رپورتاژ

بهترین برند های خارجی جهت خرید انواع کالای خواب

رپورتاژ : با توجه به اهمیت بالای کالای خواب در دکوراسیون اتاق خواب و حفظ سلامت خواب شما، بهترین مارک های تولید محصولات خواب خارجی را اینجا بشناسید.

بهترین برند های خارجی جهت خرید انواع کالای خواب

با توجه به رابطه بسیار نزدیک کالای خواب با سلامتی افراد و تاثیر آن در دکوراسیون اتاق خواب، انتخاب بهترین برند های آن، امری منطقی است. قطعا بهترین برند ها علاوه بر کارایی و ظاهر بی نظیر خود، مدت زمان بیشتری در بستر خواب شما خدمت خواهند کرد. برای رسیدن به خواب سالم و راحت و استفاده از محصولات خواب لوکس و لاکچری، اینجا بهترین مارک های پیش رو در عرصه تولید انواع کالای خواب را معرفی میکنیم تا بهترین ها را برای اتاق استراحت خود خریداری کنید.

با توجه با گسترده بودن حوزه کالای خواب و تولید کنندگان بیشمار حوزه محصولات آن، ما تصمیم گرفته ایم که در هر یک از حوزه های تشک و بالش، لحاف و روتختی، کاور و محافظ و همچنین زیر تشک یا کفی تخت، برند های برتر را به صورت مستقل، معرفی کنیم. در نتیجه شما بهترین مارک ها را در قسمت های مختلف تولید کالای خواب برای خرید بهینه خواهید شناخت.

بهترین برند کالای خواب در تولید تشک و بالش

برند دانلوپیلو

در عرصه تولید تشک و بالش نامی در بازار بین المللی می درخشد، برند دانلوپیلو آلمان است. این برند به دلیل استفاده از تکنولوژی های نوین لاتکس و مموری فوم در تولید محصولات خواب خود، مورد توجه بسیاری از متقاضیان تشک طبی و بالش طبی برای منزل و هتل قرار گرفت.

دهه‌های ۱۹۲۰ تا ۱۹۴۰ سال‌های آغازین برای شرکت دانلوپیلو است؛ در این سال‌ها دانشمندان دانلوپیو به سرپرستی ای. اِی. مورفی، فوم لاتکس دانلوپیلو را کشف کردند. دانلوپیلو اولین بار لاتکس را در صندلی‌های تراموا، قطارها و اتوبوس‌های برقی به کار برد. سپس با تولید اولین نمونه های بالش و تشک لاتکس، امتحان خود را به خوبی پس داد.

با توجه به دردسترس بودن تشک و بالش های برند دانلوپیلو در ایران، می توانید به راحتی از این کالای خواب با ارزش استفاده کنید و سلامتی کمر و گردن خود را با مزایای بیشمار این تشک ها حفظ کنید. چرا که این برند علاوه بر تولید تشک و بالش های باکیفیت، زیبا و با طول عمر بالا، تمام استاندارد های پزشکی را در آن رعایت می کند.

دیگر برند های برتر

البته دیگر برند هایی همچون WinkBed، Dream cloud، Saatva و Sarev نیز از برند های تاپ و عالی خارجی در حوزه تولید تشک و بالش هستند.

بهترین برند کالای خواب در تولید لحاف و روتختی

آنچه در ایران به عنوان لحاف و روتختی های عالی خارجی وجود دارند، برند های ترکی هستند. زیبایی و دوام پارچه های برند ترک، بر کسی که در حوزه کالای خواب اطلاعات و تخصص دارد پوشیده نیست. البته نه تمام برند های ترکی! در اینجا چند برند ترکی بسیار خوب برای خرید انواع لحاف و روتختی را معرفی می کنیم.

برند انگلیش هوم

احتمالا شما نیز این نام را در فروشگاه های محصولات برند خارجی شنیده اید. یک هلدینگ بزرگ به نام تورگوت آیدین با بیش از 70 هزار کارمند در سال 1958 در ترکیه تاسیس شد. برند انگلیش هوم نیز در سال 2009 به این هلدینگ پیوست و به سرعت مسیر رشد و شکوفایی را پشت سر گذاشت. هم اکنون انگلیش هوم بیش از 300 فروشگاه در سراسر ترکیه و بیش از 100 فروشگاه در کشور های دیگر دارد. لحاف و روتختی های برند انگلیش هوم، از بهترین های نه تنها در ایران بلکه در بازار بین المللی می باشد.

برند ترک مادام کوکو نیز دقیقا از رقبای سرسخت انگلیش هوم در تولید و عرضه انواع ملحفه های کالای خواب می باشد.

البته در رابطه با مارک های لوکس و باکیفیت در تولید لحاف های ضد حساسیت، همچنان می توان مدل های برند دانلوپیلو آلمان را نیز در لیست بهترین ها قرار داد. البته در انواع روتختی ها ملحفه ها، همچنان برند های ترکی بهترین گزینه برای ایرانیان می باشند.

بهترین برند های خارجی جهت خرید انواع کالای خواب

بهترین برند کالای خواب در تولید کاور و محافظ

کاور و محافظ تشک از محصولات خواب جانبی اما مهم بشمار می آیند. محافظ تشک با کاور متفاوت است. کاور یک ملحفه نازک برای پوشاندن تشک و حفظ نظافت و سهولت شستن آن است. اما محافظ تشک یک کالای خواب ضخیم است که روی تشک پهن می شود.

نمونه های محافظ تشک آلمانی از بهترین مارک ها هستند. چرا که علاوه بر محفاظت از تشک و افزایش طول عمر آن، دارای تکنولوژی لاتکس در ساخت آنها می باشند. در نتیجه این مدل محافظ ها به تنهایی می توانند نقش یک تشک طبی را بازی کنند و حتی به عنوان تشک مهمان روی زمین استفاده شوند. برند های دانلوپیلو آلمانی از مارک های موجود در ایران و کاملا استاندارد در این مورد می باشند.

بهترین برند کالای خواب در تولید کفی تخت

برند Nectar

از بهترین مارک های تولید کننده زیر تشک در عرصه کالای خواب، برند Nectar است که دسترسی آن در بازار ایران بسیار سخت است. از ویژگی محصولات این برند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

راحتی و پشتیبانی قابل تنظیم: پایه قابل تنظیم زیر تشک ویژگی اصلی و مورد انتظار آن است. می توانید قسمت سر یا پای خود را بالا بیاورید و از نتایج کاهش فشار بدن لذت ببرید.

دارای فناوری هوشمند: زیر تشک قابل تنظیم Nectar را می توان از طریق برنامه یا از طریق کنترل از راه دور بی سیم کنترل کرد. دارای حافظه قابل برنامه ریزی و 2 پورت USB در هر طرف با شارژ فوق العاده سریع. حتی یک حالت تنظیم ضد خروپف نیز در آن تعبیه شده است.

برند دانلوپیلو

برند آلمانی بسیار محبوب دانلوپیلو نیز علاوه بر تولید بهترین های تشک و بالش، در تولید زیر تشک نیز بسیار هوشمندانه کار کرده است. عمده زیر تشک های این برند در مدل های چوبی با چوب باکیفیت بامبو و جک های فلزی هستند. البته مدل های هوشمند برقی و مدل های دستی نیز هر دو به خوبی پاسخگوی نیاز مشتریان بوده است. محصولات خواب این برند خارجی در بازار ایران موجود بوده و می توانید به راحتی از این کالای خواب شگفت انگیز استفاده کنید.

دیگر برند ها

از دیگر برند های خارجی موفق در تولید کفی تخت می تواند به نام های زیر اشاره کرد:

Lucid

Leesa

Purple

GhostBed

مارک های خارجی کالای خواب را از کجا خریداری کنیم؟

با توجه به آنچه گفته شد؛ برای خرید بهترین مارک های کالای خواب مانند تشک، بالش، روتختی و زیر تشک بهتر است از برند های آلمانی و سوئیسی استفاده کنید و برای لحاف و روتختی ها و انواع کاور و محافظ ها، بهتر است از برند های ترکی خرید کنید. برای خرید کالای خواب در مارک های ترکی، سوئیسی و آلمانی، فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا به آدرس اینترنتی https://germankala.ir در ایران فعالیت دارد و تمامی آنچه برای آراستن و خلق یک اتاق خواب مدرن نیاز دارید را می توانید از این مجموعه کامل محصولات خواب خریداری کنید.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 35363

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر