خرید گیفت کارت اورجینال از سایت رسمی خرید گیفت کارت در ایران

: استفاده از گیفت کارت‌ها برای پرداخت‌های آنلاین به قدری جذاب شده که حتی بزرگترین شرکت‌ها از این روش برای رشد و توسعه کسب و کار خود استفاده می‌کنند. به همین دلیل در شرکت‌های بین المللی بزرگی مثل آمازون، گوگل، اپل، مایکروسافت، سونی و سایر شرکت‌ها شاهد حضور ردیم کد گیفت کارت gift card به عنوان یک شیوه پرداخت آنلاین هستیم.

چکیده : استفاده از گیفت کارت‌ها برای پرداخت‌های آنلاین به قدری جذاب شده که حتی بزرگترین شرکت‌ها از این روش برای رشد و توسعه کسب و کار خود استفاده می‌کنند. به همین دلیل در شرکت‌های بین المللی بزرگی مثل آمازون، گوگل، اپل، مایکروسافت، سونی و سایر شرکت‌ها شاهد حضور ردیم کد گیفت کارت gift card به عنوان یک شیوه پرداخت آنلاین هستیم.

گیفت کارت یک کارت اعتباری پیش پرداخت است که می توان از آن برای خرید محصولات و خدمات در فروشگاه های آنلاین و آفلاین استفاده کرد. گیفت کارت ها در انواع مختلفی ارائه می شوند، از جمله گیفت کارت های بازی، گیفت کارت های فروشگاهی وگیفت کارت های خدماتی. قیمت گیفت کارت‌ بسته به مقدار و نوع آن‌ها متفاوت است ولی در کل، خرید گیفت کارت‌ نسبت به روش‌های پرداخت دیگر به صرفه و مقرون به صرفه‌تر است.

خرید اشتراک اکانت پرمیوم با کارت هدیه

 استفاده از گیفت کارت‌ها برای پرداخت‌های آنلاین به قدری جذاب شده که حتی بزرگترین شرکت‌ها از این روش برای رشد و توسعه کسب و کار خود استفاده می‌کنند. به همین دلیل در شرکت‌های بین المللی بزرگی مثل آمازون، گوگل، اپل، مایکروسافت، سونی و سایر شرکت‌ها شاهد حضور ردیم کد گیفت کارت gift card به عنوان یک شیوه پرداخت آنلاین هستیم.

معرفی انواع گیفت کارت های online

گیفت کارت‌ها در انواع مختلفی عرضه می‌شوند. برخی از رایج‌ترین انواع گیفت کارت عبارتند از:

  1. گیفت کارت بازی: این گیفت کارت‌ها برای خرید بازی‌های ویدیویی در فروشگاه‌های آنلاین مانند استیم، ایکس باکس و پلی استیشن استفاده می‌شوند.

  2. گیفت کارت برنامه کاربردی: این گیفت کارت‌ها برای خرید برنامه‌های کاربردی در فروشگاه‌های آنلاین مانند اپ استور، گوگل پلی و مایکروسافت استور استفاده می‌شوند.

  3. گیفت کارت فیلم و موسیقی: این گیفت کارت‌ها برای خرید فیلم‌ها و موسیقی در فروشگاه‌های آنلاین مانند آمازون، گوگل پلی و اپل موزیک استفاده می‌شوند.

  4. گیفت کارت محتوای دیگر: این گیفت کارت‌ها برای خرید محتوای دیگر مانند کتاب‌های الکترونیکی، اشتراک‌های سرویس‌های آنلاین و سایر موارد استفاده می‌شوند.

نکات مهم هنگام خرید کارت هدیه

برای استفاده از کارت هدیه، ابتدا باید آن را فعال کنید. اگر کارت هدیه را به‌صورت آنلاین خریداری کرده‌اید، کد ردیم دیجیتال آن را در وب‌سایت فروشگاه یا ارائه‌دهنده خدمات وارد کنید. هنگام خرید گیفت کارت، باید به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • قیمت گیفت کارت: قیمت گیفت کارت ها بر اساس نوع گیفت کارت، مبلغ اعتبار و ریجن گیفت کارت تعیین می شود.

  • اعتبار گیفت کارت: اعتبار گیفت کارت ها معمولاً بین 5 تا 100 دلار است.

  • محدودیت های استفاده: برخی از گیفت کارت ها تنها برای خرید محصولات یا خدمات خاصی قابل استفاده هستند.

  • روش پرداخت :گیفت کارت ها را می توان با استفاده از کارت اعتباری، کارت نقدی، PayPal یا سایر روش های پرداخت خریداری کرد.لازم به ذکر است در ایران به دلیل وجود تحریم ها باید کارت هدیه یا گیفت کارت را از سایت های آنلاین همچون آی گیم خریداری کرد.

کاربردهای گیفت کارت ها

گیفت کارت ها کاربردهای مختلفی دارند. برخی از رایج ترین کاربردهای گیفت کارت عبارتند از:

خرید اکانت‌های پرمیوم: گیفت کارت‌ها را می‌توان برای خرید اکانت‌های پرمیوم در سرویس‌های آنلاین مانند نتفلیکس، اسپاتیفای و اپل موزیک استفاده کرد. این اکانت‌ها قابلیت‌های ویژه‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهند که در نسخه‌های رایگان موجود نیستند.

خرید درون برنامه ای و بازی با کارت هدیه در ایران

  • خرید اشتراک‌های سرویس‌های آنلاین: گیفت کارت‌ها را می‌توان برای خرید اشتراک‌های سرویس‌های آنلاین مانند گوگل درایو، اپل درایو و مایکروسافت وان درایو استفاده کرد. این اشتراک‌ها به کاربران امکان می‌دهند تا فضای بیشتری برای ذخیره‌سازی فایل‌های خود داشته باشند.

گیفت کارت ها یک راه عالی برای خرید محصولات و خدمات مورد علاقه شما بدون نیاز به استفاده از کارت اعتباری یا کارت نقدی هستند. گیفت کارت ها همچنین می توانند هدیه ای عالی برای دوستان و خانواده باشند.

پرفروش ترین گیفت کارت در جهان

  1. گیفت کارت گوگل پلی: گیفت کارت گوگل پلی یک کارت اعتباری است که می‌توان از آن برای خرید محصولات و خدمات از فروشگاه گوگل پلی استفاده کرد. این فروشگاه شامل طیف گسترده‌ای از محصولات و خدمات است، از جمله: بازی‌های ویدیویی، فیلم‌ها، موسیقی، برنامه‌های کاربردی و کتاب‌ها. گیفت کارت گوگل پلی در ایران از محبوبیت بالایی برخوردار است. این گیفت کارت را می‌توان از فروشگاه‌های اینترنتی مختلفی در ایران خریداری کرد.

  2. گیفت کارت اپل استور: با خرید گیفت کارت اپل ارزان Apple iTunes از فروشگاه آی‌ گیم می‌توانید به محتوای مورد نظر خود، از بازی و اپ گرفته تا جدیدترین موزیک‌ها و مجلات منتشر شده دسترسی پیدا کنید. همچنین می‌توانید از اعتبار گیفت کارت اپل استور برای خرید فضای کلود استفاده کنید و به این ترتیب، می‌توانید به شکل بهتری از امکانات دستگاه اپل خود بهره‌مند شوید.

  3. گیفت کارت ایکس باکس: خرید گیفت کارت ایکس‌باکس مزایای زیادی مانند امکان استفاده از سرویس‌های طلایی ایکس‌باکس و دسترسی به انواع موزیک و فیلم دارد. شما می‌توانید با خرید گیفت کارت ایکس‌باکس به تمام سرویس‌های ایکس‌باکس دسترسی داشته باشید.

  4. گیفت کارت پلی استیشن: با خرید گیفت کارت پلی استیشن علاوه بر آن که ماهانه دو بازی به صورت رایگان در دسترس شما قرار می‌گیرد، این امکان برای شما فراهم می‌شود که هر هفته از تخفیفات و پیشنهادات ویژه برای خرید بازی‌های بیشتر استفاده کنید. ویژگی که در حالت عادی برای شما وجود نخواهد داشت. شما با گیفت کارت پلی استیشن می‌توانید برخی بازی‌ها را حتی تا 80 درصد تخفیف نیز تهیه کنید. علاوه بر این تخفیفات، رویدادها و مناسبت‌های جهانی نیز، پیشنهاداتی عالی را به کاربران خود ارائه می‌کنند.

خرید گیفت کارت های مخصوص بازی با کمترین قیمت

علاوه بر این گیفت کارت‌ها، گیفت کارت‌های دیگری نیز در ایران وجود دارند که برای خرید محصولات و خدمات از فروشگاه‌های مختلف استفاده می‌شوند.

آی گیم، بهترین سایت خرید گیفت کارت با تضمین اصالت و قیمت

سایت igame معتبرترین سایت خرید درون بازی ایرانی است که پرداخت درون برنامه ای برای بازی های موبایلی و خرید گیفت کارت را فراهم کرده است. سایت آی گیم، علاوه بر تضمین قیمت، روش واریز قانونی و ارائه رسید خرید گوگل پلی تمام خدمات خرید درون بازی، گیفت کارت و دیگر محصولات را در سریع‌ترین زمان ممکن به مشتریان ارائه می‌کند. به همین دلیل، آی گیم یکی از معتبرترین سایت های خرید گیفت کارت قانونی محسوب می شود. کاربران می توانند با خیال راحت از این وبسایت برای استفاده از خدمات اقدام کنند.

منبع: اعتماد

دیگر رسانه ها

کدخبر: 129785

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر