خرید بعدی تراکتور مشخص شد

باشگاه تراکتور برای جذب بازیکن جوان فصل قبل آلومینیوم به توافق رسید.

خرید بعدی تراکتور مشخص شد

باشگاه تراکتور برای جذب بازیکن جوان فصل قبل آلومینیوم به توافق رسید.

تراکتور که فعالیت جدی در نقل و انتقالات تابستانی داشته و ستاره‌های زیادی به خدمت گرفته و به دنبال حضور مقتدرانه در فصل جدید لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیاست، در کنار جذب بازیکنان مطرح و ملی پوش، حالا با یک بازیکن جوان به توافق رسیده که در تمرینات سرخ پوشان تبریزی حضور دارد.

محمدرضا شکیب‌خو که سال گذشته از تیم دسته‌اولی شاهین شهرداری بوشهر به آلومینیوم اراک پیوست و در سه مسابقه لیگ برتری به‌عنوان بازیکن تعویضی برای این تیم به میدان رفت و حضور کوتاه مدت در زمین داشت، حالا با نظر پاکو خمس به تراکتور اضافه شده است.

باشگاه تراکتور که حسین پورحمیدی را با اتمام دوران حضور قرضی در آلومینیوم اراک به تبریز آورد، اکنون با مدیران باشگاه ایرالکو برای جذب شکیب‌خو به توافق نهایی رسیده و این انتقال را قطعی کرده است.

این بازیکن ۲۱ ساله که در رده‌های ملی نوجوانان و جوانان عضویت داشته، نخستین بازی لیگ برتری خود را در سن ۱۷ سالگی برای شاهین بوشهر انجام داد و دو فصل قبل هم جوان‌ترین کاپیتان لیگ یک فوتبال ایران در همین تیم بود.

شکیب‌خو طی روزهای گذشته در تمرینات تراکتور حضور داشته و دیروز هم در کنار سایر نفرات این تیم به ایفمارک رفت و تست‌های پزشکی را پشت سر گذاشت تا انتقالش به جمع سرخ پوشان تبریزی تقریبا قطعی شده باشد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 99153

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر