امام زمان قلابی در بروجرد رسوا شد | کلاهبرداری میلیونی در پوشش جعلی

فرد کلاهبردار اعتراف کرد با ترفندهای متقلبانه و عنوان جعلی، در پوشش منتسب به امام زمان (عج) یک باب منزل مسکونی و ۴۰۰ گرم طلا و جواهرات از شاکیان کلاهبرداری کرده است.

امام زمان قلابی در بروجرد رسوا شد | کلاهبرداری میلیونی در پوشش جعلی

سرهنگ نصرت الله گراوند سرپرست انتظامی بروجرد با اعلام این خبر، اظهار داشت: در پی مراجعه دو تن از شهروندان به کلانتری ۱۱ این شهرستان مبنی بر اینکه یک نفر با روش‌های متقلبانه مقادیری طلا و جواهرات از آنها کلاهبرداری کرده است، موضوع به صورت ویژه در دستورکار پلیس قرار گرفت.

سرپرست انتظامی بروجرد، خاطرنشان کرد: با انجام تحقیقات پلیسی و با توجه به شواهد و قراین فرد کلاهبردار به بزه انتسابی اعتراف کرد و اعلام کرد که با ترفندهای متقلبانه و عنوان جعلی، در پوشش منتسب به امام زمان (عج) یک باب منزل مسکونی و ۴۰۰ گرم طلا و جواهرات از شاکیان کلاهبرداری کرده است.

سرهنگ گراوند در پایان با بیان اینکه متهم تحویل مراجع قضایی شده است، به شهروندان توصیه کرد کلاهبرداران حرفه ای معمولا با پیشنهادهای اغفال کننده و جلب اعتماد افراد، سوژه‌های خود را انتخاب می‌کنند و شهروندان لازم است که ضمن اعتماد نکردن به این گونه افراد از ارایه هر گونه اطلاعات شخصی به آنان خودداری و هر گونه موارد مشکوک رابه پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 4022

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر