مودریچ هشدار داد: میٰ‌روم!

هشدار مودریچ به انچلوتی برای خروج از رئال مادرید در ژانویه به خاطر کمبود دقایق بازی.

هشدار مودریچ به انچلوتی برای خروج از رئال مادرید در ژانویه به خاطر کمبود دقایق بازی.

لوکا مودریچ در دو بازی اخیر رئال مادرید برابر لاس پالماس و خیرونا یک دقیقه هم به میدان نرفت. ستاره کروات آخرین بار در دربی مادرید برابر اتلتیکو در ترکیب ثابت قرار گرفت و بین دو نیمه تعویض شد. او در دو بازی اخیر روی نیمکت بوده و حتی گرم هم نکرد تا این قضیه به شدت او را ناراحت کند.

مودریچ در شرایطی تابستان با رئال تمدید کرد که اطمینان داشت اوضاع برایش مثل سال‌های قبل خواهد بود اما با شروع فصل متوجه شد که قرار است بیشتر از همیشه روی نیمکت باشد. تعویض بین دو نیمه در دربی نیز حقیقتی تلح برای مودریچ بود و متوجه شد که آنچلوتی او را مقصر نمایش ضعیف رئال در نیمه اول می‌دانست.

مودریچ برابر یونیون برلین در لیگ قهرمانان نیز بازیکن ثابت بود و بلافاصله در دربی نیز یکی از چهار هافبک ثابت رئال در زمین شد. اوضاع برای رئال در نیمه اول خوب پیش نرفت و تیم دو گل دریافت کرد تا مودریچ بین دو نیمه قربانی شود. خوسلو به جای مودریچ به زمین رفت و چه کسی است نداند تعویض بین دو نیمه هر بازیکن معمولی‌ای را هم ناراحت می‌کند، چه رسد به مودریچ.

طبق ادعای ال چیرینگیتو، مودریچ پس از بازی با خیرونا با کارلتو گفت و گویی داشته و به وی گفته اگر تا نیم فصل شرایط اینطور ادامه پیدا کند، از رئال خواهد رفت.

مودریچ پیشنهادات خوبی از تیم‌های عربستانی در تابستان رد کرد و گفته می‌شود اینتر میامی نیز سخت خواهان او است. کارلتو دیروز در نشست خبری بازی با ناپولی در پاسخ به سوالی در مورد مودریچ گفت که تنها دلیل نیمکت نشینی او رقابت شدید در خط میانی است و فعلا رقبا بهتر از او بوده‌اند.

دیگر می‌توان گفت با «قضیه مودریچ» مواجهیم. درست است که او در این فصل جایگاه سابقش را از دست داده ولی قبل از بازی با لاس پالماس در همه بازی‌ها دقایقی هم که شده به میدان رفته بود. او ولی در دو بازی اخیر رئال کاملا ناپدید شده و این بی سابقه است.

منبع: پارس فوتبال

دیگر رسانه ها

کدخبر: 108530

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر