حجم ویدیو: 0.96M | مدت زمان : 00:00:21

انفجار مهیب گاز در تبریز؛ یک نفر جان باخت

عصر امروز براثر نشت گاز انفجار مهیبی در منطقۀ ولیعصرِ تبریز رخ داد. براثر این انفجار شیشۀ ساختمان‌های اطراف شکسته و برق این منطقه قطع شده است.

عصر امروز براثر نشت گاز انفجار مهیبی در منطقۀ ولیعصرِ تبریز رخ داد. براثر این انفجار شیشۀ ساختمان‌های اطراف شکسته و برق این منطقه قطع شده است.

به گزارش عرشه آنلاین، وحید شادی‌نیا سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: بر اثر انفجار گاز خانگی در منطقه ولیعصر میدان رودکی در یک ساختمان چند طبقه که عصر امروز یکشنبه ۳۱اردیبهشت، دقایقی قبل رخ داد چهار دستگاه آمبولانس اورژانس و اتوبوس آمبولانس به محل اعزام شد.

وی افزود: کارشناسان اورژانس پنج مصدوم را تحت اقدامات فوریت‌های پزشکی به بیمارستان انتقال دادند.

انفجار مهیب گاز در تبریز

انفجار مهیب گاز در تبریز

انفجار خانه مسکونی در تبریز یک فوتی و ۹ مصدوم برجا گذاشت

ایرنا نوشت: مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی گفت: انفجار خانه مسکونی در تبریز یک کشته و ۹ مصدوم برجای گذاشت که از این افراد حال یک نفر وخیم است.

محمدباقر هنربر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه عصر امروز در یک ساختمان شش طبقه در خیابان فرهنگ شهر ولی عصر تبریز رخ داد.

وی افزود: بر اثر این انفجار، شیشه ها واحدهای مجارو محل حادثه آسیب دیده و در پارکینگ برخی ساختمان های مجاور دچار آسیب شده است.

وی ادامه داد: با اعلام این حادثه به مرکز اورژانس بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس اورژانس و اتوبوس آمبولانس به محل اعزام شد .

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی گفت: کارشناسان اورژانس فوت یک زن حدودا ۶۰ ساله را تایید و ۹ مصدوم را تحت اقدامات فوریت‌های پزشکی به بیمارستان انتقال دادند.

هنربر اظهار کرد: حال یک مصدوم براساس گزارش کارشناسان اورژانس وخیم است و تحت احیا قلبی ریوی به بیمارستان امام رضا (ع) انتقال یافت.

علت حادثه در دست بررسی است.

منبع: فارس

دیگر رسانه ها

کدخبر: 88265

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر