نتایج یک نظرسنجی عجیب: رئیس جمهور قبلی محبوب‌تر شد!

در طی یک نظرسنجی جدید که به تازگی صورت گرفته، نشان می‌دهد دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده از جو بایدن، رئیس‌جمهور فعلی آمریکا محبوب‌تر است.

نتایج یک نظرسنجی عجیب: رئیس جمهور قبلی محبوب‌تر شد!

در طی یک نظرسنجی جدید که به تازگی صورت گرفته، نشان می‌دهد دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده از جو بایدن، رئیس‌جمهور فعلی آمریکا محبوب‌تر است.

به گزارش عرشه آنلاین؛ در این نظرسنجی سراسری که ۱۲۵۰ بزرگسال آمریکایی در آن شرکت کرده بودند ۴۰ درصد از ترامپ و۳۴ درصد از بایدن پشتیبانی کردند. باقی افرد نیز مطمئن نبودند در انتخابات ۲۰۲۴ به چه کسی رای خواهند داد. براساس اطلاعات داده شده این نظرسنجی دارای حاشیه خطای سه درصدی است.

حدود ۶۷ درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی گفتند که «از دیدن کاندیدا‌های مشابه در انتخابات ریاست‌جمهوری خسته شده‌اند و خواهان فرد جدیدی هستند». با این حال، تنها ۱۸ درصد گفتند که اگر بایدن و ترامپ تنها انتخاب آن‌ها باشد، رای نخواهند داد.

هرچند کاخ سفید ترامپ را یک رقیب شکست‌پذیر تلقی می‌کند، اما به نظر می‌رسد که این دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری برای یک رقابت مجدد خود را آماده می‌کنند.

در این نظرسنجی، بیش از نیمی از پاسخ دهندگان گفتند که از سیستم دو حزبی ایالات متحده ناراضی هستند. 

این نظرسنجی همچنین نشان می‌دهد که رای دهندگان از انتخاب خود راضی نیستند. ۷۰ درصد از پاسخ دهندگان، از جمله حدود نیمی از دموکرات‌ها با این جمله موافق بودند که آقای بایدن نباید دنبال دوره دوم ریاست جمهوری باشد. از سوی دیگر ۵۶ درصد پاسخ دهندگان نیز از جمله یک سوم جمهوری خواهان با شرکت ترامپ در این انتخابات موافق نبودند.

یورونیوز گزارش داد: سه چهارم پاسخ دهندگان در نظرسنجی با این جمله موافق بودند که بایدن برای کار در دولت بسیار پیر است، در حالی که نیمی از آن‌ها در مورد ترامپ که ۷۷ سال سن دارد، چنین نظری نداشتند. بیش از نیمی از دموکرات‌ها بایدن را خیلی پیر دانستند در حالی که یک سوم جمهوری‌خواهان چنین دیدگاهی درباره ترامپ نداشتند.

۵۹ درصد از پاسخ دهندگانی که قصد دارند به بایدن رای بدهند، گفتند که انگیزه آن‌ها در درجه اول مخالفت با ترامپ است، در حالی که رای دهندگان به آقای ترامپ نسبت به نامزد خود و سیاست‌های او مطمئن‌تر بودند و تنها ۳۹ درصد از آن‌ها انگیزه خود را از رای دادن به ترامپ، مخالف با بایدن توصیف کرده بودند.

منبع: اطلاعات

دیگر رسانه ها

کدخبر: 123893

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر