پدر عصبانی پسرش را بی رحمانه کشت و جسدش را تکه تکه کرد + جزییات

سردار علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل قتل جوان 30 ساله در تهران خبر داد و گفت: پدر این جوان اظهار کرد، با درگیری لفظی، پس از هل دادن و برخورد سر وی با لبه پله فرزندم فوت کرده است.

پدر عصبانی پسرش را بی رحمانه کشت و جسدش را تکه تکه کرد + جزییات

سردار علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل قتل جوان ۳۰ ساله در تهران خبر داد و گفت: پدر این جوان اظهار کرد، با درگیری لفظی، پس از هل دادن و برخورد سر وی با لبه پله فرزندم فوت کرده است.

سردار علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: ابتدای مردادماه سال جاری یک مورد فقدانی در تهران از سوی خانمی به اداره ۵ پلیس آگاهی دریافت شد که در همین راستا موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از این اداره قرار گرفت.

خانمی که اعلام فقدانی کرده بود خود را خواهر فرد گمشده معرفی می کرد و در ادامه گفت: حدودا ۲ هفته پیش از اعلام فقدانی برادر وی مفقود شده و هیچ اثری از او وجود ندارد. کارآگاهان در همین راستا برای شناسایی فرد مفقودی از طریق روش های میدانی و اطلاعاتی شروع به تحقیق پرداختند.

 در گام بعدی کارآگاهان طی تحقیقاتی از پدر فرد مفقودی دریافتند. وی برای شروع کسب و کار خود به شهری در نزدیکی تهران رفته و پس از آن پدر به صورت سرزده به نزد پسرش رفته و برایش مقداری غذا و دارو برده است و سپس مجددا تنها به تهران بازگشته است.

سردار گودرزی با بیان اینکه کارآگاهان برای اطلاع از زنده بودن مفقودی تحقیقات فنی و میدانی خود را آغاز کردند، عنوان کرد: کارآگاهان در تحقیقات خود متوجه شدند جوان ۳۰ ساله هیچگونه عملکرد حیاتی طی ۲ هفته گذشته از خود ثبت نکرده و پس از مراجعه به محل کار وی هیچ اثری از او شناسایی نکردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت در ادامه متذکر شد: کارآگاهان با شیوه های نوین کشف جرم و روش های اطلاعاتی دریافتند روزی که پدر جوان ۳۰ ساله به نزد او می رود صدای فریاد و درگیری از محل کار وی شنیده می شود و پس از آن پدر او با وضعیتی آشفته به همراه یک کیسه خونی دیده شده که با سرعت متواری می شود و پس از آن دیگر اثری از آن جوان یافت نشده است.

 کارآگاهان با توجه به اینکه نسبت به اظهارات پدر فرد مفقود شده مشکوک شده بودن در ادامه بار دیگر با روش های پلیسی و کارآگاهی طی تحقیقاتی از وی متوجه شدند که او در همان زمان که به نزد پسرش رفته و با وی درگیری لفظی پیدا کرده و سپس بعد از اینکه پسرش به وی اهانت می کند، او با ضربه محکم پسرش را هل داده و سرش به پله می خورد و همان جا به قتل می رسد. پس از اینکه پدر مقتول از این حادثه ترسیده بود تلاش می کند تا با مثله کردن جنازه پسرش او را مخفی و سپس به جای دور افتاده ای رها کند.

با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی، پدر مقتول که صراحتا به جرم خود اعتراف کرده بود برای شناسایی جسد مقتول در اختیار کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 99652

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر