رپورتاژ

لیست محبوب ترین لوازم برای رفتن به مدرسه

لیست محبوب ترین لوازم برای رفتن به مدرسه

فصل شروع مدارس نزدیک است و زمان آن رسیده که کیف فرزندان شما با دفتر، کتاب و لوازم تحریر پر شود! تمامی این لوازم تحریر و لوازم مدزسه به کودک شما کمک می‌کند که سال تحصیلی خود را بهتر آغاز کند و با دارا بودن همگی لوازم لازمه به کلاس درس باز گردد. به راستی که انتخاب کردن لوازم تحریر مناسب می‌تواند کمی سخت و وقت‌گیر باشد. والدین باید با توجه به شرایط فرزندان خود و پایه تحصیلی آنها لوازم لازمه را برای فرزندان خود تهیه کنند. برای این کار شما به یک چک لیست کامل نیاز دارید تا هیچ کلام از اقلام را جای نندازید!

ما در این مطلب سعی کردیم که یک لیست کامل از لوازم تحریر و لوازم مدرسه را برای شما عزیزان تهیه کنیم تا شما بتوانید با توجه به آن برای آغاز یک سال تحصیلی هیجان‌انگیز آماده شوید! با ما همراه باشید.

مداد

لوازم مدرسه

مدادهای معمولی جزو اولین لوازمی هستند که هر دانش‌آموز و معلمی به آن نیاز پیدا می‌کند! برای سالیان سال مدادها یک عضو همیشگی برای یادگیری کودکان بودند و یقیناً پدر و مادرها نیز استفاده از مداد ها را به خاطر دارند. مدادهایی با درجه سختی متوسط بهترین انتخاب هستند چراکه با دارا بودن رنگ مناسب و مقدار سختی معمولی می‌توانند بدون هیچ مشکلی عمل کنند و برای فرزندان شما خسته کننده نباشند.

شما هم‌اکنون می‌توانید تمامی اقلام مدرسه و لوازم تحریر مانند مداد، خودکار و انواع منگنه را از سایت اینترنتی دیجی کالا خریداری کنید و در کمترین زمان آنها را تحویل بگیرید.

خودکارهای پاک شونده

اکثر مدارس به دانش‌آموزان استفاده از خودکار در کنار مداد را می‌آموزند و به آنها یاد می‌دهند که تمرکز بیشتری بر روی نوشته‌های خود داشته باشند چراکه خودکارهای معمولی دائمی هستند و امکان پاک شدن را ندارند. خودکارهای پاک شونده دقیقا همانند خودکارهای معمولی کار می‌کنند با این تفاوت که جوهر آنها قابل پاک شدند هستند و برای دانش‌آموزانی که به تازگی نوشتن با خودکار را شروع کردند انتخاب بسیار مناسبی هستند.

دفترهای تمرین

دفترهای یکی از پایه‌های اصلی یادگیری برای فرزندان هستند و آنها با استفاده از دفترهای تمرین خیلی از چیزهای مختلف را آموزش می‌گیرند. در هنگام خریدن دفترهای تمرین شما باید به کیفیت کاغذ آن دقت بسیاری داشته باشید و تا حد امکان از دفترهایی با کاغذ مناسب استفاده کنید. از خریدن دفترهای تمرین نترسید! مهم نیست که چند عدد از این دفترهای خریدای می‌کنید، آنها برای همیشه لازم هستند و ممکن است در اواسط سال تحصیلی تمام شوند.

خرید وسایل مدرسه و لوازم تحریر به صورت حضوری می‌تواند کمی وقت‌گیر باشد و باعث خستگی فرزندان شما شود. شما هم‌اکنون می‌توانید با بررسی نحوه ارسال دیجی کالا به سایت مراجعه کنید و تمامی لوازم تحریر لازم را با سلیقه فرزندان خود به روش اینترنتی در کمترین زمان سفارش دهید!                              

پاک کن

مدادپاکن

پاک کن‌ها برای از بین بردن اشتباهات طراحی شده‌اند! درست است که یادگیری باید بدون نقص و اشتباه باشد اما گاهی ممکن است که فرزندان در تمرین‌های مدرسه مرتکب به اشتباه شوند و دقیقا هدف از داشتن پاک کن همین است. داشتن یک پاک کن با کیفیت می‌تواند به کودکان کمک کند تا با اعتماد به نفس بیشتری به امتحان راه‌های مختلف بپردازند. مداد و پاک کن‌ها هر دو جزو لوازم مصرفی هستند که ممکن است به زودی تمام شوند و پیشنهاد ما به شما این است که این لوازم را به صورت پکی و چند عددی تهیه کنید تا در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی کرده باشید.

مداد رنگی

هیچ چیزی شیرین‌تر از زنگ‌های هنر و نقاشی نیست! کلاس هنر زمانی است که کودکان می‌توانند علایق و هنر خود را توسط نقاشی کردن و کاردستی ساختن به نمایش بگذارندو با استفاده از امکانات در دسترس، هنر خود را نمایان کنند. مهم نیست که کودکان شما در حال رشد کردن و بزرگ‌تر شدند هستند، داشتن مداد رنگی‌های با کیفیت و مناسب برای همیشه به کار آنها خواهد آمد، چه بیرون از مدرسه و چه در خانه! ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که از مداد رنگی‌های دوازده رنگه شروع کنید و در هنگام نیاز، امکانات فرزند خود را ارتقا دهید.

خط کش

خط کش‌ها جزو اولین لوازم پایه برای کلاس‌های حساب هستند و کودکان شما از همان ابتدا استفاده از آنها را می‌آموزند. خط کش‌ها در دو مدل پلاستیکی و آهنی موجود هستند که هردو مزایا و معایب خاص خود را دارند. همگی خط کش‌ها دارای دو معیار سانتی‌متر و اینچ هستند که بستگی به نوع آموزش، کودکان شما می‌توانند از آنها استفاده کنند. خط کش‌های آهنی دارای دوام بیشتری هستند اما کمی سنگین هستند و ممکن است حمل آنها برای کودکان کمی سخت باشد. همچنین خط کش‌های پلاستیکی ممکن است کمی شکننده‌تر باشند اما بسیار سبک‌تر هستند.

جامدادی

ممکن نیست که لوازم مدرسه بدون وجود داشتن یک جامدادی مناسب کامل شود! تمامی لوازم تحریر و وسایل نوشتاری نیاز دارند که در جایی نگه‌داری شوند تا گم نشوند و به راحتی در دسترس باشند. جامدادی‌های مختلفی برای خریدن وجود دارد اما نکته قابل توجه جنس جامدادی است که باید با دوام باشد. یک جامدادی با دوام می‌تواند تا سال‌ها برای فرزندان شما باقی بماند. یکی دیگر از نکات قابل توجه هنگام خرید جامدادی این است که جامدادی انتخاب شده دارای بخش‌های زیاد باشد تا فرزند شما بتواند به راحتی مدادها و خودکارهای خود را در بخش‌هی مختلف جای دهد.

کلام آخر

به راستی که بازگشت به مدرسه زمانی شیرین برای فرزندان است به خصوص برای کلاس اولی‌ها! شاید بازگشت به مدرسه کمی استرس‌زا باشد اما خرید لوازم تحریر و وسایل مدرسه به کودکان شما کمک می‌کند تا آمادگی ذهنی بیشتری برای مدرسه داشته باشند و با استرس کمتری سال تحصیلی خود را آغاز کنند. ما در این لیست سعی بر معرفی بهترین لوازم مدرسه و لوازم تحریر را داشتیم تا به شما در انتخاب کردن لوازم تحریر مناسب برای فرزندانتان کمک کنیم. توجه داشته باشید که مهم‌ترین ملاک انتخاب کردن لوازم مدرسه فقط و فقط سلیقه فرزندان شما است چراکه آنها باید یک سال تحصیلی را با استفاده از این لوازم سپری کنند و لوازم مدرسه دلخواه آنها می‌تواند نقش بزرگی در روند آموزش آنها داشته باشد از همراهی شما با ما متشکریم!

 

نویسنده: امیرحسین نظری

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 107578

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر