رپورتاژ

قیمت شیشه ساختمانی ساده ۱ الی ۱۴ میل در شیشه تایم

قیمت شیشه ساختمانی ساده ۱ الی ۱۴ میل در شیشه تایم

شیشه یکی از عواملی است که در زیبایی و نمای بیرونی ساختمان تأثیر به سزایی دارد. علاوه بر این، باعث جذب نور مناسب به داخل ساختمان می‌شود. شیشه‌های ساختمانی در انواع طرح‌ها و مدل‌ها تولید و عرضه می‌شوند که مهمترین معیار برای دسته بندی آن‌ها، ضخامت است. از شیشه‌های نازک یک میلیمتری تا شیشه‌های با ضخامت بالا که ضخامت آن‌ها به ۱۴ میلیمتر هم می‌رسد، همگی در ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. قیمت هر کدام از این مدل‌های مختلف، به کیفیت، ضخامت و نوع طرح‌های آن‌ها بستگی دارد. در این مطلب قصد داریم به بررسی قیمت شیشه ساختمانی ساده ۱ الی ۱۴ میلی در شیشه تایم بپردازیم.

عوامل موثر بر قیمت شیشه ساده در سال جدید کدامند؟

قیمت شیشه تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار می‌گیرد که هر کدام با درصدهای مختلف، باعث نوسانات قیمت این محصولات می‌شوند. در ادامه بعضی از عوامل موثر بر قیمت شیشه ساده در سال جدید را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

کیفیت ساخت و تجهیزات

استفاده از تجهیزات مدرن و فناوری پیشرفته در مراحل تولید شیشه، میزان کیفیت و عمر مفید آن را تحت تأثیر قرار می‌دهد. در مقابل، استفاده از مواد اولیه بی‌کیفیت، باعث تولید محصولات نامرغوب می‌شود و این امر باعث پایین آمدن قیمت آن در بازار فروش می‌شود.

شفافیت و وضوح شیشه

شفافیت و وضوح شیشه به عنوان یک عامل موثر در تعیین قیمت آن مطرح است. شیشه‌های با شفافیت و وضوح بالا معمولاً قیمت بیشتری دارند.

رنگ شیشه

شیشه‌های رنگی و خاص معمولاً قیمت بیشتری نسبت به شیشه‌های بدون رنگ دارند. این امر به دلیل استفاده از رنگ‌های ویژه و فرآیندهای تولید پیچیده‌تر است. البته این نکته را هم نباید فراموش کنیم که شیشه‌های ساده رنگی هم وجود دارند که قیمت‌شان پایین‌تر از محصولات رنگی مشابه است.

شیشه تایم

کارخانه سازنده و برند

اعتبار و شهرت کارخانه سازنده، می‌تواند اثر قابل توجهی در قیمت شیشه داشته باشد. کارخانه‌هایی با تاریخچه طولانی و شهرت بالا، معمولاً از از تکنولوژی پیشرفته استفاده می‌کنند و قیمت بیشتری را برای محصولات خود ارائه می‌دهند.

ابعاد و ضخامت شیشه

یکی از اصلی‌ترین عوامل در قیمت شیشه‌های ساده، ابعاد و ضخامت آن‌ها است. شیشه‌هایی که دارای ابعاد بزرگ و ضخیم هستند،‌ قیمت بالاتری دارند و دلیلش، استفاده از مواد اولیه بیشتر و نیاز به فرآیندهای تولید مختلف است.

نوع شیشه

نوع شیشه هم تأثیر زیادی در قیمتش دارد. به عنوان مثال، شیشه‌های دوجداره (دو لایه شیشه جداگانه با فضای خالی میان آن‌ها) معمولاً قیمت بیشتری نسبت به شیشه‌های تک‌جداره دارند. این نوع محصولات به طور معمول، دارای قیمت بالاتری نسبت به شیشه‌های ساده و معمولی هستند.

استحکام و مقاومت در برابر ضربه و فشار

شیشه‌هایی که قدرت مقاومت به ضربه و فشار بیشتری دارند، معمولاً قیمت بالاتری دارند. این نوع محصولات معمولاً برای کاربردهایی که نیاز به ایمنی بیشتری دارند، استفاده می‌شوند.

عایق بودن در برابر صوت و حرارت

یکی دیگر از مواد مهم در قیمت شیشه، بحث عایق بودن است که در مورد مدل‌های ساده، معمولاً عایق‌های خاصی برای آن‌ها در نظر گرفته نمی‌شود.

شیشه ساختمانی 1

لیست قیمت شیشه ساختمانی ساده ۱ الی ۱۴میل در شیشه تایم

قیمت انواع شیشه ساختمانی ساده، بر اساس مقیاس متر مربع سنجیده می‌شود که در این بین، می‌توان ابعاد و ضخامت را به عنوان پر اهمیت‌ترین عوامل در نظر گرفت. شیشه‌های ساختمانی ساده در ضخامت‌های ۱ الی ۱۴ میل عرضه می‌شوند که تنوع بسیار بالایی در آن‌ها دیده می‌شود. این تنوع به دلیل کاربردهای گسترده آن‌ها و نیاز بازار به این محصولات است. به طور کلی، قیمت هر متر مربع شیشه ساختمانی ساده از ۲۵۰ تا ۸۰۰ هزار تومان متغیر است.

خرید شیشه به صورت اینترنتی، یکی از قابلیت‌هایی است که به خریداران امکان خریدی آسان و به صرفه می‌بخشد. این ویژگی در سایت فروشگاهی شیشه تایم فراهم است. در این سایت، امکان خرید بهترین محصولات روز از جمله انواع شیشه سکوریت از بهترین تولید کنندگان داخلی فراهم است که با مناسب‌ترین قیمت‌ها عرضه می‌شوند. البته نوع برند، کیفیت و ضخامت هم در تنوع قیمت‌ها موثر است. به دلیل عرضه انواع محصولات در قیمت‌های مختلف، امکان خرید شیشه‌های مورد نظر برای پروژه‌های مختلف به وجود آمده است. شما هم می‌توانید با مراجعه به سایت شیشه تایم، با کارشناسان مربوطه ارتباط برقرار کنید و مناسب ترین محصول را بخرید.

منبع: برترین ها

دیگر رسانه ها

کدخبر: 116813

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر