رپورتاژ

همه چیز در مورد تفریحات کیش

در این محتوا قصد داریم تا درباره ی انواع تفریحات کیش با شما صحبت کنیم. با ما همراه باشید:

همه چیز در مورد تفریحات کیش

تفریحات کیش ، یکی از بهترین و مهیج ترین تفریحات امروزی به شمار می روند. این تفریحات به خصوص در سال های اخیر، طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده اند. این امر، اهمیت و محبوبیت تفریحات کیش را می رساند. ما در این مقاله به بررسی و معرفی تفریحات کیش می پردازیم. همچنین انواع تفریحات در کیش را با بررسی هزینه های تقریبی آن ها نیز شرح می دهیم. توصیه می کنیم برای آگاهی یافتن از این نکات در ادامه ی این مقاله، ما را همراهی کنید.

 

همه چیز در مورد تفریحات کیش

تفریحات کیش ، تنوع بالایی دارند. شما می توانید از تفریحات آبی کیش استفاده کرده و یا تفریحات رایگان کیش را تجربه نمایید. یکی از هیجان انگیز ترین تفریحات کیش که بهتر است آن را تجربه کنید، تفریحات آبی این منطقه هستند. انواع تفریحات مختلف آبی در این منطقه وجود دارند که شما می توانید با پرداخت هزینه هایی مشخص هر یک از این تفریحات مهیج را تجربه کنید. برای این که تفریحات آبی کیش را تجربه کنید، بهتر است در فصول پاییز یا زمستان به این منطقه سفر کنید. ما در ادامه، چند مورد از بهترین تفریحات آبی کیش را ذکر کرده ایم:

1- غواصی

2- اسنورکلینگ

3- فلای بورد

4- اسکی روی آب

5- چتر پاراسل

6- جت اسکی

7- شاتل سواری

8- پدل بورد

9- قایق تند رو

10- اسکوتر زیر دریایی و....

قیمت تفریحات کیش

بهتر است قبل از سفر کردن به کیش یا هر جای دیگر، ابتدا برای خود برنامه ریزی هایی را تنظیم کنید. یکی از مهم ترین چیزهایی که هر شخص باید قبل از سفر کردن در نظر بگیرد، مقدار هزینه ای که قصد دارد در آن سفر صرف کند است. برای مثال برای این که به کیش سفر کنید، ابتدا باید قیمت تفریحات کیش را محاسبه نمایید. این امر باعث می شود تا بتوانید، بهترین تفریحات را متناسب با بودجه ی خود تجربه کنید. قیمت تفریحات کیش ، مبالغی ثابت نیستند و طبق عوامل بسیار متنوعی تعیین می شوند. ما در ادامه، هزینه های حدودی تفریحات کیش را ذکر کرده ایم:

- هزینه ی غواصی به مدت تقریباً 20 دقیقه: حدود 600 هزار تومان

- هزینه ی فلای بورد به مدت تقریباً 20 دقیقه: حدود 800 هزار تومان

- هزینه ی اسکی روی آب با قایق به مدت تقریباً 20 دقیقه: حدوداً 500 هزار تومان

- هزینه ی جت اسکی به عنوان مثال برای 15 دقیقه: حدود 390 هزار تومان

- هزینه ی قایق پارویی: حدوداً 290 هزار تومان

- هزینه ی پارک آبی کیش: حدوداً 850 هزار تومان

- هزینه ی اسکوتر زیر دریایی: حدوداً 800 هزار تومان

- هزینه ی کشتی های تفریحی آکواریوم: حدود 230 هزار تومان و....

تفریحات دریایی کیش

تفریحات دریایی کیش، یکی از مهیج ترین و جالب ترین تفریحات کیش محسوب می شوند. همچنین این تفریحات، طرف داران زیادی نیز دارند. می توان گفت که یکی از بهترین تفریحات کیش ، تفریحات آبی یا دریایی آن هستند. تفریحات دریایی کیش بسیار متنوع هستند؛ ولی برخی از این تفریحات که طرف داران ایرانی و خارجی زیادی را دارند به شرح زیر می باشند:

1- پاراسل

2- پارک دلفین ها

3- قایق سواری در جزیره ی کیش

4- اسکوتر زیر دریایی

5- جت اسکی

6- اسکی روی آب

7- فلای بورد

8- بنانا سواری

9- شاتل سواری

10- پدل بورد.

تفریحات کیش

تفریحات کیش

کشتی های تفریحی کیش

وقت گذرانی در آب های خلیج فارس توسط کشتی های بزرگ، یکی از تفریحات کیش است که نزد مردم محبوبیت بسیار بالایی دارد. کشتی سواری در کیش، یکی از به یاد ماندنی ترین تفریحات کیش به شمار می رود. کشتی های تفریحی کیش، محدود نبوده و تنوع بالایی دارند. ما در ادامه، اسامی چند مورد از معروف ترین و محبوب ترین کشتی های تفریحی کیش را آورده ایم:

1- کشتی تفریحی اوستا

2- کشتی تفریحی سیمرغ

3- کشتی تفریحی آرتمیس

4- کشتی تفریحی نوید

5- کشتی تفریحی ستاره ی دریایی

6- کشتی تفریحی امپراطور

7- کشتی تفریحی تارا

8- کشتی تفریحی آکواریوم کف شیشه ای

9- کشتی تفریحی گوهر

10- کشتی تفریحی آرامیس و....

تفریحات کیش

هزینه تفریحات کیش

جنگ های شبانه کیش

یکی از بهترین و شادترین تفریحات کیش، جنگ های شبانه آن هستند. این جنگ ها از نیمه شب تا ساعاتی بعد از بامداد، اجرای می شوند. جنگ های کیش، اغلب شامل: استند آپ کمدی، موسیقی، تقلید صدا و جشن می شوند. این جنگ ها، برای کسانی که به دنبال تفریحات سالم و شاد هستند، بهترین گزینه می باشند. بسیاری از بازیگران و خوانندگان معروف نیز در برخی سال ها در این جنگ ها، حضور می یابند. ما در ادامه به معرفی چند مورد از بهترین جنگ های شبانه ی کیش می پردازیم:

1- جنگ پازل شو

2- جنگ آراکاتا شو

3- جنگ ارم شو

4- جنگ معما

5- جنگ شبانه ی آرام شو.

کلام پایانی

برای داشتن تجربه ای به یاد ماندنی و دلنشین از سفر به کیش، لازم است قبل از رفتن به این سفر، نکاتی را مد نظر قرار دهید. این نکات به شرح زیر هستند:

- بررسی شرایط آب و هوایی

- بهترین زمان سفر به این منطقه

- هزینه ی رفتن به سفر کیش

- محاسبه ی هزینه ی انواع تفریحات در کیش

- رزرو کردن هتل و....

ما در این مقاله به بررسی و معرفی انواع مختلفی از تفریحات کیش پرداختیم. همان طور که پی بردید کیش، منطقه ای تفریحی و توریستی می باشد. این امر به این نکته اشاره می کند که کیش می تواند، جزو اولویت های برتر بین مکان های دیگر برای سفرهای تفریحی باشد. کیش، دارای انواع تفریحات شاد، مهیج و جذاب می باشد که ما در این مقاله به چند نمونه از این تفریحات اشاره کردیم. امیدواریم بتوانید به کمک مطالب گفته شده در این مقاله، سفر خوبی را برای خودتان رقم بزنید و خاطرات خوبی را در کیش زیبا بسازید.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 103614

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر