دستگیری خلافکار کثیف | او رسماً با جان مردم بازی می‌کرد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۰۰ هزار لوازم تاسیسات قاچاق خبر داد.

دستگیری خلافکار کثیف | او رسماً با جان مردم بازی می‌کرد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۰۰ هزار لوازم تاسیسات قاچاق خبر داد.

به گزارش عرشه آنلاین، سرهنگ کارآگاه هدایت بهرامی بیان کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف انبار لوازم تاسیساتی قاچاق در محدوده شهر ری شدند.

وی افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد فردی با استفاده از شگردهای مجرمانه اقدام به دپوی مقدار قابل توجهی لوازم تاسیسات خارجی کرده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران تصریح کرد: در بررسی اولیه مشخص شد که با استفاده از اسناد تکراری گمرکی سال‌های قبل به تهران و انبار فوق انتقال و در سطح بازار به فروش میرساند و فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی هستند.

وی افزود: در این راستا مامورین پایگاه جنوب این پلیس مقادیر متنابهی لوازم تاسیسات را کشف و توقیف کردند که کالاهای کشف شده شامل انواع اتصالات فولادی از جمله: زانو، سه راه، تبدیل، فلنج و … در سایزهای مختلف بوده که پرونده‌ای در خصوص تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ بهرامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش مالی اموال کشف شده را بیش از ۱۰ میلیارد تومان اعلام کرده‌اند، اظهار کرد: با این شیوه و شگرد قاچاقچیان حرفه‌ای برای قاچاق و فرار از دست قانون و عدم پرداخت حق و حقوق دولتی اقدام به قاچاق کالا می‌کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا موجب رونق تولید وکاهش بیکاری می‌شود و انجام آن از اهم وظایف این پلیس است، از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند./ آخرین خبر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 51880

ارسال نظر