زور استقلال و ملوان به یکدیگر نرسید

دو تیم استقلال تهران و ملوان بندرانزلی امروز در شرایطی از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف یکدیگر رفتند که نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

زور استقلال و ملوان به یکدیگر نرسید

دو تیم استقلال تهران و ملوان بندرانزلی امروز در شرایطی از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف یکدیگر رفتند که نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در آخرین دیدار هفته دوم رقابت های لیگ برتر، استقلال در استادیوم آزادی تهران میزبان ملوان است. شاگردان نکونام پس از پیروزی و کسب سه امتیاز در هفته قبل برابر صنعت نفت، امروز اولین بازی خانگی خود را برگزار می کنند و به دنبال کسب سه امتیاز مسابقه هستند.

استقلال برای این دیدار با یک تغییر در خط دفاعی به مصاف حریف خود می رود. روزبه چشمی جانشین آرمین سهرابیان مصدوم شده و جای خالی این بازیکن را پر می کند. سایر پست های تیم نیز بدون تغییر بوده اند و همان بازیکنان دیدار با صنعت نفت از ابتدا به بازی می روند.

اما در سمت مقابل، مهدی تارتار تیمش را با چهار تغییر روانه میدان کرده است. تیم او در دیدار هفته اول برابر ذوب آهن تن به شکست داد و حالا او به دنبال کسب امتیاز از دیدار برابر استقلال است.

تیم فوتبال استقلال در هفته دوم لیگ بیست و سوم، از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی و بدون تماشاگر به مصاف ملوان بندرانزلی  رفت.

گروه داوری:

سیدرضا مهدوی / کمک ها: امیرمحمدی داود زاده – امیررضا آشور ماهانی ؛ داور چهارم: یاسر همرنگ / ناظر: اسماعیل صفیری

ترکیب ملوان

حسین منادی، میلاد باقری، حامد نورمحمدی، آرمان اکوان، پدرام قاضی پور، مجید عیدی، مهران احمدی، میلاد شعبانلو، پیمان رنجبری، مسعود زائر کاظمین، حسین صادقی، ۱۱ مرد اصلی مهدی تارتار برای این دیدار هستند.

ترکیب استقلال تهران

سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند، جعفر سلمانی، کوین یامگا و ارسلان مطهری ترکیب اصلی آبی‌ها را در این بازی تشکیل می‌دهند.

دقیقه ۳: ارسال ضربه کاشته مهدی مهدی پور با ضربه سر ابوالفضل جلالی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷: حرکت خوب زائرکاظمینی و سرنگونی او در محوطه جریمه به دست مرادمند، باعث شد تا سیدرضا مهدوی به نشانه خطای پنالتی در سوت خود بدمد. مهران احمدی پشت این توپ ایستاد، ولی سیدحسین حسینی با واکنشی دیدنی، این ضربه را مهار کرد تا دروازه تیمش را بسته نگه دارد.

دقیقه ۲۶: روی تکل به موقع ارسلان مطهری در محوطه جریمه، توپ به مهدی پور رسید و شوت محکم این بازیکن را اکبرمنادی مهار کرد.

دقیقه ۲۷: شوت زائر کاظمینی با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۸: جعفر سلمانی در محوطه جریمه صاحب فرصت شد که شوت او با برخورد به پای مدافع ملوان راهی کرنر شد.

منبع: افکار نیوز

دیگر رسانه ها

کدخبر: 101913

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر