آخرین اخبار اقتصادی| قیمت گوشی های پرفروش

قیمت گوشی های پرفروش بازار+لیست قیمت

قیمت گوشی های پرفروش بازار در این گزارش جمع آوری شده است.

قیمت گوشی های پرفروش بازار+لیست قیمت

رصد بازار موبایل نشان می دهد، قیمت گوشی های پرفروش بازار در حال تغییر است. قیمت گوشی های پر فروش در سامسونگ نسبت به قیمت گوشی های پر فروش در برند شیائومی نسبتا بالاتر است و قیمت گوشی های پر فروش شیائومی نسبت به قیمت گوشی های پر فروش برند نوکیا بالاتر است.
موبایل های برند سامسونگ، شیائومی و نوکیا را می توان پرفروش ترین گوشی های بازار دانست.

 گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A12 در صدر پرفروش ترین موبایل های بازار است و اکنون به قیمت 3 میلیون و 900 هزار تومان به فروش می رسد.

 

پرفروش ترین گوشی های ۲۰۲۱

خانواده آیفون-۱۲ که سه جایگاه اول و جایگاه هشتم را به خود اختصاص داده‌اند، به ۷۱ درصد از کل فروش اپل در این ماه کمک کردند. تقاضای فزاینده‌ای که برای ارتقاء ۵G در سیستم عامل iOS وجود داشت به همراه تبلیغات قوی شرکت، منجر به فروش عالی برای سری iPhone-12 شد. علاوه بر این، اپل سری جدید آیفون را دیرتر از تاریخ معمول عرضه کرد، در نتیجه تقاضای شدید برای این مدل‌ها تا ژانویه ادامه یافت.

 

اپل پرفروش ترین برند گوشی ۲۰۲۱ شناخته شده است. تقریباً یک سوم فروش اپل برای سری آیفون ۱۲ از ایالات متحده بوده است؛ این آمار به دلیل تبلیغات قوی و تقاضای شبکه ۵G بوده است. آیفون-۱۲ پرو مکس پرفروش ترین مدل در این خانواده بود، زیرا مصرف کنندگان نسخه رده پیشرفته را ترجیح می‌دادند. مدل‌های قدیمی iPhone-SE 2020 و iPhone -11 نیز عملکرد خوبی را ادامه دادند. آیفون ۱۲ مینی در لیست پرفروش ترین گوشی ۲۰۲۱ قرار گرفت و از سایر مدل‌های سری ۱۲ آیفون و همچنین ۱۱ عقب ماند. آیفون-۱۲ مینی که مشخصات مشابهی با آیفون-۱۲ با قیمت کمتر ارائه می‌دهد، به دلیل صفحه نمایش کوچکتر و ظرفیت باتری کمتر نتوانست چندان که باید خریداران را به خود جلب کند.

دستگاه‌های زیر ۱۵۰ دلار Redmi-9A و Redmi-9 در ژانویه ۲۰۲۱ به ترتیب رتبه‌های پنجم و ششم را به دست آوردند و می‌توان لقب پرفروش ترین گوشی شیائومی ۲۰۲۱ را به انها اختصاص داد. این گوشی‌های هوشمند با هم سهم ۲۵ درصدی در فروش کل ماهانه شیائومی را داشتند. شیائومی به تدریج در حال گسترش سهم خود در منطقه خاورمیانه و آفریقا است.

Galaxy-A21s سامسونگ نیز توانست موقعیت خود را در لیست پرفروش ترین گوشی ۲۰۲۱ حفظ کند. Galaxy-A31، مدلی دیگر از سامسونگ است که برای اولین بار وارد این لیست شد. سامسونگ به شدت سری گلکسی A را تبلیغ می‌کند. این محصول با طراحی ممتاز، رنگ‌بندی جذاب و مشخصات به روز و عالی به همراه قیمت مناسب ارائه می‌شود. از طریق سری A، سامسونگ همچنین به دنبال جذب کاربران دستگاه‌های HONOR است که تعداد قابل‌توجهی در اروپا، آمریکای لاتین، آسیای جنوب شرقی و خاورمیانه دارند.​


قیمت گوشی های پر فروش سامسونگ

سامسونگ از برندهای محبوب جهانی است و همیشه در لیست پرفروش‌ترین گوشی‌ها حرفی برای گفتن دارد.
قیمت گوشی های پر فروش سامسونگ در بازار موبایل تا حدودی دست خوش تغییرات شده است.  آیا می‌دانید پرفروشترین گوشی سامسونگ که اخیراً در لیست‌های معتبر قرار گرفته چه مدل‌هاییست؟ قیمت گوشی های پر فروش سامسونگ به شرح زیر است:

نام مدل تاریخ عرضه میزان فروش جهانی
گلکسی A-۵۱ ۲۰۱۹ ۲۳.۲ میلیون نسخه
S۲۱-Ultra-۵G ۲۰۲۱
گلکسی A۲۱-s ۲۰۲۰ ۱۹.۴ میلیون نسخه
گلکسی A-۳۱ ۲۰۲۰
خانواده گلکسی S-۲۰ ۲۰۲۰ ۲۸ میلیون نسخه
گلکسی A-۱۱ ۲۰۲۰ ۱۵.۳ میلیون نسخه
گلکسی A-۰۱ ۲۰۲۰ ۱۶.۹ میلیون نسخه

گوشی‌هایی که در جدول بالا آمده است پرفروش ترین مدلهای گوشی سامسونگ هستند، البته ممکن است مدل‌های دیگری هم وجود داشته باشند، ولی این گوشی‌ها پرفروش ترین گوشی سامسونگ در بازار جهانی محسوب می‌شوند. خانواده گلکسی اس-۲۰ با فروش ۲۸ میلیون نسخه از جمله پرفروش ترین گوشی سامسونگ در جهان است. گلکسی ای-۵۱ هم فروش خوبی را برای سامسونگ رقم زده است و توانسته بیش از ۲۳ میلیون بار به فروش برسد.

 

 اگر کنجکاو باشید که بدانید پرفروش ترین گوشی تاریخ سامسونگ چه مدلیست باید گفت که سامسونگ E1100 که در سال ۲۰۰۹ عرضه شد توانست با فروش ۱۵۰ میلیون در رتبه نهم گوشی‌های پرفروش تاریخ بایستد.

 پرفروش ترین رنگ گوشی سامسونگ مشکی است و ۳۵% از حجم فروش گوشی را از نظر رنگ به خود اختصاص داده، رنگ‌های سفید با ۲۳.۵% و طلایی با ۸% در رده‌های بعدی قرار می‌گیرند.

قیمت گوشی های پر فروش سامسونگ در بازار ایران به طور کامل به نرخ ارز وابسته است.

قیمت گوشی های نوکیا و شیائومی

در رتبه دوم نیز گوشی نوکیا مدل 105 - 2019 TA-1174 DS است و اکنون قیمت گوشی 377 هزار تومان در بازار قیمت خورده است و نشان می دهد این نوع گوشی های ساده هنوز هم طرفداران خاص خود را دارد.

همچنین موبایل های شیائومی به دلیل کیفیت و قیمت مناسبی که دارند نیز در ردیف پرفروش های بازار هستند. شیائومی POCO X3 pro با ظرفیت 256 گیگابایتی را می توان اکنون با قیمت 6 میلیون و 700 هزار تومان خریداری کرد.

در ادامه قیمت گوشی های پرفروش بازار از فروشگاه های آنلاین جمع آوری شده است؛

قیمت گوشی های پرفروش بازار

دیگر رسانه ها

کدخبر: 2518

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر