مسمویت الکلی 10 نفر را راهی بیمارستان کرد

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: مراجعه کنندگان ۹ آقا و یک خانم بودند که در حال حاضر چهار نفر به طور سرپایی مداوا و با رضایت شخصی ترخیص شده‌اند و ۶ نفر همچنان در بیمارستان بستری هستند.

مسمویت الکلی 10 نفر را راهی بیمارستان کرد

فاطمه نوروزیان، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: طی روزهای اخیر مواردی از مسمومیت به دنبال مصرف مشروبات الکلی در شهرستان قشم مشاهده شد که طی دو روز گذشته ۱۰ نفر به دلیل بروز علایم مسمومیت به مراکز درمانی این شهرستان مراجعه کرده‌اند.

وی افزود: مراجعه کنندگان ۹ آقا و یک خانم بودند که در حال حاضر چهار نفر به طور سرپایی مداوا و با رضایت شخصی ترخیص شده‌اند و ۶ نفر همچنان در بیمارستان بستری هستند و یک نفر نیز  با وضعیت وخیم در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده و برای سه نفر نیز دیالیز انجام شده است.

به گزارش عرشه آنلاین، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ضمن هشدار به خانواده ها و اشاره به اینکه مصرف مشروبات الکلی بسیار خطرناک است، توصیه کرد که در صورت مصرف اگر دچار علائمی مانند سرگیجه، تاری دید، تهوع، استفراغ و تنگی نفس شدند بدون نگرانی بابت مسائل قانونی، هر چه سریعتر برای درمان به بیمارستان مراجعه شود زیرا با درمان سریع و به موقع، شانس بهبودی وجود دارد.

منبع: ایرنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 33966

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر