ماهی های جنوب کمیاب شدند

قاچاق گسترده ماهی به دوبی!

ماهی گران و در شهرهای ساحلی کمیاب شد. گویا میگوها به چین صادر و ماهی‌های جنوب هم به دلیل ممنوعیت و نوسان قیمت دلار قاچاق می‌شود. آیا قاچاق ماهی به دوبی صحت دارد؟

 قاچاق گسترده ماهی به دوبی!

ماهی‌های جنوب در فروشگاه‌های آنلاین کمیاب شده است و بررسی‌ها نشان می‌دهد هر کیلو ماهی سرخو با قیمت ۲۸۱ هزار تومان فروخته می‌شود. میگو ۵۰۰ گرمی هم ۲۲۴ هزار تومان قیمت دارد.

همچنین ماهی قزل آلا شکم خالی بسته‌بندی یک کیلوگرمی قیمتی بین ۱۱۶ هزار تومان تا ۱۴۵ هزار تومان دارد. قیمت یک عدد ماهی حلوای سفید ۴۸۰ هزار تا ۸۰۰ هزار تومان است.

علاوه‌ بر شهرهای ساحلی، در تهران هم ماهی گران و کمیاب شده است. رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان آبزیان هرمزگان با اشاره به وضعیت بازار ماهی توضیح داد: صادرات ماهی تازه به دلیل حفظ نیاز داخل ممنوع شده و ماهی به شکل گسترده قاچاق می‌شود و بازار ماهی جنوب توسط قاچاق‌چیان خالی شده است.

مهرداد بازرگان بدر این باره گفت: در شهر بندرعباس هم به دلیل قاچاق، ماهی کمیاب شده است. علاوه بر آن در این شهر به دلیل توریست تعداد رستوران‌های دریایی زیاد شده و تقاضا داخل هم افزایش پیدا کرده و همین دو عامل باعث گرانی ماهی شده است.

 

 

 

 

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 1631

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر