چرا استقلال دنبال خارجی‌ها نیست؟

با جود وضعیت مالی باشگاه استقلال، بهتر است که جواد نکونام فعلا دنبال خارجی‌ها نرود.ش

چرا استقلال دنبال خارجی‌ها نیست؟

با جود وضعیت مالی باشگاه استقلال، بهتر است که جواد نکونام فعلا دنبال خارجی‌ها نرود.ش

به گزارش عرشه آنلاین؛ تیم فوتبال استقلال تهران در پایان دور رفت لیگ بیست‌وسوم توانست با صدرنشینی در لیگ کارش را به پایان برساند و به عنوان قهرمان نیم فصل شناخته شود. با توجه به حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا و تعطیلی ۴۰ روزه لیگ کادر فنی استقلال تصمیم گرفت تمرینات آبی پوشان را به مدت ۱۰ روز تعطیل کند تا بازیکنان به استراحت کامل بپردازند.

در این میان کادر فنی استقلال پیش از آخرین دیدار خود در نیم فصل اول لیگ بیست و سوم لیست بازیکنان را به مدیران باشگاه استقلال دادند تا اقدامات لازم را برای جذب آنها انجام دهند.

لیست ۱۳ نفره استقلال عبارت است از: علیرضا جهانبخش، علی قلی‌زاده، محمد محبی، سعید عزت االهی، الهیار صیادمنش، سید مجید حسینی، علی کریمی، فرشاد احمدزاده، امید نورافکن، رضا اسدی، رضا شکاری، روبرتو تورس و امیرحسین حسین زاده. موضوعی که قابل توجه است در لیست کادر فنی استقلال نام هیچ بازیکن خارجی دیده نمی‌شود.

این که کادر فنی استقلال به سراغ بازیکنان خارجی نرفته یک امر طبیعی است، چرا که خرید بازیکن خارجی قاعده و اصول خود را دارد. استقلال در مرحله اول با توجه به بدهی‌های بین المللی و شرایط مالی که دارد نمی‌تواند به سراغ بازیکنان خارجی برود. در مرحله دوم شناخت و پیدا کردن بازیکن خوب و با کیفیت خارجی کار آسانی نیست. کادر فنی باید تمام رزومه و بررسی‌های لازم برای جذب یک بازیکن خارجی انجام دهد اما با توجه به شرایط استقلال در نیم فصل اول و مشغله کادر فنی این موضوع برای آنها مسیر نبوده است.

اگر کادر فنی و باشگاه استقلال باری به هر جهت بازیکن خارجی جذب می‌کردند، بار دیگر دچار بدهی‌های خارجی و پرونده‌های بین المللی می‌شدند که این امر می‌توانست در کسب مجوز حرفه‌ای این باشگاه برای فصل آینده را با مشکل مواجه کند. باشگاه استقلال اگر برای سومین سال پیاپی نتواند مجوز حرفه‌ای خود را کسب کند با تصمیم فیفا به دسته پایین‌تر سقوط خواهد کرد.

منبع: مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 122008

ارسال نظر