چرا استقلال این ۲ ستاره را از دست داد؟

کم نیستند کارشناسانی که معتقدند یاسین سلمانی در استقلال بیشتر و بهتر می‌توانست رشد کند تا در پرسپولیس.

چرا استقلال این ۲ ستاره را از دست داد؟

کم نیستند کارشناسانی که معتقدند یاسین سلمانی در استقلال بیشتر و بهتر می‌توانست رشد کند تا در پرسپولیس.

تیم ملی المپیک کشورمان در حال برگزاری مسابقات مقدماتی المپیک ۲۰۲۴ است و یاسین سلمانی با بازوبند کاپیتانی در این تیم خوش می‌درخشد.

خرید جدید پرسپولیس، ستاره سپاهان در سال‌های گذشته بود. بسیار آینده‌دار و خوش تکنیک که بازوبند کاپیتانی تیم ملی را در رده‌های پایین‌تر بسته بود. سلمانی در همین سن هم سابقه دعوت به تیم ملی را دارد. او در فصل و نقل و انتقالات امسال از هر دو تیم استقلال و پرسپولیس پیشنهاد داشت و پس از آنکه مذاکراتش با قرمزها به بن‌بست خورد، تقریباً همه کارهایش با استقلال تمام شده بود. نکونام او را می‌خواست و همه چیز آماده امضای قرارداد بود که یک متن در فضای مجازی کار را خراب کرد!

مدیران تازه وارد استقلال که از انجام هر خریدی عاجز بودند، آنقدر از خرید منتظر محمد عراقی به وجد آمدند که او را بهترین استعداد زیر ۲۳ سال آسیا نامیدند. همین جمله به کاپیتان تیم ملی امید کشورمان برخورد و بماند که حق هم داشت، چرا که خود عراقی‌ها هم یاسین سلمانی را بازیکنی بهتر از منتظر محمد می‌دانند چه رسد به ایرانی‌ها!

سلمانی از تور استقلال سر خورد و به پرسپولیس رفت اما بد نیست بدانید این اولین بار نبود. روزی که حجت کریمی استعفا داد و رفت با دو بازیکن برای امضای قرارداد و گرفتن عکس قرار جلسه داشت. یعنی تمام مذاکرات اولیه انجام شده و کار به مرحله مهرداد محمدی رسیده بود، بیاید و با پیراهن استقلال عکس بگیرد!

حجت کریمی که فهمید باید برود، به این دو بازیکن زنگ زد و از آنها عذر خواست. یکی از آنها رضا اسدی بود که به سپاهان رفت و دیگری یاسین کریمی که حالا ستاره پرسپولیس است!

منبع: خبر ورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 105184

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر