علی صبوری به سیم آخر زد | درخواست کمک از هواداران برای خرید ماشین! +عکس

علی صبوری، کمدین معروف با گذاشتن یک استوری در اینستاگرام از هوادارانش درخواست پول کرد.

علی صبوری به سیم آخر زد | درخواست کمک از هواداران برای خرید ماشین! +عکس

علی صبوری، کمدین معروف با گذاشتن یک استوری در اینستاگرام از هوادارانش درخواست پول کرد.

به گزارش عرشه آنلاین؛ علی صبوری، بازیگر استوری گذاشته که هرکس میخواهد پیج جدید او را دنبال کند ۲۰۰ هزار تومان باید واریز کند، چون می‌خواهد ماشین بخرد؟!

علی صبوری کیست؟

علی صبوری متولد سال ۱۳۷۱ در مشهد، دانشجوی اخراجی رشته هوشبری است.

به گفته‌ی خودش در دبیرستان تجربی خواند و دوست داشت پزشک شود و تصور می‌کرد می‌تواند هنر را در کنارش نیز ادامه دهد.

اما به جای پزشکی، در رشته هوشبری قبول شد و در آخرین ترم از دانشگاه اخراج شد. او در مصاحبه‌ای در اینباره گفته: «می خواستم یک نمایش روی صحنه ببرم و با وجود هماهنگی با اساتید دانشگاه بخاطر عدم حضور در کلاس صفر گرفتم و اخراج شدم.»

در سال ۹۵ بعد از انتشار یک ویدئوی طنز انتقادی در اینستاگرام درباره‌ی عدم برگزاری کنسرت در مشهد به فکر ساخت کلیپ‌های کوتاه طنز افتاد. او تا پیش از آن دنبال کنندگان بسیار کمی داشت، اما وقتی این ویدئو با استقبال کاربران مواجه شد، تصمیم گرفت این کار را ادامه دهد و اینگونه شد که رفته رفته به یکی از چهره‌های کمدی اینستاگرام بدل شد.

در سال ۹۶ در مسابقه «خنداننده شو» برنامه‌ی تلویزیونی «خندوانه» شرکت کرد و گرچه از رسیدن به فینال مسابقه باز ماند، اما شهرت بسیار زیادی کسب کرد، به طوری که شرکت در این مسابقه تعداد دنبال کنندگان اینستاگرامش را از ۴۰۰ هزار نفر به یک میلیون نفر رساند.

بستری شدن در بیمارستان روانی

صبوری در یک استوری اینستاگرامی نوشت:به خاطر فشارای روانی که روم بود و هست، به خاطر ناحقی‌ها و نامردی ها، بهم حمله‌های عصبی عجیبی دست می‌داد. دکتر دستور داد مدتی بستری باشم (یک ماه). ۲۵ روزش مونده. واسه سلامتی من و هر کی که مریضه و مشکلی داره دعا کنید. از گفتنش خجالت نمی‌کشم، دنبال ترحم هم نیستم، ولی خواستم بگم بد روزگاریه، بد! سی و یک سالگیم چه جوری شروع شد.

خبر بستری شدن علی صبوری در بیمارستان روانی بازتاب زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشت. پس از آن صبوری با انتشار استوری دیگری از وضعیت خود گفت.

استوری صبوری

استوری علی صبوری

منبع: خبر فوری

دیگر رسانه ها

کدخبر: 117182

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر