یک هدیه سازمانی متفاوت و جذاب با هدیه کارت ارکیده

دادن یک هدیه سازمانی به کارمندان یک شرکت یا مجموعه، علاوه بر خوشحالی آن‌ها موجب نزدیکی مدیران و مسئولان یک شرکت به نیروهای انسانی می‌شود که نتیجه آن بر بازده شرکت تأثیر می‌گذارد. البته انتخاب یک هدیه مناسب برای تمامی افراد و سلیقه‌ها، اصلا کار راحتی نیست! اگر شما نیز قصد تهیه یک هدیه سازمانی جذاب برای کارمندان مجموعه خود را دارید، اما نمی‌دانید که چه چیزی مناسب است، کارت‌های ارکیده بهترین انتخاب ممکن خواهد بود.

دادن یک هدیه سازمانی به کارمندان یک شرکت یا مجموعه، علاوه بر خوشحالی آن‌ها موجب نزدیکی مدیران و مسئولان یک شرکت به نیروهای انسانی می‌شود که نتیجه آن بر بازده شرکت تأثیر می‌گذارد. البته انتخاب یک هدیه مناسب برای تمامی افراد و سلیقه‌ها، اصلا کار راحتی نیست! اگر شما نیز قصد تهیه یک هدیه سازمانی جذاب برای کارمندان مجموعه خود را دارید، اما نمی‌دانید که چه چیزی مناسب است، کارت‌های ارکیده بهترین انتخاب ممکن خواهد بود.

هدیه کارت؛ هدیه‌ای خاص برای کارکنان، مشتریان و دوستان شما

 

 

تنوع کارت‌های ارکیده؛ انتخاب را آسان می‌کند

با خرید و تهیه کارت‌های ارکیده به کارمندان خود حق انتخاب می‌دهید تا در هر زمان و با هر جمعی که دوست دارند، به شعب رستوران‌های ارکیده مراجعه کرده و لحظات خوشی را سپری کنند. البته کارت‌های ارکیده را می‌توان برای سفارش تلفنی غذا نیز مورد استفاده قرار داد. همچنین برای مناسبت‌ها و مراسم گوناگون می‌توانید از کارت‌های ارکیده به عنوان عیدی کارمندان استفاده کنید.

مجموعه ارکیده، کارت‌های خود را در انواع مختلف طراحی و تولید کرده است تا شما متناسب با نیاز خود یکی از آن‌ها را تهیه کنید. البته امکان دریافت مبلغ نقدی کارت‌های ارکیده وجود ندارد اما با این کارت‌ها می‌توان از محیط و غذایی لذیذ هم‌زمان لذت برد.

۱. هدیه کارت، با رنگ‌های جذاب

گاهی برای هدیه سازمانی به یک خاطره خوش و اوقات دلپذیر فکر می‌کنیم و یا به دنبال گزینه شایسته‌ای برای پول نقد هستیم. در این اوقات می‌توان هدیه کارت را تهیه کرد. این کارت با سه مبلغ ۵۰۰ هزار تومان، ۱ و ۲ میلیون تومان صادر می‌شود. رنگ کارت نیز به سلیقه شما بستگی دارد و می‌توانید از میان رنگ‌های سفید، آبی و مشکی، یکی را انتخاب کنید.

هدیه کارت؛ هدیه‌ای با طعم خاطره

 

معمولا مدیران از سلایق کارمندانشان خبر ندارند. در این مواقع نوعی از هدیه سازمانی را باید انتخاب کرد که حق انتخاب را به کارمندان دهد. دریافت هدیه با بسته‌بندی زیبا از دیگر مزایای هدیه کارت ارکیده است!

۲. ارکیده کارت، یک هدیه برای همیشه

اغلب شرکت‌ها در عید نوروز یا اعیاد مذهبی مانند شعبانیه، ماه مبارک رمضان و عید فطر، به فکر تهیه یک هدیه برای کارمندان خود می‌افتند. با ارکیده کارت لازم نیست هر بار دردسرهای انتخاب و تهیه یک هدیه جدید را داشته باشید، تنها کافی است تا حساب ارکیده کارت کارمندان خود را شارژ کنید. از این کارت می‌توان در تمامی شعب رستوران‌کافه‌های ارکیده و در هر زمانی استفاده کرد. این کارت با ویژگی‌های جذاب خود یک هدیه سازمانی فوق‌العاده است که برای کارمندان شما خاطره‌ساز خواهد شد. شما می‌توانید با مبلغی دلخواه، درخواست صدور این کارت را بدهید. این کارت دارای پنل اختصاصی است که امکان بررسی مبلغ و شارژ مجدد را فراهم می‌کند. در واقع شما می‌توانید هر زمان که دوست دارید، کارت را مجددا شارژ کنید؛ این یعنی یک هدیه سازمانی ادامه‌دار و جذاب! با یک بار تهیه ارکیده کارت و شارژ مجدد آن در مراسم‌های گوناگون به کارمندان خود استفاده از محیط دلپذیر و غذاهای لذیذ رستوران‌کافه‌های ارکیده را هدیه بدهید.

ارکیده کارت؛ هدیه‌ای خاص برای کارکنان، مشتریان و دوستان

هنگام خرید این کارت سلیقه شما حرف اول را می‌زند؛ در واقع می‌توانید ارکیده کارت را با متن، لوگو و نام درخواستی خود، شخصی‌سازی کنید تا نشان دهید که برای کارمندان خود ارزش زیادی قائل هستید.

برای خرید کارت‌های ارکیده؛ می‌توانید با مراجعه به سایت رستوران‌ ارکیده به صورت آنلاین این کارت‌ها را خریداری کنید و یا با شماره 87700850 -021 داخلی 114 تماس بگیرید؛ تا بهترین هدیه سازمانی را در زمانی کوتاه خریداری کنید.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 127702

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر