هوای تهران باز هم ناسالم شد

بنا بر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، هوای تهران که در شش روز گذشته قابل قبول بود امروز پنج شنبه ۱۶ شهریور برای گروه‌های حساس ناسالم است.

هوای تهران باز هم ناسالم شد

بنا بر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، هوای تهران که در شش روز گذشته قابل قبول بود امروز پنج شنبه ۱۶ شهریور برای گروه‌های حساس ناسالم است.

بنابر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص هوای پایتخت امروز پنج شنبه ۱۶ شهریور در ساعت ۱۶ و ۳۰ بر روی عدد ۱۳۷ قرار دارد و هوا برای گروه‌های حساس ناسالم است.­هوای تهران ناسالم شد

به بیماران قلبی و ریوی، بانوان باردار، سالمندان و کودکان توصیه شده از سفرغیرضروی شهری خودداری کنند.

در۲۴ ساعت گذشته شاخص کیفیت هوای تهران بر روی عدد ۹۱ قرار داشت و هوا در وضع قابل قبول بود.

امروز ایستگاه شهرری در منطقه ۲۰ با ثبت شاخص ۱۷ هوای پاک را نشان می‌داد و ایستگاه تربیت مدرس در منطقه ۶ با ثبت شاخص ۱۶۳ و هوای ناسالم، آلوده‌ترین نقطه پایتخت بود.

امروز در ۲۵ ایستگاه تهران هوا در وضع قابل قبول بود که شامل ایستگاه‌های بزرگراه شهید محلاتی در منطقه ۱۴ با شاخص ۶۴، اقدسیه در منطقه یک با شاخص ۹۹، پونک با شاخص ۶۵، شادآباد در منطقه ۱۸ با شاخص ۸۶، شریف در منطقه ۲ با شاخص ۹۳، شهرداری در منطقه ۲ با شاخص ۷۲، شهرداری منطقه چهار با شاخص ۷۱، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۷۴، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۹۱، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۸۶، گلبرگ در منطقه هشت با شاخص ۶۳، مسعودیه در منطقه ۱۵ با شاخص ۹۰، میدان فتح در منطقه ۹ با شاخص ۸۱، پارک رازی در منطقه ۱۱ با شاخص ۵۷، پارک سلامت در منطقه ۱۷ با شاخص ۷۷، پارک شکوفه در منطقه ۱۴ با شاخص ۷۶، پارک قائم در منطقه ۱۸ با شاخص ۶۹، دانشگاه تهران در منطقه ۶ با شاخص ۷۳، دانشگاه شهید بهشتی در منطقه یک با شاخص ۹۴، دانشگاه علم و صنعت در منطقه چهار با شاخص ۷۳، سوهانک در منطقه یک با شاخص ۶۱، شهرداری منطقه ۱۵ با شاخص ۶۸، شهرک چشمه در منطقه ۲۲ با شاخص ۹۱، فرمانداری شهرری در منطقه ۲۰ با شاخص ۹۴ و میدان امام خمینی در منطقه ۱۲ با شاخص ۷۷ بود.

همچنین چهار ایستگاه ستاد بحران منطقه هفت با شاخص ۱۳۷، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۱۳۰، پاسداران در منطقه سه با شاخص ۱۰۸ و ژئوفیزیک در منطقه ۶ با شاخص ۱۱۵ کیفیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌داد.

گفتنی است بنابر روزشمار شاخص آلودگی هوای تهران، از ابتدای امسال تا امروز هشت روز هوای پاک، ۱۲۱ روز هوای قابل قبول، ۳۷ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و پنج روز هوای ناسالم در پایتخت به ثبت رسیده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

دیگر رسانه ها

کدخبر: 105072

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر