جواد نکونام: هرطور دلم بخواهد خوشحالی می‌کنم | اگر VAR نبود باز هم می‌گفتند از استقلال بردیم!

جواد نکونام سرمربی آبی‌پوشان پایتخت در کنفرانس پس از بازی حاضر شد و درباره اهمیت VAR و تاثیر آن در نتیجه بازی صحبت‌هایی کرد.

جواد نکونام: هرطور دلم بخواهد خوشحالی می‌کنم | اگر VAR نبود باز هم می‌گفتند از استقلال بردیم!

جواد نکونام سرمربی آبی‌پوشان پایتخت در کنفرانس پس از بازی حاضر شد و درباره اهمیت VAR و تاثیر آن در نتیجه بازی صحبت‌هایی کرد.

به گزارش عرشه آنلاین؛ سرمربی استقلال درباره روند بازی اظهار داشت: یک ربع یا ۲۰ دقیقه اول بازی را به خاطر جاگیری‌های اشتباه از دست دادیم. در این نیمه، موقعیت‌هایی داشتیم که به گل برسیم. نیمه دوم قشنگ در اختیار ما بود و آنالیز خوبی از بازی داشتیم. در این نیمه توانستیم کامل پرسپولیس را تحت تأثیر قرار دهیم و می‌توانستیم برنده باشیم ولی روی یک اشتباه و یک لحظه غفلت بهترین بازیکن‌مان تمرکزش را از دست داد و گل خوردیم. در رختکن به سهرابیان گفتم بهترین بازیکن بودی و اشتباه برای من است.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: در نیمه دوم، تیم ما خوب و قابل احترام بازی و موقعیت‌هایی خلق کرد. قبل از خوردن گل می‌توانستیم به گل برسیم. متأسفانه در یک لحظه غفلت کردیم و گل خوردیم. صددرصد خطای اول پنالتی بود و دست بازیکن ما را کشیدند. اگر امروز VAR نبود، دوباره تیم رقیب سه امتیاز گرفته بود و می‌گفتند باز هم بردیم! با VAR سه صحنه مشکوک که داوران چک کردند، یکی را پنالتی گرفتند. اگر VAR نبود، دوباره باید هواداران ما ناراحت می‌شدند و آن طرف خوشحال. آقایان مسئول! VAR در همه استادیوم‌ها لازم است، نه فقط آزادی.

نکونام با اشاره به روند تیمش پس از زدن گل تساوی گفت: پس از اینکه گل را زدیم تغییر سیستم دادیم و تیم هجومی را داخل زمین گذاشته بودیم. در چند دقیقه آخر، بازی، بکش بکش و رو به مستقیم بود. در بحث تاکتیکی خیلی قوی‌تر و تاکتیکی‌تر از پرسپولیس بازی کردیم. از بازیکنان تیمم تشکر می‌کنم، آنها فوق‌العاده بازی کردند. از هواداران که سنگ تمام گذاشتند و جانانه تشویق کردند، تشکر می‌کنم.

وی در خصوص اینکه پس از گل تساوی تیمش به سمت نیمکت پرسپولیس شادی کرد، گفت: یک خوشحالی طبیعی بود و این طرف و آن طرف ندارد. دروازه‌ای که گل زدیم آن طرف بود و پرسپولیس هم وقتی گل زد این طرفی خوشحالی کردند. من هر طور دلم بخواهد خوشحالی می‌کنم ولی بی‌احترامی نمی‌کنم.

سرمربی استقلال در رابطه با صحبت‌هایی که بین دو نیمه با لحن تند با گوستاوو بلانکو انجام داد، گفت: ما کار تاکتیکی داشتیم که بلانکو یک لحظه فراموش کرد و به خاطر جو ورزشگاه به او موضوع را گوشزد کردم. چون در این جو صدا به صدا نمی‌رسد، نمی‌توانم آرام صحبت کنم. اگر دقت می‌کردیم و حواس‌مان جمع بود بازی را می‌بردیم.

منبع: تابناک ورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 118084

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر