رپورتاژ

شماره معلم خصوصی زبان انگلیسی

چکیده : دنیای زبان به شما فرصت اموزش تدریس خصوصی با برنامه ‌های فشرده را ارائه می‌ دهد، که شما را برای موفقیت در آزمون ‌های TOEFL و IELTS آماده می‌ سازد. آموزش زبان انگلیسی در منزل یا محل کار نیز از دیگر خدمات این موسسه با سابقه می باشد.

با بیش از دو دهه و سه سال تجربه در حوزه یادگیری زبان‌های خارجی، موسسه زبان دنیای زبان با افتخار خدمات آموزش تخصصی زبان انگلیسی را ارائه می ‌دهد. اساتید این موسسه ، فارغ‌ التحصیل از برجسته‌ ترین دانشگاه ‌ها و با تجربه ارزنده از کشورهای انگلیس، آمریکا و سراسر جهان به شما کمک می‌ کنند تا با روش‌های جذاب و به‌ روز زبان انگلیسی را یاد بگیرید.

دنیای زبان به شما فرصت اموزش تدریس خصوصی با برنامه ‌های فشرده را ارائه می‌ دهد، که شما را برای موفقیت در آزمون ‌های TOEFL و IELTS آماده می‌ سازد. آموزش زبان انگلیسی در منزل یا محل کار نیز از دیگر خدمات این موسسه با سابقه می باشد.

علاوه بر این ها به عنوان تخصصی‌ ترین و پرسابقه ‌ترین مرکز آموزش زبان انگلیسی، با ارائه دوره‌ هایی گسترده برای همه زبان‌ های زنده دنیا، به شما کمک می کنند تا به راحتی و با لذت زبان دلخواه خود را یاد بگیرید.

آموزش زبان های خارجی با استفاده از اساتید متخصص و با تجربه، که از کشورهای انگلیسی زبان فارغ ‌التحصیل شده ‌اند و دارای رتبه‌ های برتر در حوزه آموزشی هستند، مؤسسه‌ دنیای زبان با افتخار خدمات آموزشی را در تمام مراحل از مبتدی تا پیشرفته و برای هر رده‌ سنی، بدون درنظر گرفتن سطح تحصیلات و دانش زبان انگلیسی، ارائه می ‌دهد.

دوره‌ های مکالمه فشرده زبان انگلیسی با توجه به اهداف شما در یادگیری زبان، در کوتاه ‌ترین زمان ممکن در منزل، محل کار و آموزشگاه ارائه می ‌شود. مهاجرت نیز به عنوان یکی از اهداف قابل دستیابی، برای همه سطوح در نظر گرفته شده است.

دنیای زبان با افتخار به شما این فرصت را می‌ دهد که با استفاده از تجربه و تخصص آن ها ، زبان انگلیسی را به شیوه ‌ای منحصر به فرد و در کمترین زمان ممکن یاد بگیرید.

تدرس خصوصی

تدریس خصوصی زبان دارای چه مزایایی است؟

استفاده از کلاس‌ های خصوصی به جای کلاس‌های عمومی، که معمولا تعداد دانش آموزان زیاد است و زمان کمی هم دارد، یک انتخاب هوشمندانه است.

این رویکرد به شما این امکان را می ‌دهد که با گذراندن کلاس‌ های مکالمه خصوصی و تدریس زبان انگلیسی به صورت فردی، در کمترین زمان و با بیشترین بازده، به هدف اصلی خود یعنی یادگیری واقعی زبان نزدیک شوید. این روش، شما را در سریع ‌ترین زمان ممکن به توانایی مکالمه روان با تلفظ صحیح و رعایت قواعد دستوری هدایت می ‌کند.

چر یادگیری زبان انگلیسی مهم است؟

زبان انگلیسی، به عنوان یک زبان بین‌ المللی، جهت سفر یا زندگی در هر نقطه ‌ای از جهان، ضروری است. مسلط بودن به این زبان، نقش مهمی در برقراری ارتباطات و دستیابی به امکانات جهانی دارد. به همین دلیل، یادگیری زبان انگلیسی اهمیت چشمگیری دارد.

در موسسه دنیای زبان، ما با رویکرد جذاب و منحصر به فرد، سعی می کنیم زبان انگلیسی را به گونه ای به شما آموزش دهمیم که از یادگیری و استفاده آن لذت ببرید. تجربه متفاوت یادگیری زبان در دنیای زبان، شما را به تسلط بر زبان انگلیسی بسیار کمک می کند.

تدرس خصوصی

هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی چه قدر است؟

با توجه به اختصاصی بودن کلاس ‌های موسسه دنیای زبان، هزینه‌ های این کلاس‌ ها نسبت به دیگر مراکز آموزشی بیشتر است. برای اطلاع از هزینه‌ های کلاس‌ های خصوصی موسسه دنیای زبان، بهتر است با کارشناسان این موسسه تماس بگیرید و اطلاعات لازم را دریافت کنید.

یک نکته مهم که موسسه دنیای زبان را از دیگر موسسه ها متفاوت می کند، امکان پرداخت شهریه به صورت اقساطی است. این ویژگی باعث ارتقاء موسسه دنیای زبان نسبت به دیگر مراکز یادگیری زبان شده است. "شهریه به صورت کاملا اقساطی تا پایان دوره پرداخت می‌شود."

در چهارچوب آموزش مکالمه تضمینی، به منظور ایجاد اعتماد شما عزیزان به روند آموزشی، شهریه به صورت اقساط تا پایان دوره پرداخت می ‌شود. زبان‌آموز تا سه جلسه اول حق دارد استاد خود را تغییر دهد، و در صورت عدم رضایت تا سه جلسه اول، موسسه ملزم به بازگشت کل مبلغ شهریه می‌باشد.

پرداخت هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل، محل کار و یا آموزشگاه یکسان است و تفاوت قیمت ندارد.

مربیان دنیای زبان چگونه تدریس می کنند؟

موسسه آموزشی دنیای زبان آماده است تا خدمات خود را به شما عزیزان در دو حالت آنلاین و حضوری ارائه دهد. نوع تدریس به دلخواه شماست، به راحتی می‌ توانید با توجه به شرایط خود، یکی از این دو روش را انتخاب کرده و به یادگیری زبان انگلیسی بپردازید.

سخن آخر

موسسه دنیای زبان یکی از موسسه های اموزش و یادگیری زبان در کم ترین زمان و با مجرب ترین مدرسان است که تجربه کاری زیادی در این زمینه دارد و شما می توانید هر زبانی که می خواهید و نیاز دارید را در این موسسه یاد بگیرید، هر زبانی را که بخواهید، حتی موسسه دنیای زبان امکان تدریس خصوصی را نیز برای شما عزیزان فراهم کرده تا اگر در محیط اموزشی راحت نیستید در مکان مورد علاقه خودتان تدریس شود و کلی امکانات و گزینه های دیگر که موسسه دنیای زبان در اختیار شما قرار می دهد.

شما می توانید در صورت داشتن هر گونه سوال با شماره های پشتیبانی تماس بگیرید و حتی می توانید برای مشاوره درباره نحوه تدریس، دیگر مزایای موسسه دنیای زبان و . . . با پشتیبانی ما در موسسه دنیای زبان در ارتباط باشید.

تلفن ۰۲۱۸۸۹۳۶۸۷۸

تلفن همراه  ۰۹۱۲۳۸۳۹۵۸۶

منبع: https://worldlanguage.ir/تدریس-خصوصی-زبان-انگلیسی/

دیگر رسانه ها

کدخبر: 125929

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر