رپورتاژ

تا آخر عمر حسرت می خورید اگر تور هند را در این زمان نخرید!

کشور هند را به عنوان کشور معابد و ادیان می‌شناسند. این کشور در جنوب قاره آسیا قرار دارد و از سه جهت با اقیانوس و دریا احاطه شده است. دومین کشور پرجمعیت در جهان به حساب می‌آید و بیشترین مقدار طلا در جهان نیز متعلق به این کشور می‌باشد. در سفر به هند لازم است تا با نکاتی آشنایی داشته باشید.

هند کشوری است که دارای تاریخ کهنی می‌باشد و در طی سالیان گذشته امپراتوری و حکومت‌های بسیاری را به خود دیده است. یکی از فرهنگ‌هایی که در کشور هند تاثیر بسیار زیادی گذاشته است زبان فارسی و فرهنگ کشور ایران می‌باشد. امروزه در کشور هند شاهد کلمات بسیار زیادی خواهید بود که به زبان فارسی هستند. این کشور لقب ادیان و آیین‌ها را به خود اختصاص داده است و آن هم به دلیل وجود انواع مختلفی از آیین‌ها در این کشور می‌باشد.

بهترین زمان سفر به هند از دید گردشگران

همانطور که بالاتر نیز اشاره کردین کشور هندوستان کشور پهناوری می‌باشد و به هر قسمت از آنکه سفر کنید با جاذبه‌های متفاوتی روبرو خواهید شد. این کشور در هر زمان جذابیت‌های مخصوص به خود را دارد و سالانه مسافران بسیار زیادی به این کشور زیبا سفر می‌کنند. آب و هوا به دلیل وسعت بسیار زیادی که در کشور هند وجود دارد بسیار متنوع می‌باشد . به هر قسمت از آن که سفر کنید شاهد آب و هوای متفاوتی خواهید بود.

البته بسیاری از افراد تصور می‌کنند هند کشوری گرم و سوزان می‌باشد. اما اگر به نواحی شمالی این کشور سفر کنید شاهد کوه‌های غرق در برف و آب و هوای خنک خواهید بود. برای عده‌ای از افراد این سوال ایجاد می‌شود که بهترین زمان برای سفر به هند چه زمانی است؟ در فصل بهار در کشور هند شاهد جلوه‌های زیبایی از طبیعت خواهید بود. البته بهار در کشور هند تنها به دلیل طبیعتش زبانزد نیست. در این فصل شاهد فستیوال هولی یا جشن رنگ نیز خواهید بود.

این جشن به مناسبت آغاز فصل بهار برگزار می‌شود و مردم از پودرهای رنگی که اغلب نیز از مواد گیاهی تهیه می‌شوند استفاده می‌کنند و آنها را بر روی یکدیگر می‌پاشند. با این کار یکی از زیباترین و رنگارنگ‌ترین صحنه‌ها در تاریخ رقم می‌خورد.

تابستان زمان مناسبی برای سفر به هند به حساب می‌آید اما در این زمان به دلیل تعطیلی دانشگاه‌ها و مدارس، کشور هند بسیار شلوغ خواهد بود. در این فصل تفرجگاه‌های کوهستانی در این کشور محبوبیت زیادی پیدا می‌کند. به طور کلی باید این چنین گفت که بهترین زمان برای سفر به هند برای هر شخص متفاوت می‌باشد و هر فرد باید با توجه به سلیقه و هدفی که از سفر دارد بهترین زمان را برای خرید تور هند انتخاب کند.

بهترین زمان سفر به هند از دید مجریان تور هند

همانطور که بالاتر نیز عنوان کردیم کشور هند دارای آب و هوای متنوعی می‌باشد و هر زمانی که برای سفر به هند اقدام نمایید قطعاً بهترین زمان خواهد بود. اما نکته‌ای که بالاتر نیز عنوان کردیم و لازم است به آن توجه داشته باشید آن است که تابستان در کشور هند مملو از گردشگر می‌باشند و بالطبع بازدید از جاذبه‌های فرهنگی و تفرجگاه‌ها، اندکی سخت خواهد بود. همچنین در این زمان با افزایش مبلغ این تور نیز روبرو خواهید شد. برای رزرو و خرید تور هند نوید گشت با کارشناسان مجموعه هر روزه هفته در ارتباط باشید.

ایده آل ترین شرایط آب و هوایی در کشور هند چه فصلی است؟

بی اغراق یکی از بهترین زمان‌ها برای خرید تور هند، فصل بهار می‌باشد. به همین دلیل خرید تور نوروز هند به گردشگران و توریستان به شدت پیشنهاد می‌شود. در این فصل منظره‌های طبیعی هند به اوج زیبایی می‌رسند. همچنین پرشورترین فستیوال‌ها نیز در این فصل برگزار می‌گردد.

در تابستان آب و هوا در کشور هند نسبتا گرم است. به همین دلیل اگر به گرما حساس هستید در این فصل برای سفر به کشور هند اقدام نکنید. ناگفته نماند در صورتی که تمایل به سفر به کشور هند در فصل تابستان را دارید می‌توانید مناطق کوهستانی و شهرهای ساحلی آن را انتخاب کنید.

پاییز را در هند به فصل بارش‌های موسمی می‌شناسند و یکی از پربارش‌ترین فصل‌ها در هند این فصل است. در این کشور در فصل پاییز بارش به اندازه‌ای زیاد می‌شود که ممکن است اجازه گردش در سطح شهر از شما گرفته شود. به همین دلیل فصل پاییز را برای گردشگری و سفر به هند توصیه نمی‌کنیم.

شاید برایتان جالب باشد بدانید در این کشور فصلی با نام زمستان برفی وجود ندارد. در این فصل آب و هوا کاملا خنک و ملایم می‌باشد و تفاوت چندانی با فصل بهار ندارد. در نتیجه در این زمان می‌توانید از جاذبه‌های گردشگری این مقصد نهایت لذت را کسب نمایید.

نتیجه گیری درست با در نظر گرفتن تمام موارد

آژانس هواپیمایی نوید گشت برگزار کننده تورهای آسیایی و اروپایی با بالاترین سطح و کیفیت ممکن آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. در صورتی که به دنبال کسب تجارب جدید و گذراندن تعطیلاتی لذت بخش هستید نسبت به خرید تور هند اقدام نمایید. برای انجام این کار می‌توانید با کارشناسان خبره این مجموعه در ارتباط باشید. برای ارتباط با کارشناسان این مجموعه می‌توانید از طریق تلفن، وب سایت و یا به صورت حضوری اقدام نمایید.

 

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 126535

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر