مرد مهاجری که در صندوق عقب پیدا شد!

با پیدا شدن مردی جوان در صندوق عقب یک خودرو توسط ماموران پلیس، راز گروگان‌گیری ۳۰ هزار دلاری فاش شد.

مرد مهاجری که در صندوق عقب پیدا شد!

با پیدا شدن مردی جوان در صندوق عقب یک خودرو توسط ماموران پلیس، راز گروگان‌گیری ۳۰ هزار دلاری فاش شد.

به گزارش عرشه آنلاین؛ سرهنگ علی زنگنه، فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: مأموران کلانتری ۱۲ نصیرشهر در اجرای طرح‌های انتظامی حین گشت و کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودرو پژو پارس مشکوک شده و آن را متوقف کردند، اما پس از توقف خودرو یکی از سرنشینان با مشاهده پلیس از خودرو پیاده شده و با سرعت از محل متواری شد که این امر باعث حساسیت بیشتر مأموران شده و اقدام به بازرسی از خودرو کردند.

زنگنه ادامه داد: مأموران در جریان بازرسی از صندوق عقب این خودرو مشاهده کردند که یک مرد با دست و پا و دهان بسته از مأموران درخواست کمک دارد که بلافاصله دست‌ها و دهان این فرد بازشد و او به مأموران گفت که قصد مهاجرت به یکی از کشور‌های اروپایی را داشته که با اشخاصی در شهرستان بهارستان آشنا شده است.

اما این افراد به جای تسهیل در فرایند خروج او از کشور، این فرد را به گروگان گرفته و از خانواده‌اش درخواست ۳۰هزار دلار وجه نقد کرده بودند.

زنگنه با بیان اینکه مأموران پلیس با اقدامات فنی و پلیسی، ۳ گروگان‌گیر را شناسایی و دستگیر کردند، گفت: متهمان به مقر انتظامی منتقل شده و در جریان بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کردند.

منبع: خبر گردون

دیگر رسانه ها

کدخبر: 111830

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر