رپورتاژ

نمونه ماکت های ماشین ایرانی

ما در این بخش میخواهیم تا به شما نمونه ماکت های ماشین ایرانی را معرفی کنیم

نمونه ماکت های ماشین ایرانی

ما در این بخش میخواهیم تا به شما نمونه ماکت های ماشین ایرانی را معرفی کنیم.ماکت هایی که به شدت معروف بوده و در بین ایرانیان محبوب می باشد و جزو پر فروش ترین ها می باشد.این ماکت ها از هر حیث مورد بررسی قرار گرفته و هر یک دارای ویژگی های خاص می باشند که در ادامه هر یک را مورد بررسی قرار می دهیم.

تقسیم بندی ماکت های ماشین

ما در اینجا به بررسی دقیق انواع ماکت های ماشین اسباب بازی فلزی میپردازیم.به طور کلی ماکت های ماشین را از لحاظ جنس ، برند ، سایز ، مقیاس و طرح تقسیم بندی می کنند.

  1. جنس ایرانی و خارجی بودن

  2. برند ویلی ، کینزمارت ، سان استار ، اطلس ، جادا ، اتومکس ، مایستو ، دایکست رپلیکا و غیره

  3. سایز سایز های مختلف کمتر از 10 سانتی ، 10 تا 16 سانتی متر ، 16 تا 21 سانتی متر ، از 21 سانتی متری به بالا

  4. مقیاس : ۱.۳۲ – ۱.۳۴ – ۱.۳۶ - ۱.۱۲ – ۱.۱۸ – ۱.۲۴ - ۱:۲۴ - ۱:۱۸

معرفی نمونه ماکت های ماشین ها ایرانی و خارجی

۱-لودر کنترلی راهسازی

نمونه ماکت های ماشین ایرانی

اولین ماکت که البته جزو ماشین های ایرانی نمی باشد اما به دلیل محبوبیت بالای آن ، جزو لیست ما می باشد ، لودر کنترلی راهسازی است که جزو ماشین هایی است که از جنس ABS با کیفیت بوده و به دلیل رعایت تمامی جزییات درون آن که کاملا مشابه نمونه ی واقعی است و قابلیت حرکت تمامی اجزایش را دارد ، به یکی از پر فروش ترین ها تبدیل شده است.شما میتوانید مشخصات دقیق لودر کنترلی راهسازی را از پیام کالا مشاهده نمایید.

۲- ماشین فلزی پژو ۲۰۷ سفید

دومین ماشین محبوب در بین نمونه ماکت های ماشین ایرانی بدون شک ۲۰۷ می باشد.ماشین ۲۰۷ که در واقعیت هم نیز به شدت مخصوصا در بین سنین جوانان محبوب شده است دارای رنگ بندی های مختلفی است که از بین آنها ماشین فلزی پژو ۲۰۷ سفید رنگ بیشترین فروش را برای خود داشته است که جنس تمام فلزی ، عقبکش بودن ، برند ویلی و درهای جلو بازشو از ویژگی های آن می باشد.

نمونه ماکت های ماشین ایرانی


۳-ماشین فلزی دنا

یکی دیگر از ماشین های محبوب ایرانیان دنا می باشد که حالت اسپرت آن به شدت در بین ما محبوب شده است. قطعا بسیاری از افراد به دلیل علاقه ی زیاد به این ماشین مایلند تا نمونه ی ماکت آنرا هم نیز تهیه کنند که شما میتوانید در رنگ بندی ها متفاوت آنها را مشاهده کنید.از ویژگی های ماشین فلزی دنا میتوان به جنس فلزی ، دارای رنگ بندی ، عقبکش ، موزیکال ، چراغدار ، دارای پلاک ایرانی و قابلیت باز شدن درهای جلو اشاره کرد.

۴-ماشین فلزی رانا

رانا که در واقعیت دارای نمونه ی رانا معمولی ، رانا پلاس و رامنا سقف شیشه ای است ، به سرعت توانست جای ۲۰۶ صندوق دار را بگیرد و این باعث محبوبیت روز افزون آن شد و بسیاری هم جزو لیست زیباترین نمونه ماکت های ماشین ایرانی آنرا میدانند.از ویژگی های آن میتوان به جنس فلزی ، موزیکال بودن ، رنگبندی مسی و سفید و سرمه ای و عقب کش اشاره کرد.

۵-ماشین فلزی پژو پارس

از دیگر نمونه ماکت های ماشین ایرانی میتوان به پژو پارس اشاره کرد پژو پارس هم یکی از بهترین ماشین های ایرانی است که میتوانید با خرید نمونه ی واقعی آن یا ماکت تمامی جزییات یک ماشین واقعی را در این ماکت مشاهده کنید.

۶-ماکت کوییک

ماشین فلزی کوییک از سری ماشین هایی می باشد که اینروزها به شدت در خیابان مشاهده میکنید ، این ماشین که در انواع مدل ها ساخته شده است با افزایش محبوبیتش بسیاری از شرکت های ایرانی به دنبال ساخت نمونه ی ماکت آن شدند.

۷-ماکت رنو پارس تندر

از نمونه ماکت های ماشین ایرانی میتوان به پارس تندر اشاره کرد.این ماشین که نمونه ی واقعی اش به شدت از لحاظ فنی محبوب شده است این روزها بسیاری از افراد به دنبال نمونه ی ماکت آن در مقیاس کوچک بوده به طوری که تمامی جزییات آن رعایت شود.

۸-ماشین فلزی پیکان وانت

پیکان وانت از ماشین هایی است که علاوه بر فعالیت کاری روی آن بسیاری از جوانان از آن به عنوان ماشین اسپرت هم نیز استفاده میکنند افرادی که عاشق این ماشین ها بوده و با اسپرت کردنش به بهترین شکل در می آورند.

دیگر نمونه ماکت های ماشین ایرانی محبوب :

9-پراید وانت

10-پیکان

11-تیبا

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 133536

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر