آمار خیره‌کننده از کشف سلاح جنگی در استان نزدیک به مرز

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۱۶۹۸ قبضه سلاح جنگی و شکاری در عملیات های پلیس سراسر استان از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

آمار خیره‌کننده از کشف سلاح جنگی در استان نزدیک به مرز

فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۶۹۸ قبضه سلاح جنگی و شکاری در عملیات های پلیس سراسر استان از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری در جمع خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر بیان کرد: با توجه به نقش بسیار شومی که دسترسی به سلاح و مهمات ممنوعه در وقوع نزاع و درگیری ها، قتل، گروگانگیری و دیگر جرائم خشن ایفا می کند، کشف سلاح های غیرمجاز و ممنوعه به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی افزود: در این رابطه با رصد اطلاعاتی و پی جوئی های تخصصی ماموران پلیس سراسر استان طی ۸ ماهه امسال بیش از ۱۶۹۸ قبضه سلاح جنگی و شکاری در نقاط مختلف استان که در منزل برخی افراد یا مکان هایی دیگر نگهداری می شده یا در حال نقل و انتقال بوده اند کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به نقش مردم و معتمدین طوایف در ارتقاء امنیت فردی و اجتماعی و کاهش زمینه های وقوع جرم خاطر نشان کرد: قطعا وجود این سلاح ها و قابلیت دسترسی برخی افراد به آن ها زمینه ساز ناامنی برای عموم افراد جامعه خواهد شد از اینرو طرح های مقابله با مخلان نظم و امنیت جدی و مستمر بوده و در این زمینه بیش از هر چیز به همکاری و احساس مسئولیت آحاد مردم نیاز داریم./ ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 53036

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر