جلال‌الدین ماشاریپوف

بمب اتمی شماره 7 النصر در راه ایران/ پرسپولیس تور پهن کرد؛ استقلال جواب رد شنید

شنیده‌ها حاکی از آن است که جواد نکونام از مسئولان استقلال خواسته تا مذاکرات خود را با کاپیتان تیم‌ملی ازبکستان را آغاز کنند.

بمب اتمی شماره 7 النصر در راه ایران/ پرسپولیس تور پهن کرد؛ استقلال جواب رد شنید

شماره ۷ النصر به پرسپولیس پیشنهاد شد

به گزارش عرشه آنلاین؛  جلال‌الدین ماشاریپوف کاپیتان تیم ملی ازبکستان به باشگاه پرسپولیس پیشنهاد شد.

 جلال‌الدین ماشاریپوف کاپیتان و ستاره اصلی تیم ملی ازبکستان قراردادش را با تیم پانسرایکوس فسخ کرد.او که در تابستان امسال از النصر عربستان راهی لیگ یونان شده بود، قراردادش را با تیم یونانی فسخ کرده و حالا شنیده می‌شود او به باشگاه پرسپولیس پیشنهاد شده است.

پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی عیسی آل کثیر و عبدالکریم حسن را به خدمت گرفته و گفته می شود ویلن موتا مهاجم برزیلی به زودی به جمع سرخپوشان اضافه خواهد شد.

خبرآنلاین هم نوشت :شنیده‌ها حاکی از آن است که جواد نکونام از مسئولان استقلال خواسته تا مذاکرات خود را با کاپیتان تیم‌ملی ازبکستان را آغاز کنند.

سرمربی استقلال در جدیدترین اقدام نام جلال‌الدین ماشاریپوف را به مسئولان باشگاه ارائه کرده است تا مقدمات جذب او را فراهم کنند.هنوز این خبر به صورت رسمی از سوی نکونام و باشگاه استقلال مورد تایید قرار نگرفته است.جواد نکونام هفته پیش و به دلیل اینکه بازیکنان مد نظرش جذب نشده بودند اردوی تیمش در امارات را کنسل کرد.

در عین حال گفته می شود جلال الدین ماشاریپوف هافبک و کاپیتان تیم ملی ازبکستان یکی از بازیکنان مورد علاقه جواد نکونام برای حضور در ترکیب آبی پوشان بود، اما در نهایت راهی یک تیم یونانی شد.

جلال الدین ماشاریپوف بعد از حضور ستاره‌ها در النصر مجبور به ترک این تیم شد و با این که چند ماهی تیم نداشت، هم چنان از سوی سرمربی تیم ملی ازبکستان به اردوی این تیم دعوت می‌شد و در بازی‌های دوستانه بازوبند کاپیتانی را بر بازو می‌بست.

بعد از بازی دوستانه ازبکستان در برابر مکزیک که با نتیجه مساوی دو بر دو پایان یافت، بحث حضور این بازیکن در تیم استقلال جدی شد و جواد نکونام به طور رسمی خواهان بخدمت گیری این بازیکن شد، اما این بازیکن در نهایت ترجیح داد راهی یک تیم یونانی شود.

خبر‌های رسیده نشان می‌دهد، رفتار باشگاه استقلال با آمانوف موجب شد تا جلال الدین ماشاریپوف به پیشنهاد استقلال نه بگوید و راهی تیم یونانی شود. او هم چنین مطلع شده بود که استقلال به دلیل نزدیک شدن به سقف قرارداد نمی‌تواند قرارداد بازیکنان خارجی را ثبت کند. همان طور که قرارداد بلانکو هم ثبت نشده است. او خوب می‌دانست اگر قرار باشد در استقلال هم بازی نکند، در آستانه جام ملت‌ها پیراهن تیم ملی ازبکستان را هم از دست می‌دهد و در نهایت تصمیم گرفت راهی یک تیم یونانی شود.

استقلال بعد از اینکه نتوانست این بازیکن را بخدمت بگیرد، رای به بازگشت امید حامدی فر داد.

منبع: خبر آنلاین

دیگر رسانه ها

کدخبر: 124905

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر