باز هم ۲۵ دانش آموز قمی مسموم شدند!

دانشگاه علوم پزشکی قم بیان کرد: از مجموع حوادث مدارس قم در حال حاضر ۷ دانش آموز در بیمارستان تحت نظر هستند. ️

باز هم ۲۵ دانش آموز قمی مسموم شدند!

دانشگاه علوم پزشکی قم بیان کرد: از مجموع حوادث مدارس قم در حال حاضر ۷ دانش آموز در بیمارستان تحت نظر هستند. ️

امروز دوشنبه یکم اسفند، ۲۵ دانش آموز از پنج مدرسه در قم، در مراکز درمانی پذیرش شدند که درهمان ساعات اولیه ۱۸ نفر ترخیص شدند.

در حال حاضر ۷ دانش آموز در بیمارستان تحت نظر هستند که حال عمومی آنها خوب است. ️تیم اورژانس و درمان در راستای کمک به دانش آموزان تلاش کرده و تا چند ساعت آینده، دانش آموزان ترخیص خواهند شد.

ورود دادستان کل کشور به موضوع مسمومیت دانش آموزان قمی

دادستان کل کشور در پی وقوع چندین مورد مسمومیت در مدارس قم و نگرانی‌های به وجود آمده در این زمینه به دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم ماموریت داد تا به پیگیری ویژه و برخورد قاطع با مقصران احتمالی ورود کند.

در پیام حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری به حجت الاسلام والمسلمین حسن غریب دادستان عمومی و انقلاب قم آمده است: اخبار از یک جریان نگران کننده نوعی مسمومیت در بعضی از مراکز آموزشی قم نشان از احتمال اقدامات مجرمانه عمدی دارد که قابل توجه و پیگیری دقیق است.

دادستان کل کشور اظهارداشت: اگرچه مسئولان آموزشی و بهداشتی و اطلاعاتی در تعقیب قضیه هستند ام ضروری است از جایگاه مدعی العمومی با اهتمام بیشتر و سرعت و دقت موضوع را تحت پیگرد قانونی قرار داده و ضمن همکاری لازم با مسئولان ذیربط به ریشه‌یابی و کشف واقعه پرداخته تا هرچه زودتر نگرانی‌های شهروندان و اولیاء دانش آموزان برطرف و چنانچه کسانی در این امر قصور یا تقصیر داشته و یا توطئه‌ای در کار بوده برخورد قاطع و قانونی انجام دهند و نتیجه را گزارش کنند.

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 73592

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر