دنا پلاس اتوماتیک آپشنال تا پایان آذر می‌آید

ایران خودرو از ورود دنا پلاس توربو اتوماتیک آپشنال تا پایان آذر به بازار خبر داد.

دنا پلاس اتوماتیک آپشنال تا پایان آذر می‌آید

ایران خودرو از ورود دنا پلاس توربو اتوماتیک آپشنال تا پایان آذر به بازار خبر داد.

به گزارش عرشه آنلاین؛ ایران خودرو اعلام کرد: دنا پلاس توربو اتوماتیک آپشنال، تا پایان پاییز امسال با امکانات و استانداردهای جدید تولید انبوه و روانه بازار می شود.

 خودرو دنا پلاس توربو اتوماتیک آپشنال، دارای موتور EF۷_TC با حجم موتور ۱۶۴۵ سی سی و قدرت ۱۵۰ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۱۵ نیوتن متر بوده و دارای ۱۶ سوپاپ است.

بر اساس آنچه ایران خودرو اعلام کرده است از مشخصات ایمنی این محصول می توان به سیستم ترمز ضد قفل ABS و EBD، ترمز جلو دیسکی با سیستم خنک شونده، ترمز عقب دیسکی، سیستم کمکی ترمز(HBA)، سیستم کمک در سربالایی (HSA)، سیستم کنترل پایداری الکتریکی (ESC)  و سیستم کنترل کشش (TCS) اشاره کرد.

دناپلاس توربو اتوماتیک آپشنال هم چنین دارای چهار کیسه هوای ایمنی، دوربین دید عقب، سنسور دنده عقب و سیستم پایش فشار و دمای لاستیک ها و اخطار کاهش باد و افزایش دمای لاستیک ها (TPMS) است که از الزامات استانداردهای ۸۵ گانه به شمار می رود.

امکاناتی از جمله ایموبیلایزر، قفل مرکزی با ریموت، کمربندهای ایمنی سرنشینان جلو سه نقطه ای با قابلیت تنظیم ارتفاع، فرمان قابل تنظیم زاویه ای در دو جهت، صندلی عقب مجهز به ایزوفیکس، سامانه قطع سوخت خودکار، برف پاک کن ژله ای و آیینه فتوکرومیک از سایر امکانات این محصول به شمار می رود.

دنا پلاس توربو اتوماتیک آپشنال دارای استاندارد محافظت از عابر پیاده است، این استاندارد با ایجاد تغییراتی در قسمت سپر جلو خودرو و نیز تمهیداتی با طراحی قطعات الحاقی جدید در پشت سپر جلو، موجب می شود که در هنگام تصادفات، صدمات به عابر پیاده کاهش یابد.

برخورداری از رینگ ۱۶ اینچ آلومینیومی و امکاناتی نظیر کروز کنترل، سان روف برقی، سیستم روشن و خاموش و ورود بدون کلید (KEYLESS)، سیستم هوشمند نور و باران، سیستم تهویه اتوماتیک و نمایشگر دمای محیط و کانال تهویه برای سرنشینان عقب، مالتی مدیا و میرورلینگ در این محصول قابل مشاهده است.

نسخه جدید خودرو دنای ایران خودرو از سیستم راهنمای تعویض دنده(GSI) برخوردار است که با پیشنهاد تعویض دنده مطلوب به راننده در وضعیت تیپ ترونیک، سبب کاهش مصرف سوخت، کاهش آلایندگی و کاهش استهلاک موتور می شود.

چراغ مه شکن جلو و عقب، قابلیت تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو از داخل خودرو، چراغ جلو و عقب جدید (چراغ جلو دارای لامپ LED و طرح نئون، مجهز به چراغ روز)، چراغ روشنایی فضای پایین پا در هنگام سوار و پیاده شدن، چراغ نقشه خوان، سیستم روشنایی ترک خودرو (Follow Me Home) در کنار تزییناتی نظیر تریم مشکی، قطعات دکوراتیو طرح چوب، دستگیره های درها به رنگ کروم، نوار کرومی دور شیشه درها، تودوزی مخمل، کف پوش موکتی با نوار قرمز رنگ و آرم توربو، دسته دنده طرح جدید با گردگیر و دوخت قرمز و روکش پارچه ای صندلی از دیگر امکانات به کار رفته در این محصول جدید است.

ایران خودرو در حالی این محصول جدید را روانه بازار می کند که همواره موضوع کیفیت دغدغه اصلی مشتری در مورد محصولات داخلی است و خریداران خودرو انتظار دارند تا در کنار افزایش آپشن های گوناگون موضوع استفاده از قطعات باکیفیت و پر دوام هم در دستور کار قرار گیرد.

منبع: عصر ایران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 117084

ارسال نظر