پیش‌بینی بورس در آخرین روزهای آبان ماه

شاخص بورس در آخرین شنبه آبان ماه، چگونه خواهد بود؟

پیش‌بینی بورس در آخرین روزهای آبان ماه

شاخص بورس در آخرین شنبه آبان ماه، چگونه خواهد بود؟

به گزارش عرشه آنلاین؛ شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات روز چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲، ۷ هزار و ۱۸۵ واحد نسبت به روز کاری گذشته پایین‌تر ایستاد و به سطح ۲ میلیون و ۳۸ هزار و ۸۸۱ واحد رسید.

شاخص کل هم‌وزن بورس نیز با ریزش ۱۷ واحد در رقم ۷۰۲ هزار و ۱۲۸ واحدی ایستاد. یعنی شاخص کل هم وزن نیز در پایان معاملات امروز با ثبات ماند و تغییری تجربه نکرد.

شاخص کل فرابورس با افت ۶۳ واحدی به رقم ۲۴ هزار و ۹۷۶ واحد رسید. همچنین شاخص هم وزن فرابورس با افزایش ۵۸ واحد به سطح ۱۲۶ هزار و ۲۰۰ واحد رسید.

پیش بینی بورس شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲

حمید دستجردی، کارشناس بازار سرمایه گفت: یکی از محل‌های تامین درآمد دولت، تامین مالی از طریق بازار سرمایه به طرق مختلف از جمله انتشار اوراق و ... است. این روش تامین مالی به خودی خود ایرادی ندارد؛ اما مشکل این است که عمدتاً سیاست‌گذاران و مدیران شرکت‌های بزرگ دولتی، آشنایی کافی با ابزار‌ها و روش‌های تامین مالی از طریق بازار سرمایه ندارند؛ حال آنکه ابزار‌های متعددی به منظور تامین مالی از طریق بازار سرمایه تعریف و تایید شده که می‌توان از آن‌ها هم بهره جست.

این کارشناس بازار سرمایه افزود: به نظر می‌رسد در حوزه تامین مالی از طریق بازار سرمایه سیاست‌گذاران نیز باید با دقت و ظرافت بیشتری عمل کنند تا تامین مالی دولت از این بازار، آسیبی متوجه سرمایه‌گذاران و سهامداران نکند.

منبع: نبض بازار

دیگر رسانه ها

کدخبر: 114709

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر