رپورتاژ

آیا مزایای خرید ویتامین D از داروخانه آنلاین داروبوم را می دانید؟

رپورتاژ

آیا مزایای خرید ویتامین D از داروخانه آنلاین داروبوم را می دانید؟

در این مقاله به معرفی ویتامین d، نقش ویتامین دی در بدن، مزایای استفاده از قرص ویتامین d پرداخته ایم و در نهایت به معرفی یکی از داروخانه های اینترنتی معتبر و علت خرید ویتامین دی از این داروخانه آنلاین پرداخته ایم با ما همراه باشید.

ویتامین D چیست؟

 

بدن ما انسان ها ویتامین D را با استفاده از جذب نور خورشید به صورت روزانه تولید می کند. همچنین افراد می توانند ویتامین D مورد نیاز بدن خود را از طریق برخی غذاها یا مکمل ها به دست آورند. ویتامین D برای حفظ سلامت استخوان ها و دندان ها ضروری است. همچنین ویتامین دی باعث تنظیم التهاب و بهبود عملکرد سیستم ایمنی می شود. ویتامین D برخلاف نامش یک ویتامین نیست بلکه یک هورمون یا پروهورمون است.

نقش و عملکرد ویتامین D در بدن چیست؟

ویتامین D نقش های مهمی در بدن دارد. در ادامه این مقاله به فواید ویتامین دی می پردازیم.

  • داشتن استخوان هایی سالم و جلوگیری از پوکی استخوان با مصرف ویتامین دی

ویتامین D باعث جذب کلسیم در روده شده و به حفظ سطح کافی کلسیم و فسفر خون کمک می کند. کمبود ویتامین D در بزرگسالان به صورت استئومالاسی یا نرم شدن استخوان ها ظاهر می شود. کمبود طولانی مدت ویتامین D نیز می تواند باعث پوکی استخوان شود. همچنین کمبود این ویتامین در کودکان در حال رشد منجر به بروز بیماری هایی نظیر راشیتیسم می شود.

  • بهبود و تقویت عملکرد سیستم ایمنی بدن با مصرف ویتامین D

مصرف کافی ویتامین D باعث بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن شده و خطر ابتلا به بیماری های خود ایمنی را کاهش می دهد. تحقیقات معتبر نشان می دهد که ویتامین D نقش مهمی در عملکرد سیستم ایمنی دارد. محققان معتقدند ممکن است بین کمبود طولانی مدت ویتامین D و بیماری های خودایمنی مانند دیابت، آسم و آرتریت روماتوئید ارتباط وجود داشته باشد. همچنین یکی از مواردی که فرد دچار کرونا می شود جهت تقویت سیستم ایمنی بدن ویتامین d  تجویز می شود.

مزایای ویتامین d

چرا دچار کمبود ویتامین D می شویم؟

بدن انسان می تواند ویتامین D را تولید کند. با این وجود برخی از افراد بیشتر از دیگران در معرض خطر کمبود این ویتامین قرار دارند. عواملی که می توانند بر این امر تاثیر بگذارند عبارتند از:

  • رنگ پوست: رنگدانه پوست افراد توانایی بدن آنها را برای جذب اشعه ماوراء بنفش خورشید کاهش می دهد.
  • عدم قرار گرفتن در معرض نور خورشید: افرادی که در عرض های جغرافیایی شمالی ساکن هستند، در مناطقی با آلودگی بالا زندگی می کنند، در شیفت های شب کار می کنند یا اکثر اوقات روز در خانه هستند، باید در صورت امکان ویتامین D را از منابع غذایی مصرف کرده یا قرص آن را استفاده کنند.
  • تغذیه با شیر مادر: آکادمی اطفال آمریکا توصیه می کند که همه نوزادانی که با شیر مادر تغذیه می شوند باید روزانه ویتامین D را به صورت خوراکی مصرف کنند.
  • افراد مسن: توانایی پوست برای سنتز ویتامین D با افزایش سن کاهش می یابد. افراد مسن نیز ممکن است زمان بیشتری را در داخل خانه بگذرانند.
  • افراد چاق: سطوح بالای چربی می تواند توانایی بدن را برای جذب ویتامین D از پوست محدود کند.

علائم کمبود ویتامین D چیست؟

اکثر افرادی که دارای کمبود ویتامین D هستند، علائمی ندارند. با این حال، کمبود مزمن این ویتامین ممکن است باعث هیپوکلسمی، بیماری کمبود کلسیم و هیپرپاراتیروئیدیسم شود. این شرایط می تواند منجر به علائم ثانویه شود. این علائم شامل موارد زیر هستند:

  • شکنندگی استخوان، به ویژه در افراد مسن
  • پوکی استخوان
  • درد استخوان
  • خستگی
  • انقباض عضلانی
  • ضعف عضلانی
  • میالژیا یا درد عضلانی
  • آرترالژی یا سفتی مفاصل    

با داروخانه آنلاین داروبوم آشنا شوید!

امروزه با توجه به گسترش تکنولوژی و در دسترس بودن اینترنت برای اکثر مردم خرید و فروش اینترنتی بسیار گسترش پیدا نموده است. داروخانه ها نیز از این قضیه مستثنی نبودند و اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی با نام داروخانه آنلاین و داروخانه اینترنتی کرده اند البته در این داروخانه های اینترنتی تنها فروش اقلام غیر دارویی و به اصطلاح مکمل های OTC امکان پذیر است.

یکی از این داروخانه های اینترنتی داروخانه آنلاین داروبوم است که دارای مجوزهای لازم از سازمان غذا و دارو و همچنین از دانشگاه مربوطه را دارا می باشد. داروخانه اینترنتی داروبوم به آدرس سایت darooboom.com واقع در تهران است و تحت نظارت داروخانه با سابقه ای چندین ساله اقدام به فروش اقلام غیردارویی اعم از مکمل های غذایی (انواع مولتی ویتامین خانمها، آقایان، کودکان و سالمندان)، مکمل های بدنسازی (انواع گینر، پروتیئن وی و ...)، محصولات آرایشی و بهداشتی کرده است.

مزایا داروخانه آنلاین داروبوم

چرا باید ویتامین دی را از داروخانه آنلاین داروبوم تهیه کنیم؟

1. دسترسی سریع و آسان

اولین مزیت خرید ویتامین D از داروخانه آنلاین داروبوم این است که می توانید از بین طیف وسیعی از برندهای مختلف از نظر دوز و سایر مواد تشکیل دهنده مکمل، قیمت و برندهای محتلف را با یکدیگر مقایسه کرده و مکمل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

2. خرید آسان از داروخانه آنلاین داروبوم

مزیت دیگر این است که می توان خرید مکمل را به راحتی از خانه یا محل کار انجام داد. افرادی که در شیفت شب کار می کنند یا افرادی که در اکثر اوقات روز باید در خانه بمانند از کمبود ویتامین D رنج می برند. برای این افراد خرید حضوری از داروخانه تا حدودی مشکل است از اینرو می توانند ویتامین D را به صورت آنلاین در هر ساعت از شبانه روز از داروخانه آنلاین داروبوم تهیه کنند.

3. صرفه جویی در هزینه با خرید از داروخانه آنلاین داروبوم

هنگام خرید مکمل های ضروری نظیر ویتامین D زمان و پول عوامل بسیار مهمی هستند. امروزه بیشتر افراد ترجیح می دهند که در هزینه های خود صرفه جویی کنند. خرید از داروخانه آنلاین داروبوم به شما این امکان را می دهد تا مارک و هزینه داروهای خود را بدون صرف وقت زیاد در سایت این داروخانه بررسی و انتخاب کنید.

4. مشاوره و راهنمایی تخصصی

یکی از بهترین مزیت هایی که در مورد خرید مکمل از داروخانه آنلاین داروبوم وجود دارد این است که می توانید با یک داروساز واجد شرایط صحبت کنید. آنها میتوانند شما را در انتخاب داروی مناسب با توجه به وضعیت سلامتی شما راهنمایی کنند.

5. سهولت استفاده از داروخانه آنلاین داروبوم

کسانی که از اینترنت استفاده نمی کنند، ممکن است مراجعه به اینترنت و خرید برایشان مشکل باشد. با این وجود خرید مکملاز داروخانه آنلاین داروبوم نیازی به مهارت خاصی ندارد و با ثبت شماره تماس، مشخصات و آدرس با چند کلیک می توانید اقدام به خرید کنید.

6. حمایت از مشتری

اگر سوال خاصی مربوط به دارو های خود دارید می توانید از خدمات داروخانه آنلاین داروبوم استفاده کنید. شما می توانید قبل از سفارش خود با بخش خدمات مشتریان داروخانه آنلاین داروبوم تماس بگیرید.

7. ارسال سریع

شما با ثبت سفارش خود در این داروخانه اینترنتی در سریع ترین زمان ممکن سفارش خود را دریافت می کنید. سفارشات تهران با پیک و سفارشات شهرستان با پست پیشتاز به سرعت ارسال می شوند.

8. پرداخت در محل سراسر ایران

یکی از ویژگی های بارز داروخانه آنلاین داروبوم امکان پرداخت در محل نه تنها برای دوستان تهرانی بلکه برای تمامی نقاط ایران امکان پذیر است.

سخن پایانی:

در این مقاله به نیاز بدن به ویتامین دی پرداختیم و یکی از داروخانه های معتبر جهت خرید ویتامین دی معرفی شد امیدواریم مفید واقع شده باشد.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 20392

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر