مدافع پرسپولیس با هماهنگی از تیم ملی خط خورد

محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع تیم پرسپولیس به طور حتم در اردوی بعدی تیم ملی حضور خواهد داشت.

مدافع پرسپولیس با هماهنگی از تیم ملی خط خورد

محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع تیم پرسپولیس به طور حتم در اردوی بعدی تیم ملی حضور خواهد داشت.

تیم ملی در حالی برای برگزاری بازی دوستانه مقابل بلغارستان راهی این کشور شد که محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع پرسپولیس یکی از غایبان سرشناس تیم ملی به حساب می‌آید. دلیل عدم دعوت از کنعانی زادگان به مسائل انضباطی و اتفاقاتی که در بازی مقابل ازبکستان در فینال تورنمنت کافا رخ داد و رفتاری که این بازیکن از خودش نشان داد، بود.

با وجود اینکه قلعه‌نویی تصمیم خود را برای عدم دعوت از ستاره پرسپولیس گرفته بود، قبل از اعلام رسمی لیست تیم ملی با کنعانی‌زادگان صحبت کرد و مدافع تیم ملی را به نوعی توجیه کرد. قلعه نویی در صحبتی که با این بازیکن داشت، به او اعلام کرد که اعتقاد زیادی به سبک بازی او دارد و او را به لحاظ فنی خیلی قبول دارد. با این حال نمی‌تواند به بعضی مسائل بی‌توجه باشد. سرمربی تیم ملی همچنین به کنعانی‌زادگان اطمینان خاطر داد که با ادامه روند خوبش در پرسپولیس در اردوی بعدی تیم ملی قطعا دعوت خواهد شد.

کنعانی‌زادگان به غیر از ۳ دیدار تیم ملی در جام جهانی، در سایر بازی‌های تیم ملی طی چند سال اخیر به صورت فیکس بازی کرد و یکی از بهترین مدافعان میانی حال حاضر فوتبال ایران به حساب می‌آید. گفتنی است این بازیکن در کنار پورعلی‌گنجی، خلیل‌زاده و مجید حسینی شانس زیادی برای حضور در لیست نهایی تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا خواهند داشت.

منبع: خبر ورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 105149

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر