رپورتاژ

کدوم شلوارم رو با کدوم کفشم بپوشم؟

رپورتاژ

انتخاب شلوار جین با کفشی که بهش بیاد یکی از چالش هایی هستش که برای هر کسی که استایل براش مهمه پیش میاد. این مقاله به این افراد کمک زیادی میکنه.

آموزش ست شلوار جین با کفش

به گزارش پادمیرا فروشگاه اینترنتی لباس، وقتی صحبت از لباس های اصلی یک کمد لباس می شود، شلوار جین یک شلوار همه کاره ای است که به خوبی با انواع لباس ها ست می شود. پوشیدن شلوار جین همیشه یک انتخاب عالی است، اما انتخاب کفش برای داشتن یک استایل شیک، ضروریست. در این پست، پادمیرا مگ قصد دارد به شما کمک کند تا بتوانید یک استایل شیک و جذاب با انواع شلوار جین و کفش هاتون داشته باشید. همراه ما تا پایان این مقاله بمانید.

ست شلوار جین با کفش

ست کتونی با شلوار جین

به لطف ترند های پر طرفدار ورزشی، ست کتونی با شلوار جین یک ست جدید و جذاب است. بنابراین، اگر دنبال یک ظاهر معمولی و راحت هستید، نمی توانید از این ترکیب شیک و مد روز عبور کنید. برای داشتن ظاهری مینیمال بهتر است کفش های کتانی سفید یا مشکی ساده را انتخاب کنید، ایجاد ست کتونی سفید با شلوار جین روشن می تواند یک گزینه مینیمال و شیک باشد.

ست شلوار لی با کفش کالج

شما می توانید برای لباس های غیررسمی از ست شلوار لی با کفش کالج استفاده کنید، این ترکیب هوشمندانه و راحت است. مدل های رسمی مانند کفش کالج برای متعادل کردن ظاهر غیررسمی جین با دیگر لباس های رسمی شما بشدت ایده آل است. 

ست شلوار جین با کفش

ست شلوار جین زنانه و کفش پاشنه بلند

در حال حاظر ست شلوار جین زنانه و کفش پاشنه بلند به خصوص اگر فاق شلوار بلند باشد یکی از جدید ترین ترند های اضافه شده به دنیای مد است. شلوار جین های کمی فاق بلند یا همان مام فیت، انحنای بدن شما را به خوبی مشخص می کنند، و در کنار آن کفش های پاشنه بلند به لباس شما استایل رسمی می بخشند. شلوار جین های فاق بلند روشن یا تیره را با کفش های پاشنه بلند ساده و شیک بپوشید.

شلوار جین گشاد با چکمه های پاشنه دار

شلوار جین با چکمه پاشنه دار در حقیقت یکی از بهترین و جدید ترین ست های شلوار جین زنانه و کفش پاشنه بلند است که ظاهری شیک و کشیده را به شما ارائه می دهد. همچنین شلوارهای جین گشاد، می توانند برای ایجاد استایلی که شما را بلندتر نشان می دهد مفید باشند و چکمه های پاشنه دار در کنار این نوع جین ها قد را بلند تر کرده و استایل شما را تکمیل می کنند. 

شلوار جین تنگ با کفش های پشت باز

این بار برای ست کردن شلوار جین با کفش چرم می توانید از ترکیب شلوار جین تنگ با کفش های پشت باز چرمی پاشنه کوتاه یا بلند که به تازگی در صنعت مد محبوبیت زیادی پیدا کرده اند استفاده کنید. این ست جذاب، راحت و شیک بوده و در عین حال می تواند استایلی رسمی را به شما ارائه دهد، بنابراین، حتما این گزینه را حداقل یک بار امتحان کنید.

ست شلوار جین زاپ دار با کفش راحتی

شلوار جین پاره اغلب یک ظاهر غیررسمی و بی قید و بندی را ارائه می دهد. برای اضافه کردن عناصر دیگر به استایل و پوشیدن این نوع جین ها، هم می توانید کفش پاشنه بلند بپوشید و هم کفش های راحتی را انتخاب کنید، این به مابقی آیتم های استایل شما بستگی دارد. البته جالب است بدانید که با این نوع شلوار ها کفش های کتونی در میان مردان بسیار محبوب تر هستند زیرا جذابیتی راحت و در عین حال شیک ارائه می دهند، اما در مورد خانم ها انتخاب های گسترده تری وجود دارد. 

شلوار جین جذب با چکمه های بزرگ

ترند چکمه های بزرگ و مشابه با پوتین های سربازی هرگز از مد نمی افتد. این نوع بوت ها همچنان یک ترند محبوب برای پاییز و زمستان سال جاری هستند و ظاهر شیک و زیبا را برای شما تضمین می کنند. علاوه بر این، این مدل چکمه های درشت در سال گذشته در سبک های مختلفی ظاهر شدند و احتمال آن که امسال نیز در انواع جدیدی روانه بازار شوند بسیار زیاد است. همچنین این چکمه های بزرگ بسیار راحت هستند و می توانند در شرایط آب و هوایی مختلف شما را گرم نگه دارند. برای ست کردن شلوار جین با این مدل کفش ها باید از یک جین جذب که تا حدودی به پای شما می چسبد استفاده کنید، زیرا در این استایل بوت ها باید در مرکز دید قرار بگیرند.

ست شلوار جین با کفش

ست شلوار لی مام استایل با کفش ونس

این کفش الهام گرفته از استایل های مردانه است و تعادلی برابر با شلوار جین مام استایل ایجاد می کند و جذابیتی آرام به شما می دهد. البته ست شلوار جین مام استایل زنانه  با کفش ونس همان قدر که می تواند جذاب باشد دردسر ساز نیز خواهد بود. کفش های ونس جزو مدل کفش هایی اند که به طور کلی ست کردن آن ها کمی دشوار است، اما اگر بتوانید استایل درستی از آن در بیاورید به شدت جذاب خواهند بود. برای این نوع کفش ها بهتر است شلوار جین شما جذب و کوتاه باشد و یا شلوار جین خود را تا بالای مچ پا تا بزنید. زیرا هنگام ست شلوار لی با کفش ونس حتماً مچ پای شما باید دیده شود تا استایلی شیک داشته باشید.

نکات مهم برای ست کردن شلوار جین زنانه و دخترانه با کفش

ست شلوار جین زنانه و کفش مناسب باید در بین خانم ها با یک سری روش های استاندارد همراه باشد. از شلوار جین تنگ، گشاد، پاره گرفته تا شلوار جین مام استایل، برای هر یک حداقل یک جفت کفش خواهید یافت که متناسب با لباس شما باشد و با شخصیت، خلق و خو، استایل و سلیقه مد شما سازگار باشد. اگر در یک جلسه کاری باشید و یا اگر با دوستان خود به یک سفر کوتاه می روید، باید بدانید که کفش ها ارزش استایل شما را بالا می برند و ظاهری منحصر به فرد برای استایل شما ایجاد می کنند. بنابراین، قوانین مهمی وجود دارد که باید هنگام ست کردن شلوار جین با کفش رعایت کنید. در اینجا چند قانون مهم که باید هنگام ست کردن شلوار جین با کفش رعایت کنید آورده شده است:

• مچ پا دیده شود: چه شلوار جین تنگ بپوشید چه شلوار جین پاره، همیشه مطمئن شوید که قوزک پا هایتان نمایان است. برای اینکار می توانید قسمت پایین لبه های شلوار را به بیرون تا بزنید یا از شلوار جین های کوتاه تر از شلوار های معمولی استفاده کنید تا ست شلوار جین و کفش شما شیک تر باشد.

• لبه پایین شلوار: هنگام پوشیدن یک جفت صندل یا کفش های پاشنه بلند برای هر مراسم رسمی، مطمئن شوید که پایین شلوار شما، لبه به سمت داخل دوخته شده باشد. زیرا این خط فرضی کفش را برجسته تر می کند.

نتیجه:

خرید شلوار جین زنانه یکی از پر تکرار ترین خریدها برای هر خانمی در طول سال است، اما ست کردن آن با کفش های مختلف می تواند کمی دشوار باشد. برای داشتن یک استایل شیک و زیبا هر خانم و دختر خانمی باید به نوع شلوار جین و کفشی که می خواهد با آن بپوشد توجه کند. شما در نهایت با مطالعه این مطلب خواهید توانست به راحت ترین شکل ممکن، ست کردن شلوار جین با کفش های مختلف را یاد بگیرید.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 40771

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر