ماجرای خیانت مرد تبهکار به دوستش

تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان سارقانی که در یک فقره اقدام به سرقت اموالی به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال کرده بودند، شناسایی و در چند عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

ماجرای خیانت مرد تبهکار به دوستش

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان سارقانی که در یک فقره اقدام به سرقت اموالی به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال کرده بودند، شناسایی و در چند عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

به گزارش عرشه آنلاین، عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز، امروز در جمع اصحاب رسانه، گفت: به دنبال وقوع یک فقره سرقت مسلحانه توسط اشخاصی ناشناس از یکی از شهروندان فردیسی، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: برابر بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که مال باخته حین ورود به منزل توسط اشخاصی ناشناس با تهدید سلاح سرد و گرم کیف و لوازم شخصی اش به سرقت رفته است.

فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: بلافاصله پس از دریافت پرونده کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی رد پای یکی از دوستان مال باخته را در وقوع سرقت مشاهده و با تحت نظر قرار دادن تحرکات این شخص شبکه ایجاد شده توسط وی برای انجام سرقت را شناسایی کردند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: در ادامه مأموران با هماهنگی مرجع قضائی ۴ سارق و ۶ مالخر اموال مسروقه را در خصوص این سرقت دستگیر کردند.

محمدیان با بیان اینکه ارزش لوازم مسروقه حدود ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد شده، اظهار کرد: امروز پلیس به میزانی از توانمندی رسیده است که سخت‌ترین پرونده‌های سرقت و کلاهبرداری را در کوتاه ترین زمان ممکن به نتیجه می‌رساند./ رکنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 67022

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر