استخر کشاورزی 5 نفر دیگر را کشت

بررسی های اولیه نشان می دهد که ابتدا یک نفر از قربانیان برای شنا به این استخر می رود که غرق می شود و چهار نفر دیگر برای کمک به وی وارد استخر می شوند و بقیه نیز به دلیل عدم آشنایی با فنون شنا جان می‌بازند.

استخر کشاورزی 5 نفر دیگر را کشت

رییس ایستگاه آتش نشانی تایباد خراسان رضوی گفت: پنج نفر از شهروندان تایباد روز پنجشنبه در یک استخر کشاورزی در فاصله ۲۰ کیلومتری این شهر غرق شدند.

سید علی حسینی افزود: این حادثه ظهر امروز رخ داد که تیم های آتش نشانی و امداد بلافاصله به محل اعزام شدند و پیکرهای غرق شده را از آب بیرون کشیدند.

وی خاطر نشان کرد: با وجود اقدامات اورژانسی و پزشکی متاسفانه احیای این افراد بی نتیجه ماند و آنان جان خود را از دست دادند.

حسینی ادامه داد: بررسی های اولیه نشان می دهد که ابتدا یک نفر از قربانیان برای شنا به این استخر می رود که غرق می شود و چهار نفر دیگر برای کمک به وی وارد استخر می شوند و بقیه نیز به دلیل عدم آشنایی با فنون شنا جان می‌بازند.

رییس ایستگاه آتش نشانی شهر تایباد ادامه داد: سه تن از جانباختگان نوجوان و ۲ نفر دیگر میانسال بوده و با هم رابطه خویشاوندی داشته اند، در حال حاضر پیکر این افراد برای بررسی های تکمیلی به پزشکی قانونی منتقل شده است.

پنج نفر در استخر کشاورزی در شهرستان خوشاب خراسان رضوی غرق شدند

چند روز پیش هم  یک کودک و چهار مرد در روستای "عبدل آباد" شهرستان خوشاب در استخر کشاورزی غرق شدند.

 محمود شم آبادی،  افزود: ابتدا کودک ۱۰ ساله  در این استخر گرفتار و در حال غرق شدن بود که چهار نفر از بستگان وی برای کمک به او وارد استخر شدند.

وی ادامه داد: با توجه به شکل و وضعیت استخر کشاورزی و عدم آشنایی افراد با فن شنا، هر پنج نفر در آب گرفتار و غرق شدند.

فرماندار خوشاب تصریح کرد: با توجه به گرم شدن هوا و تمایل افراد به شناگری، برای جلوگیری از بروز حوادث احتمالی حتما باید افراد از شنا در محل‌های غیر استاندارد پرهیز کنند.

سلطان آباد مرکز شهرستان ۳۸ هزار نفری خوشاب در ۱۷۵ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

 

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 35541

ارسال نظر