گزینه پرسپولیس شاگرد مجیدی می‌شود؟

این احتمال وجود دارد که شهریار مغانلو راهی امارات شود.

گزینه پرسپولیس شاگرد مجیدی می‌شود؟

این احتمال وجود دارد که شهریار مغانلو راهی امارات شود.

یکی از گزینه‌های مورد علاقه یحیی گل‌محمدی در نقل و انتقالات تابستانی شهریار مغانلو بود. شهریار که فصل قبل آقای گل لیگ برتر شد،با مدیران سپاهان کمی دچار چالش شد ولی در تمرینات این تیم حضوری فعال دارد. مغانلو مهاجم محبوب یحیی گل‌محمدی به حساب می‌آید و باشگاه پرسپولیس بارها برای جذب این بازیکن از سپاهان تلاش کرد. خود شهریار علاقه زیادی دارد تا به پرسپولیس برگردد ولی باشگاه سپاهان تحت هیچ شرایطی رضایتنامه این بازیکن را برای پرسپولیس صادر نمی‌کند.

سپاهان در نقل و انتقالات تابستانی کاوه رضایی،رضا شکاری و عیسی آل‌کثیر را جذب کرد و این نفرات در کنار مغانلو مهاجمان این تیم به حساب می‌آیند. در کنار این نفرات مورایس قصد دارد یک مهاجم خارجی را هم به خدمت بگیرد تا حضوری پرقدرت در فصل پیش رو و همچنین بازی‌های آسیایی داشته باشد. از همین رو احتمال جدایی یکی از مهاجمان فعلی سپاهان وجود دارد. طی روزهای گذشته شایعاتی مطرح شد که یکی از مهاجمان فعلی سپاهان قراردادش را با این تیم فسخ کرده و قرار است از جمع زرد پوشان جدا شود.

هرچند هنوز نام این بازیکن به صورت رسمی اعلام نشده، ولی شنیده‌ها حاکی از آن است که بازیکنی که قرار است از سپاهان جدا شود،شهریار مغانلو است. با این حال مقصد این بازیکن پرسپولیس نیست. همانطور که گفتیم باشگاه سپاهان تحت هیچ شرایطی به پرسپولیس بازیکن نمی‌دهد و رضایتنامه مغانلو هم برای سرخ پوشان صادر نخواهد شد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که شهریار از تیم اتحاد کلبا پیشنهاد دارد و صحبت‌هایی هم در این خصوص با فرهاد مجیدی انجام داده است. مجیدی به تازگی موفق شده مهدی قایدی را به خدمت بگیرد و حالا به دنبال جذب یک ایرانی دیگر است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 99191

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر