جدیدترین قیمت خانه‌های نوساز در تهران +جدول

قیمت جدید خانه‌های نوساز در تهران به شرح زیر است.

جدیدترین قیمت خانه‌های نوساز در تهران +جدول

قیمت جدید خانه‌های نوساز در تهران به شرح زیر است.

به گزارش عرشه آنلاین؛ با توجه به آمار‌های رسمی، اگرچه نسبت به سال‌های قبل واحد‌های نوساز کمتری به بازار مسکن تهران عرضه شده‌اند، اما همچنان سهم معاملات متعلق به این واحد‌ها یعنی واحد‌های نوساز بالاست. براساس اعلام بانک مرکزی در گزارش تحولات بازار معاملات آپارتمان‌های مسکونی پایتخت، حدود ۲۹‌درصد از کل معاملات مسکن شهر تهران در بازه سنی آپارتمان‌های نوساز انجام می‌شود.

این میزان در سال‌های میانی دهه ۹۰ چیزی شامل حدود نیمی از معاملات (حول و حوش ۵۰درصد) می‌شد، اما در حال حاضر افت تیراژ ساختمانی و رکود چند ساله در بازار ساخت‌وساز از یکسو و جهش قیمت مسکن و افزایش فاصله ریالی آپارتمان‌های نوساز با واحد‌های مسکونی چند ساله از سوی دیگر، باعث شده سهم معامله این آپارتمان‌ها از کل معاملات مسکن شهر تهران به زیر ۳۰‌درصد کاهش پیدا کند.

به نقل از دنیای اقتصاد، بررسی قیمت‌های پیشنهادی آپارتمان‌های نوساز عرضه شده به بازار مسکن شهر تهران حاکی از آن است که این واحد‌های مسکونی نوساز نیز از کاهش اخیر قیمت که از تابستان امسال شروع شد، جا نمانده‌اند. هر چند میزان افت قیمت واحد‌های نوساز‌ها نسبت به واحد‌های مسکونی با عمربنای بالاتر کمتر افت کرده است.

منبع: اقتصاد ۲۴

دیگر رسانه ها

کدخبر: 123862

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر