فرمانده انتظامی استان مرکزی: با آشوبگران و اغتشاشگران قاطعانه برخورد می شود

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با قاطعیت با این افراد برخورد می کند و اغتشاشگران در زمان مشخص به سزای اعمالشان خواهند رسید.

فرمانده انتظامی استان مرکزی: با آشوبگران و اغتشاشگران قاطعانه برخورد می شود

سردار هادی رفیعی‌کیا ظهر امروز در حاشیه تشییع پیکر شهید مدافع امنیت "سجاد فراهانی" در اراک در جمع خبرنگاران با اشاره به قاطعیت پلیس در برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت کشور اظهار داشت: به عنوان سرباز وطن و انقلاب و ولایت هم قسم شده‌ایم تا آخرین قطره خون در راستای اعتلای اسلام ناب محمدی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تامین امنیت پایدار و اقتدار کشور عزیزمان از هیچ تلاش، ایثار و فداکاری فروگذار نباشیم.

وی افزود: بنابراین به کسانی که دست به چنین جنایاتی می زنند و افرادی که از آنها حمایت کردند و بصورت مستقیم و غیر مستقیم در نا آرامی ها دخالت دارند هشدار می‌دهیم، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با قاطعیت با این افراد برخورد می کند و اغتشاشگران در زمان مشخص به سزای اعمالشان خواهند رسید.

رفیعی‌کیا تصریح کرد: جا دارد از حضور پر شور مردم شهید پرور و همیشه در صحنه استان مرکزی و شهر اراک که همیشه قدردان خادمان خود هستند و همیشه از مجموعه انتظامی استان و قوای مسلح حمایت داشته‌اند و امروز در مراسم بدرقه شهید مدافع امنیت با ابراز لطف و محبت به خدمتگزاران خود در فرماندهی انتظامی سنگ تمام گذاشتند کمال تشکر را داشته باشم.

وی افزود: شهید "فراهانی" اولین و آخرین شهیدی نیست که فرماندهی انتظامی تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی و تقدیم امنیت کشور می کند و پلیس همیشه آماده دفاع از امنیت پایدار در سطح جامعه است و همه ما هم عهد با این شهید والامقام تا آخرین قطره خون خود برای خدمت به کشور، انقلاب و مردم ایستادگی می‌کنیم.

منبع: تسنیم

دیگر رسانه ها

کدخبر: 52223

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر