ببینید| پلمب ساختمان نیمه کاره خیابان ولیعصر به دلیل آتش سوزی مرگبار

ساختمان نیمه‌کاره خیابان ولیعصر (عج) به دلیل آتش‌سوزی مرگبار امروز با دستور مقام قضایی پلمب شد.

ببینید| پلمب ساختمان نیمه کاره خیابان ولیعصر به دلیل آتش سوزی مرگبار

ساختمان نیمه‌کاره خیابان ولیعصر (عج) به دلیل آتش‌سوزی مرگبار امروز با دستور مقام قضائی پلمب شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم ، ساعت ۸ صبح امروز سه‌شنبه بیست و پنجم بهمن‌ماه، عوامل آتش‌نشانی شهرداری تهران در تماس تلفنی با محمدمهدی براعه؛ بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جنایی اعلام کردند ۴ مرد ایرانی که در یک ساختمان نیمه‌کاره در نزدیکی "پارک‌وی" کارگری می‌کردند، دچار آتش سوزی شدند و به کام مرگ فرو رفتند.

با اعلام این خبر، ماموران کلانتری ۱۰۱ تجریش، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی، متخصصان پزشکی قانونی و تیم تشخیص هویت و بررسی صحنه جرم به همراه بازپرس پرونده راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی پس از حضور در محل حادثه به طبقه منفی ۲ این ساختمان نیمه‌کاره رفتند و در یکی از  اتاق‌های ۱۵ متری آنجا با جسد ۴ مرد جوان مواجه شدند که بر اثر آتش‌سوزی فوت کرده بودند؛ در بررسی‌های ابتدایی نیز مشخص شد، ۱۱ کارگر دیگر در طبقه منفی ۲ درحال استراحت بوده و در زمان آتش‌سوزی در آنجا حضور داشتند که خودشان را نجات دادند اما دچار سوختگی شدیدی شدند.

تحقیقات ابتدایی نیز حکایت از آن داشت، کف و سقف این اتاق‌ها با یونولیت، موکت و نایلون که همگی به شدت قابل اشتعال هستند، پوشیده شده و آتش‌سوزی احتمالا به دلیل استفاده از سیلندر گاز که در اتاق وجود داشته رخ داده و کارفرما به علت بی‌احتیاطی در این حادثه مقصر است.

پس از پایان تحقیقات تیم جنایی، اجساد ۴ مرد جوان برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و مصدومان این حادثه آتش‌سوزی هولناک در بیمارستان بستری هستند.

با دستور محمدمهدی براعه؛ ‌بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جنایی، ملک مذکور طبق ماده ۱۱۴ قانون آیین دادرسی کیفری تا اطلاع ثانوی پلمب شد؛ همچنین کارفرما و مسئول فنی و ایمنی این ساختمان نیمه‌کاره تحت‌الحفظ به دادسرای امور جنایی اعزام شدند.

پلمب ساختمان نیمه کاره خیابان ولیعصر

پلمب ساختمان نیمه کاره خیابان ولیعصر

پلمب ساختمان نیمه کاره خیابان ولیعصر

پلمب ساختمان نیمه کاره خیابان ولیعصر

پلمب ساختمان نیمه کاره خیابان ولیعصر

منبع: تسنیم

دیگر رسانه ها

کدخبر: 72347

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر