ببینید | چاقوکشی خونین شرور سابقه‌دار به خاطر جای پارک خودرو در تهرانپارس

روند تحقیقات نشان داد، دختر مرد مجروح شده، دقایقی پس از درگیری چاقو را به سختی از سر پدرش بیرون آورده و جان وی را نجات داده است.

ببینید | چاقوکشی خونین شرور سابقه‌دار به خاطر جای پارک خودرو در تهرانپارس

 سرهنگ سعید راستی رئیس عملیات پلیس امنیت تهران بزرگ در خصوص فلج شدن پیرمرد تهرانی گفت: با وقوع نزاع خونینی در خیابان تهرانپارس و چاقو خوردن یک پیرمرد از ناحیه سر تیمی از ماموران پلیس امنیت عمومی وارد عمل شدند.

وی افزود: در تحقیقات میدانی مشخص شد، یک شرور سابقه‌دار به خاطر اختلاف سر جای پارک خودرو در محله تهرانپارس همسایه خودرو با چاقو از ناحیه سر به شدت مجروح کرده و پا به فرار گذاشته است.

این مقام پلیسی ادامه داد: روند تحقیقات نشان داد، دختر مرد مجروح شده، دقایقی پس از درگیری چاقو را به سختی از سر پدرش بیرون آورده و جان وی را نجات داده و این درگیری سبب فلج شدن شاکی شده است.

رئیس عملیات پلیس امنیت تهران بزرگ گفت: مأموران پلیس در تجسس‌های خود به سرنخ‌های مهمی از مخفیگاه متهم دست یافتند و پس از دریافت این اطلاعات مهم در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر و به اداره پلیس امنیت منتقل کردند.

سرهنگ راستی تصریح کرد: متهم پس از انتقال به اداره پلیس امنیت بلافاصله بازجویی شد و به جرم حمله و فلج کردن پیرمرد اعتراف کرد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 7206

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر