رپورتاژ

چند نوع سیگار الکترونیکی داریم؟

چند نوع سیگار الکترونیکی داریم؟ این سوال برای افرادی پیش می آید که مدت هاست از سیگار سنتی استفاده می کنند و در حال حاضر به دنبال راهی برای ترک سیگار به دلیل مضرات آن هستند. سیگارهای الکترونیکی از نظر اندازه و ابعاد، حجم تولید دود، قدرت باتری و بسیاری ویژگی‌های دیگر در تنوع بسیار زیادی در بازار موجود هستند، بنابراین هنگام خرید سیگار ویپ یا الکترونیک، دست شما برای انتخاب باز است. اگر مجموعه Rokovape را برای خرید آب میوه و ویپ انتخاب می کنید، می توانید در مورد نحوه استفاده و میزان استفاده از این دستگاه نیز از مشاوره تخصصی بهره مند شوید.

سیگار الکترونیکی یا ویپ چیست؟

سیگار الکترونیکی یا ویپ وسیله ای است که نیکوتین را به شکل بخار وارد بدن می کند. این دستگاه ها عملکردی مشابه سیگارهای سنتی دارند اما به دلیل تلفات کمتر تقریبا جایگزین سیگارهای سنتی شده اند. به طور کلی، همه دستگاه های بخار را می توان سیگار الکترونیکی نامید. اما این اصطلاح بیشتر برای مدل هایی استفاده می شود که از نظر ظاهری مانند سیگار طراحی شده اند و برخی از مدل ها یکبار مصرف هستند.

سیگار الکترونیکی از قطعات مختلفی تشکیل شده است که مهم ترین قسمت آن باتری، مخزن مایع و بخاری است. با استفاده از باتری، مایع آب میوه در مخزن قرار می گیرد، گرم می شود و می توان آن را به صورت بخار استنشاق کرد.

معمولاً سیگارهای الکترونیکی حاوی دو عنصر بسیار مضر قطران و مونوکسید کربن نیستند، زیرا مستقیماً حاوی تنباکو نیستند. بنابراین افراد سیگاری می توانند آن را با سیگارهای سنتی جایگزین کنند.

سیگار الکترونیکی

بررسی سیگارهای الکترونیکی

تا اینجا مشخص شد که سیگار الکترونیکی دستگاهی شبیه به سیگار سنتی است و عملکرد آن تقریباً مشابه است. اما مضرات این نوع سیگار کمتر است. با توجه به استقبال زیاد مصرف کنندگان از این محصولات، شرکت های بزرگ نمونه های مختلفی را ارائه می کنند تا بتوانند به درستی نیاز مصرف کنندگان را برطرف کنند.

برای داشتن پاسخ صحیح به این سوال که چند نوع سیگار الکترونیکی داریم؟ بیایید به بررسی برخی از مدل های سیگار الکترونیکی ادامه دهیم:

سیگار الکترونیکی یکبار مصرف

سیگارهای الکترونیکی یکبار مصرف جزو ارزان ترین مدل های ویپ هستند که از باتری، مخزن مایع و بخاری تشکیل شده است. پس از اتمام مایع، امکان پر کردن مجدد وجود ندارد و باید تعویض شود.

Cigalike

Cigalike بسیار شبیه به سیگارهای سنتی است و تجربه ای مشابه با کشیدن یک سیگار معمولی ایجاد می کند. اما در مقایسه با سیگارهای معمولی، آسیب کمتری ایجاد می کند. زیرا فرآیند سوزاندن تنباکو صورت نمی گیرد و دود لازم به کمک باتری قابل شارژ و کارتریج پر از شیره تولید می شود.

سیگار برقی

سیگارهای الکترونیکی پاد اغلب به شکل خودکار طراحی می شوند و از نظر اندازه نسبتا کوچک و ظریف هستند. بنابراین، نگه داشتن آنها برای مدت طولانی در دست شما خسته کننده نیست. این ابزار به عنوان جدیدترین محصولات ویپ شناخته می شود و طراحی خاص آن باعث تمایل افراد بیشتری به استفاده از آن شده است. به همین دلیل قطعا یکی از پیشنهادات خرید ویپ است.

سیگار الکترونیکی

سیگار الکترونیکی اتوماتیک یا ویپ اتوماتیک

سیگارهای الکترونیکی اتوماتیک معمولاً اندازه کوچکی دارند و دارای باتری داخلی هستند. به همین دلیل حمل و نقل آنها آسان است، اگرچه کارتریج آنها به دلیل اندازه کوچک ظرفیت محدودی دارد.

جعبه سیگار یا جعبه کیت

کیت ها بزرگتر و البته کارآمدتر هستند، عمر باتری این سیگارها بیشتر است و تنظیمات پیشرفته تری دارند. به راحتی می توان قدرت دستگاه و حتی دمای آن را تنظیم کرد و مقدار مشخصی دود را استنشاق کرد.

چک جویس

برای اینکه بتوانید از سیگارهای الکترونیکی به عنوان جایگزینی برای سیگارهای سنتی استفاده کنید، به یک مایع الکترونیکی به نام جویس نیاز دارید.جویس ها معمولا حاوی نیکوتین، طعم دهنده ها، پروپیلن گلیکول و گلیسیرین هستند.

مخزن یا کارتریج دستگاه ویپ با مایع آب میوه پر می شود تا با قرار گرفتن در نزدیکی حرارت سیم پیچ به بخار تبدیل شود. معمولا بسته به شرایط و نیاز مصرف کننده، امکان خرید جویس با درصدهای مختلف نیکوتین و همچنین غلظت های مختلف وجود دارد تا با توجه به نیاز به نیکوتین، لذت ویپینگ برای همه ایجاد شود.

شرکت های زیادی در زمینه تولید جویس فعالیت می کنند که اغلب نیکوتین موجود در این مایع را بر حسب میلی گرم نشان می دهند و در بیشتر موارد حاوی مقادیری مانند صفر، 3 میلی گرم، 6 میلی گرم و 12 میلی گرم است.

سیگار الکترونیکی

پرفروش ترین سیگارهای الکترونیکی را به شما معرفی می کنیم

اکثر مردم بر این باورند که استفاده از سیگارهای الکترونیکی به جای سیگارهای سنتی تاثیر زیادی در حفظ سلامتی دارد. اما نکته مهم این است که با این دستگاه ها زیاده روی نکنید. زیرا بخار داغ و برخی از سموم موجود در آن بخار می تواند در دراز مدت به سلامت بدن آسیب برساند.

اما اگر قصد خرید ویپ یا سیگار الکترونیکی دارید، بهتر است با تعدادی از پرفروش ترین سیگارهای الکترونیکی موجود در بازار آشنا شوید تا در صورت مواجهه با عریض، بتوانید مناسب ترین دستگاه را با توجه به نیاز خود خریداری کنید. تنوع این محصولات

در این قسمت شما را با انواع سیگار الکترونیکی آشنا می کنیم که در مجموعه روکویپ با کیفیت خوب و قیمت مناسب موجود است و طرفداران زیادی در بازار دارد:

سیگار الکترونیکی Voopoo Gold Drag

این دستگاه ویپ یکی از بهترین محصولات شرکت Voopoo می باشد که مهمترین دلیل محبوبیت آن ظاهر خاص و زیبای این دستگاه می باشد. توان خروجی این دستگاه حدود 157 وات است و نیاز افراد را به حجم زیادی دود برآورده می کند.

سیستم غلاف آخرین Vip Ursa Nano Pro

LastVape به عنوان بهترین سازنده در صنعت ویپینگ، باتری قابل شارژ داخلی 900 میلی آمپر ساعتی را برای این دستگاه در نظر گرفته است که در کنار صفحه نمایش اولد و بدنه آلیاژی آلومینیومی آن، خیال کاربر را با کیفیت بالا راحت می کند.

پاد سیستم Aegis One Geek Vape

شرکت Gig Vape یکی از قابل اعتمادترین بازیگران این صنعت است که با توجه به باتری داخلی 780 میلی آمپر ساعتی و توان خروجی 16 وات، شرایط کاری بسیار خوبی را برای این دستگاه در کنار امکان ویپ خودکار با دکمه در نظر گرفته است.

بهترین دستگاه های ویپ را از مجموعه Rokovape خریداری کنید

سیگارهای الکترونیکی علاوه بر نیکوتین، از اسانس های مختلف نیز پشتیبانی می کنند، بنابراین در هنگام استفاده بوی بدی نمی دهند و امکان استفاده در داخل خانه نیز وجود دارد. به همین دلیل در سال های اخیر حجم استفاده از این دستگاه ها افزایش یافته است. بنابراین یافتن مجموعه ای معتبر مانند RocoVipe که شرایط خرید بهترین دستگاه های ویپ را فراهم کند بسیار مهم است.

مجموعه Rocovip طیف گسترده ای از سیگارهای الکترونیکی را از نظر اندازه و ابعاد، نحوه استفاده، قدرت باتری و بسیاری ویژگی های دیگر ارائه می دهد. در صورت تمایل به تهیه دستگاه مناسب کافی است با کارشناسان روکویپ تماس بگیرید تا هم از نظر قیمت و هم از نظر کیفیت با آرامش به دستگاه مورد نظر دست پیدا کنید.

سوالات متداول

آیا سیگارهای الکترونیکی بی خطر هستند؟

مطالعات نشان می دهد که سیگارهای الکترونیکی ایمن تر از سیگارهای سنتی هستند.

آیا سیگارهای الکترونیکی اعتیادآور هستند؟

اگر بیش از حد استفاده شود، می تواند اعتیاد آور باشد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 123307

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر