حجم ویدیو: 2.50M | مدت زمان : 00:01:22

تعداد شهدای حادثه خونین کلانتری زاهدان اعلام شد

آخرین وضعیت حادثه خونین حمله به کلانتری 16 زاهدان و تعداد شهدای حادثه خونین کلانتری زاهدان اعلام شد.

شهادت یک مامور نیروی انتظامی در حادثه حمله به کلانتری ۱۶ زاهدان تایید شد. اطلاعات غیررسمی، حاکی از شهادت دو مامور فراجا در حادثه حمله به کلانتری ۱۶ زاهدان است. صبح امروز «شنبه، ۱۷ تیر ماه ۱۴۰۲» چند فرد مسلح به کلانتری‌ ۱۶ شهرستان زاهدان حمله کردند. خیابان‌های اطراف کلانتری ۱۶ زاهدان، مسدود شده است و به کسی اجازه تردد داده نمی‌شود؛ منطقه تحت محاصره نیروهای انتظامی قرار گرفته است. آخرین اخبار و جزئیات درباره حادثه خونین حمله به کلانتری ۱۶ زاهدان و تعداد شهدای این حادثه خونین در زاهدان اعلام شد.

بیشتر بخوانید: حمله تروریستی به کلانتری۱۶ زاهدان با کمربند انتحاری + عکس و فیلم

در حال حاضر برخی خیابان‌های منطقه در محدوده کلانتری ۱۶ زاهدان، از جمله آزادگان، مدنی، محدوده خیابان رازی، خیابان مهر و توحید توسط نیروهای انتظامی و امنیتی مسدود شده است و به کسی اجازه تردد داده نمی‌شود؛ منطقه تحت محاصره نیروهای انتظامی قرار دارد.

کلانتری۱۶ زاهدان

صبح شنبه «17 تیر ماه 1402» ساعت حدود ۷ و ربع، چهار فرد مسلح ناشناس به کلانتری ۱۶ زاهدان حمله کردند. آخرین وضعیت حادثه خونین حمله به کلانتری 16 زاهدان و تعداد شهدای حادثه خونین کلانتری زاهدان اعلام شد.

صبح امروز «شنبه، 17 تیر ماه 1402» تعدادی از افراد مسلح به کلانتری‌ ۱۶ شهرستان زاهدان حمله کردند.

در این درگیری تاکنون یک نفر از نیرو‌های کلانتری به شهادت رسیده است و برخی اطلاعات غیررسمی که توسط پلیس تایید نشده است حکایت از شهادت دو مامور فراجا دارد.

با حضور نیروهای امنیتی و انتظامی در حوزه کلانتری ۱۶ زاهدان، صدای تیراندازی‌ها قطع شده و به نظر می‌رسد آرامش به منطقه بازگشته است.

از ساعت ۷و ۱۵ دقیقه صبح امروز شنبه، بعد از وقوع دو انفجار، درگیری‌های مسلحانه را در اطراف کلانتری ۱۶ زاهدان شاهد بودیم که با افزایش نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی در منطقه و محاصره محدوده درگیری و انسداد مسیرهای منتهی به این منطقه، از دقایقی قبل صدای تیراندازی در محدوده مورد نظر قطع شده و در زمان انتشار این خبر آرامش به شهر بازگشته است.

در حال حاضر برخی خیابان‌های منطقه در محدوده کلانتری ۱۶ از جمله آزادگان، مدنی، محدوده خیابان رازی، خیابان مهر و توحید همچنان توسط نیروهای انتظامی و امنیتی مسدود شده و به کسی اجازه تردد داده نمی‌شود، منطقه تحت محاصره نیروهای انتظامی قرار دارد.

شایان ذکر است؛ کلانتری ۱۶ زاهدان روز جمعه «هشتم مهر ۱۴۰۱» نیز در جریان حوادث سال گذشته مورد حمله قرار گرفته بود.

برخی اطلاعات غیررسمی که توسط پلیس تایید نشده است، حکایت از شهادت دو مامور فراجا دارد.

همچنین گفته می‌شود که دو تروریست در جریان عملیات انتحاری به هلاکت رسیده‌اند.

هیچ منبع مسئولی هنوز این جزئیات و آمارها را تایید نکرده است و تلاش‌ها برای دریافت اطلاعات تکمیلی ادامه دارد.

سردار دوستعلی جلیلیان، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان پیش از این گفته بود: کسانی که قصد دارند امنیت و آرامش مردم را با اقدامات خود خدشه‌دار کنند باید بدانند که این استان محل امنی برای آنان نیست و حافظان امنیت مقتدرانه با آنها برخورد خواهند کرد.

یک منبع آگاه امنیتی هم تاکید کرده است که «اوضاع امنیتی در زاهدان تحت کنترل است.»

جزئیات تازه از حادثه حمله به کلانتری 16 زاهدان

معاون سیاسی امنیتی استانداری سیستان و بلوچستان جزئیات حمله تروریستی به کلانتری ۱۶ زاهدان را تشریح کرد.

علیرضا مرحمتی، معاون سیاسی امنیتی استانداری سیستان و بلوچستان در گفت‌و‌گو با رسانه‌ها اظهار داشت: صبح شنبه «17 تیر ماه 1402» ساعت حدود ۷ و ربع، چهار فرد مسلح ناشناس به کلانتری ۱۶ زاهدان حمله کردند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری سیستان و بلوچستان ادامه داد: با حضور به موقع نیروهای امنیتی و انتظامی اوضاع تحت کنترل است و تا دقایقی دیگر مسئله حل می‌شود و جزئیات موضوع و نتیجه را به اطلاع مردم خواهیم رساند.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان ضمن تشکر از مردم هوشیار و فهیم زاهدان که همکاری لازم را داشتند؛ افزود: تاکنون یک نفر از نیروهای انتظامی به شهادت رسیده است.

مرحمتی با بیان اینکه حمله انتحاری نبوده است، گفت: تروریست‌ها از نارنجک استفاده و به کلانتری حمله کردند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری سیستان و بلوچستان ادامه داد: در حال حاضر، عوامل تروریستی داخل برجک هستند و نتوانستند داخل کلانتری شوند؛ تروریست ها همان ابتدای ورود در محل انتظامات زمین‌گیر شدند که به زودی این موضوع تمام خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری سیستان و بلوچستان تاکید کرد که اطلاعات کامل‌تر را متعاقباً اعلام خواهد کرد.

منبع: مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 96248

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر