قتل سریالی زنان تهرانی با اجساد مثله‌شده + جزئیات جدید و تصاویر

یک‌ ماه پس از کشف جسد مثله‌شده زنی جوان درحوالی میدان آزادی، جسد مثله‌شده زن دیگری در کنار سطل زباله‌ای در تهران پیدا شد.

قتل سریالی زنان تهرانی با اجساد مثله‌شده + جزئیات جدید و تصاویر

پس از رخ دادن حادثه وحشتناک مربوط به میدان آزادی و اکنون در خزانه، کاربران فضای مجازی مدعی شدند که بعد از قتل چهار زن در شهرهای آباده، مشهد و تبریز حالا نوبت به تهران رسیده است و عنوان قتل‌های سریالی را مطرح کردند.

ساعت ۷ صبح روز یکشنبه «۴ تیر ماه ۱۴۰۲»، مردی که برای قرار دادن زباله‌ها در سطل از خانه‌اش در منطقه خزانه خارج شده بود، چشمش به یک یخدان افتاد که در کنار سطل زباله رها شده بود. او در یخدان را باز کرد و با دیدن جسد مثله‌شده زنی، وحشت‌زده پلیس را خبر کرد.

با حضور تیم جنایی معلوم شد که جسد متعلق به زنی حدودا ۳۵تا ۴۰ساله است اما از آنجا که جسد مثله شده بود نمی‌شد زمان مرگ را تخمین زد و علت را مشخص کرد.

صبح روز یکشنبه، چهارم تیر ماه، مأموران کلانتری ۱۵۰ خزانه از طریق تماس تلفنی کشف جسد مثله شده زن جوانی را کنار یک سطل زباله در محله خزانه با تماس تلفنی به قاضی «محمدرضا صاحب‌جمعی» بازپرس ویژه قتل شعبه ششم دادسرای امور جنایی گزارش کردند.

با اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی، متخصصان پزشکی قانونی و تیم تشخیص هویت به همراه قاضی جنایی پای در محل حادثه گذاشتند و با جسد مثله شده یک زن در یک بسته یونولیتی در کنار سطل زباله مواجه شدند. بررسی‌ها حکایت از آن داشت، این زن در محل دیگری به قتل رسیده و پس از جنایت به محل موردنظر منتقل شده است. همچنین ۲ دست، ۲ پا و سر مقتوله در این بسته قرار داشت.

پس از پایان تحقیقات میدانی در محل موردنظر، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی ماموریت یافتند تا عامل این جنایت هولناک را شناسایی و بقایای جسد را کشف کنند. از سوی دیگر مأموران تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی اقدام به انگشت‌نگاری در محل مورد نظر و روی جسد کردند تا ردپایی از عامل این جنایت هولناک به دست آورند.

پس از انتقال جسد برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی، تیم جنایی در نخستین‌گام با اقدامات اطلاعاتی گسترده هویت و مخفیگاه متهمانی که در این جنایت دست داشتند را شناسایی کردند.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پس از دریافت این سرنخ مهم، با هماهنگی‌های لازم با دستور قضایی راهی مخفیگاه متهمان شدند و آنها را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

با دستور قاضی صاحب‌جمعی از شعبه ششم دادسرای امور جنایی، متهمان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند و تحقیقات همچنان در رابطه با این پرونده ادامه دارد.

پیدا شدن این جسد در حالی است که سوم خرداد یعنی یک ماه قبل‌تر نیز جسد مثله‌شده زنی جوان در حوالی میدان آزادی و در نزدیکی سطل زباله کشف شد که هنوز نه هویت وی مشخص و نه اسرار قتل رازگشایی شده است.

آن جسد نیز متعلق به زنی حدودا ۲۵ساله بود که جسد مثله شده او درون ۶نایلون زباله قرار گرفته بود. حالا به‌دلیل وجود شباهت‌هایی در این دو پرونده، فرضیه اینکه هر دو قتل از سوی یک نفر رخ داده، مد نظر قرار گرفته است.

کشف جسد در میدان آزادی و قاتل سریالی زنان تهرانی

صبح یک روز، قاتل بدون اینکه کسی بداند انگیزه‌اش چیست؛ زنی را با آلت قتاله به قتل رساند. سپس جسد را تکه‌تکه کرد و در چندین پلاستیک زباله جای داد و در آخر هم قسمت‌هایی از جسد را در ساک ورزشی پنهان و با خونسردی هر چه تمام‌تر در یکی از بزرگ‌ترین میادین شهر تهران رها کرد و رفت…

ظهر سه‌شنبه «سوم خرداد ماه» ۱۴۰۲، رفتگران شهرداری هنگام کار در «میدان آزادی» با یک ساک ورزشی روبه‌رو شدند، اما وقتی ساک ورزشی را باز کردند؛ ترسیدند و سریع به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ خبر دادند و گفتند؛ قسمت‌هایی از بدن تکه‌تکه شده یک انسان را کشف کرده‌اند.

تیم جنایی پس از حضور در محل حادثه با جسد مثله شده زنی مواجه شد. گزارش پزشک جنایی حکایت از آن داشت که زن جوان چهار الی پنج ساعت قبل از کشف جسد، کشته شده و قاتل در روز روشن، جسد تکه‌تکه شده او را در یکی از شلوغ‌ترین مناطق تهران قرار داده است. 

ماجرای قاتل سریالی زنان و قاتلان طناب قرمز

بدون‌ شک یکی از قتل‌های سریالی مهم دهه ۸۰، قتل زنان خانه‌دار در تهران از سوی یک دختر و پسر جوان بود.

این قاتلان که به قاتلان طناب قرمز معروف شده بودند، در کمتر از یک ماه سه زن را در تهران به قتل رساندند، اما خیلی سریع با ردیابی و اشتباه خودشان به دام افتادند تا قبل‌ از ارتکاب جنایت چهارم دستگیر شوند.

حکم قاتل طناب قرمز که باعث شده بود وحشت زیادی بین زنان خانه‌دار ایجاد شود، یک‌سال بعد و هم‌زمان در سالگرد آخرین قتلش اجرا شد و او به دار مجازات آویخته شد.

پای یک قتل سریالی در میان است؟

یک منبع آگاه در مورد هویت کشف شده از جسد مثله شده زن در میدان آزادی به «اعتماد» گفته بود: «جسد متعلق به زنی افغان بوده است.»

کارشناسان پزشکی قانونی نیز اعلام کردند که جسد متعلق به زنی حدودا ۲۵ ساله است. همچنین گفته شده که زن موهایی با مدل پسرانه داشته و فقدانی او به پلیس آگاهی پیش از کشف جسد اعلام نشده بود.

پس از کشف جسد زن جوان در میدان آزادی، ادعای وقوع قتل‌های سریالی زنان از سوی کاربران فضای مجازی خصوصا توییتر مطرح شد که باعث وحشت افکار عمومی شد. کاربران نوشتند: «قاتلی در شهرهای آباده، مشهد، تبریز و تهران زنان را کشته و جسدشان را تکه‌تکه کرده است.»

این در حالی است که پلیس در مورد خبر جسد مثله شده دو زن در یکی از شهرهای استان فارس اعلام کرد که عامل قتل زنی در آباده که جسد را مثله کرده بود، دستگیر شد و به قتل اعتراف کرد. به گفته پلیس یکی از مظنونان مردی حدودا ۶۷ ساله بوده که با ضربات چاقو مقتول را کشته و بعد جسد او را تکه‌تکه کرده است… پلیس در مورد کشف جسد مثله شده زن دیگری در آباده توضیح بیشتری نداده است.

پس از رخ دادن حادثه وحشتناک مربوط به میدان آزادی و اکنون در خزانه، کاربران فضای مجازی مدعی شدند که بعد از قتل چهار زن در شهرهای آباده، مشهد و تبریز حالا نوبت به تهران رسیده است و عنوان قتل‌های سریالی را مطرح کردند.

منبع: همشهری

دیگر رسانه ها

کدخبر: 94132

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر