وسایل تفریحی هستند. مبلمان و سرویس خواب در این ویلاها کیفیت بالایی دارد و فضای سبز و محیط مناسب، آنها را به گزینه‌های پرطرفدار برای اجاره ویلا در شمال می‎نماید.

برای اجاره ویلاهای لاکچری در شمال از پلتفرم‌های جاجیگا یا جاباما، می‌توانید در جستجوی ویلاهای شمال، به شیوه‌های مختلف این ویلاها را جستجو نمایید. به عنوان مثال در جاباما می‌توانید در پایین صفحه روی مسیرهای میانبری که ویلاهای لاکچری، استخردار و جکوزی‌دار را نشان می‎دهند، کلیک کرده و ویلاهایی با امکانات بالاتر که قطعا لاکچری هستند را جستجو کنید.

گزینه‌های پرطرفدار با امکانات مناسب

گزینه‌های پرطرفدار ویلاهای شمال، چه ارزان و اقتصادی باشند و چه لاکچری و گران قیمت، امکانات خوب و مناسبی برای زندگی دارند. شرط اولیه برای مناسب بودن هر ویلایی تمیز بودن اتاق‌ها، سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه و ملحفه‌های تخت‌ها است. علاوه بر این ویلا باید پارکینگ به تعداد کافی داشته باشد  تا اگر مسافران به صورت گروهی با چند اتومبیل به شمال سفر می‌کنند، بتوانند همگی خودروهای خود را در درون پارکینگ ویلا پارک نمایند.

قبل از اجاره ویلا در شمال امنیت آن را چک کنید

داشتن وسایل آشپزی و ظرف در آشپزخانه، یخچال، تهویه مطبوع، مبلمان مناسب، فضای سبز، به همراه امکانات لاکچری نظیر فضای بازی، میز بیلیارد و استخر از سایر عواملی هستند که ویلاها را به گزینه‌های پرطرفدار تبدیل می‌کنند. جستجوی امکانات در ویلاهای عرضه شده در پلتفرم‌های جاباما و هومسا به شما کمک می‌کند که به راحتی این ویلاهای پرطرفدار را پیدا نمایید.

اجاره ویلا در شمال1

 

کلبه‌های جنگلی، ویلاهای پرطرفدار دنج و منحصر به فرد

یکی از گزینه‌های پرطرفدار و منحصر به فرد ویلاهای شمال که کمتر در مورد آنها صحبت می‎شود، کلبه‌های جنگلی هستند که در جاهای بکر و خلوت قرار دارند و مسافرانی که برای گریز از آلودگی هوای شهرهای بزرگ  و زندگی شهری به شمال سفر می‎کنند را به خود جذب می‎کند. این کلبه‌ها برای تمدد اعصاب و یک اقامت آرامش بخش بسیار مناسب هستند.

برخی می‌اندیشند که کلبه‌های جنگلی فاقد امکانات لازم برای زندگی هستند و در صورتی که آنها را از پلتفرم‎های ویلاجار و جاباما اجاره کنند، از بسیاری امکانات زندگی شهری محرومند. این برداشتی نادرست نسبت به کلبه‌های جنگلی است. از آنجا که امروزه کلبه‌های جنگلی گزینه‌هایی پرطرفدار هستند، امکانات و تجهیزاتی مناسب یک زندگی معمولی را دارند و در نتیجه می‎توان به راحتی در آنها اقامت گزید.

ویلاهای پرطرفدار لب دریا

بسیاری از ویلاهایی که گزینه‌های پرطرفدار برای اجاره در شمال هستند، در شهرهای ساحلی و لب دریا قرار دارند. این گزینه‎ها که در شهرهای بندر انزلی، رامسر، تنکابن، عباس آباد، چالوس و نوشهر، نور، محمودآباد، فریدونکنار و بابلسر و هم‌چنین بهشهر قرار گرفته‌اند، بسیاری از مسافران را در هر فصلی از سال به سمت خود می‌کشانند.

این ویلاها با نام ویلای ساحلی در پلتفرم جاباما و سایر پلتفرم‌ها نظیر میهمان شو شناخته می‌شوند. شما می‌توانید در این پلتفرم‌ها نام شهری که قصد سفر به آن را دارید را وارد نموده تا بتوانید به راحتی برای اجاره ویلاهای لب دریا اقدام نمایید.

اجاره ویلا در شمال2

 

گزینه‌های پرطرفدار ویلا در شمال با ویوی دریا و جنگل

اگر به رامسر سفر کرده باشید، می‌دانید که این شهر زیبای شمالی که عروس شهرهای مازندران لقب دارد در نزدیکی دریا و جنگل قرار گرفته و گزینه‌های پرطرفداری وجود دارند که همزمان ویوی این دو جاذبه زیبای طبیعی را در خود دارند. اجاره ویلاهای پرطرفداری که در چنین شرایطی قرار دارند، نه تنها مناظر زیبا و چشم‎نوازی را به شما هدیه می‌کنند، بلکه دسترسی‌تان به جنگل و دریا را آسان می‌کنند.

برای این که بتوانید چنین گزینه‌های پرطرفداری را در شهرهای ساحلی شمال که با جنگل فاصله کمی دارند، پیدا کنید وارد پلتفرم‌های سفر مارکت و یا جاباما شده و ویلاهای مناسب سلیقه خود را پیدا کنید.

در فصل سرد تعداد گزینه‌های پرطرفدار بیشتر می‌شود

اگر قصد سفر به شمال در فصل سرد سال را دارید، قطعا از آن دسته افرادی هستید که عاشق این منطقه زیبای سرسبز کشورمان بوده و فصل گرم و سرد برایتان فرقی ندارد و در هر شرایطی به این منطقه زیبای کشور سفر می‌کنید. خوشبختانه همه مسافران مانند شما نیستند و از همین رو، میزان تقاضا نسبت به اجاره ویلاهای شمال در فصل‌های پاییز و زمستان پایین می‌آید.

همین امر باعث می‌شود که قیمت اجاره ویلا در شمال نیز در فصل‌های سرد کاهش چشمگیری پیدا کند و صاحبان ویلا برای جذب مشتری، تخفیف‌های استثنایی و قابل ملاحظه‌ای برای ویلاهایشان لحاظ کنند. در نتیجه تعداد گزینه‌های پرطرفدار با قیمت مناسب در این زمان بسیار بیشتر می‌شود. در پلتفرم جاباما یا ویلاجار درصد تخفیف این ویلاها مشخص شده است که به راحتی می‌توان آنها را پیدا کرده و اجاره نمود.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 68711

ارسال نظر