بدهی نجومی پرسپولیس به اعضای تیم

باشگاه پرسپولیس برای تسویه حساب با اعضای تیمش نیاز به پول هنگفتی دارد که در شرایط فعلی پرداخت این پول از توان باشگاه خارج است.

بدهی نجومی پرسپولیس به اعضای تیم

باشگاه پرسپولیس برای تسویه حساب با اعضای تیمش نیاز به پول هنگفتی دارد که در شرایط فعلی پرداخت این پول از توان باشگاه خارج است.

 با قهرمانی تیم پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی پاداش و آپشن بازیکنان این تیم فعال شده و باشگاه پرسپولیس باید مبلغ زیادی را به کادر فنی و بازیکنانش بپردازد.

در قرارداد پرسپولیس ۱۰ درصد مبلغ قرارداد به عنوان پاداش برای قهرمانی در لیگ برتر و ۵ درصد از مبلغ قرارداد به عنوان پاداش برای قهرمانی در جام حذفی پیش‌بینی شده است که با این دو قهرمانی، باشگاه پرسپولیس باید ۱۵ درصد مبلغ قرارداد اعضای تیمش را به آنها پرداخت کند.

از طرف دیگر مبلغی در حدود ۳ میلیارد تومان به عنوان آپشن در قرارداد بازیکنان پرسپولیس نوشته شد که شامل رضایت مدیرعامل، رضایت سرمربی، حضور در ۵۵ درصد بازی‌ها و ملی‌پوش شدن بود که این آپشن برای بازیکنان زیادی فعال شده است و باشگاه پرسپولیس ملزم به پرداخت آن گردیده. عدم پرداخت پاداش‌ها و آپشن حالا ناراحتی بازیکنان را در پی داشته و برخی از آنها اعلام کرده‌اند تا با بازیکنان تسویه نشود در تمرینات حضور پیدا نخواهند کرد.

طبق اسنادی که به دست‌مان رسیده، باشگاه پرسپولیس باید ۶۶ میلیارد و ۳۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به مربیان و بازیکنان این تیم پرداخت کند که پرداخت این رقم هنگفت در شرایط فعلی خارج از توان پرسپولیس است.

گفته می‌شود، در یکی دو روز آینده تمرینات پرسپولیس برای فصل جدید آغاز خواهد شد اما هنوز این باشگاه قرارداد بازیکنی را تمدید نکرده و تا لحظه انتشار این خبر بازیکن جدیدی هم به سرخ‌پوشان اضافه نشده است؛ هر چند که گفته می‌شود یکی دو بازیکن به زودی به پرسپولیس خواهند پیوست. با این وضعیت حال باید دید که بازیکنان فصل گذشته که همچنان طلبکار هستند در تمرینات حضور پیدا می‌کنند یا اینکه زمان آغاز تمرینات باز هم به تعویق خواهد افتاد.

منبع: فارس

دیگر رسانه ها

کدخبر: 94877

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر