این خانه معدن لوازم جانبی موبایل بود

جانشین فرمانده انتظامی فارس گفت: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز و مقابله با قاچاقچیان، ماموران انتظامی پلیس امنیت اقتصادی استان با رصد هوشمندانه از دپو انواع کالاهای قاچاق در یک منزل مسکونی در یکی از محله‌های شیراز مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

این خانه معدن لوازم جانبی موبایل بود

سردار یوسف ملک‌زاده، جانشین فرمانده انتظامی فارس گفت: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز و مقابله با قاچاقچیان، ماموران انتظامی پلیس امنیت اقتصادی استان با رصد هوشمندانه از دپو انواع کالاهای قاچاق در یک منزل مسکونی در یکی از محله‌های شیراز مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

به گزارش عرشه آنلاین، او افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن منزل ۵ هزار و ۷۳۸ عدد انواع تجهیزات گوشی از قبیل هدفن، اسپیکر و... قاچاق و فاقد هرگونه مجوز گمرکی و قانونی کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی فارس با بیان اینکه در این خصوص یک نفر به همراه پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: ارزش اموال کشف شده برابر نظر کارشناسان ۱۶ میلیارد ریال برآورد شده است.

منبع: ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 33972

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر