اعدام برای مرد بانفوذی که تجاوز کرد

مرد با نفوذی که زنی را مورد تجاوز قرار داد و باعث مرگش شد به اعدام محکوم شد

اعدام برای مرد بانفوذی که تجاوز کرد

مردی که زنی متاهل را مورد تعرض قرار داده و پرونده اتهامی‌اش بعد از مرگ این زن به جریان افتاده بود، از سوی دادگاه به اعدام محکوم شد.

این مرد متهم است زن متاهل را مورد تعرض قرار داده و برای اخاذی از او چند بار کتکش زده است. زن جوان مدتی بعد در جریان یک عمل جراحی فوت شد. سپس شوهر او موضوع را پیگیری کرد و فهمید همسرش مورد آزار قرار گرفته بود و به همین دلیل شکایت کرد.

شوهر مقتول گفت: بینی همسرم شکسته بود. ما برای جراحی به کلینک مراجعه کردیم اما همسرم فوت شد. زمانی که با دکتر درباره علت فوت همسرم صحبت کردم او گفت همسرم به دلیل اضطراب و استرس بسیار زیاد قبل از عمل جراحی حالش بد شده و فوت کرده است. من و زنم زندگی خوبی داشتیم. ما همدیگر را خیلی دوست داشتیم و هر دو برای بهتر شدن زندگی دخترمان تلاش می‌کردیم. همسرم یک مزون لباس داشت. من نمی‌دانستم چه موضوعی او را چنین به هم ریخته است تا اینکه بعد از فوت همسرم به طور اتفاقی متوجه شدم او درد بزرگی در دلش داشت. وقتی تلفن همراه همسرم را برداشتم پیام‌هایی را از طرف مردی دیدم که مدام او را تهدید کرده بود. همسرم به او گفته بود که شوهر و بچه دارد و از او خواسته بود دست از سرش بردارد، اما آن مرد چندین بار همسرم را اذیت کرده و از او اخاذی کرده بود. دست آخر هم با همسرم درگیر شده و بینی‌اش را شکسته بود.

این مرد گفت: همسرم به من گفته بود بینی‌اش بر اثر یک اتفاق شکسته است. من نمی‌دانستم زنم با چه مشکلی روبه‌رو بوده است.

دختر مقتول نیز به عنوان ولی دم شکایتی را مطرح کرد و گفت: مادرم برای کار به یک مرکز می‌رفت. این اواخر چند باری به آنجا رفت و وقتی برگشت ناراحت بود و گریه می‌کرد. یک بار هم من اتفاقی تلفنش را دیدم، مردی برایش پیام‌های خیلی زیادی فرستاده بود. مادرم همان روز خیلی زیاد گریه کرده بود و حالش خوب نبود. وقتی متوجه شد من پیام‌ها را دیده‌ام خیلی عصبانی و ناراحت شد. او ساعت‌های زیادی گریه کرد و خیلی آشفته بود.

بعد از گفته‌های این پدر و دختر تلفن همراه زن جوان مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد فردی به این زن تعرض کرده و با تهدید و فحاشی او را آزار می‌داده است. این فرد زن جوان را تهدید کرده بود که با دخترش هم بدرفتاری خواهد کرد به همین خاطر زن سکوت می‌کرد.

پلیس فتا شماره تلفن به‌دست‌آمده را ردیابی کرد و مشخص شد تلفن متعلق به مردی است که از این شماره برای اذیت زن جوان استفاده می‌کرده است.

وقتی این مرد تحت بازجویی قرار گرفت اتهام را رد کرد و مدعی شد تلفن مربوط به او نیست و اصلاً این زن را ندیده است، اما عکس‌ها و مدارک بعدی گویای چیز دیگری بود.

با توجه به شکایت صورت‌گرفته، متهم در دادگاه کیفری استان تهران تحت بازجویی و محاکمه قرار گرفت. او از اتهام تجاوز و قتل تبرئه شد، اما شوهر و فرزند مقتول به رأی صادره اعتراض کردند و پرونده برای رسیدگی به دیوان عالی کشور رفت. در جلسه دیوان عالی کشور مستندات شوهر مقتول بررسی و رأی صادره نقض شد.

این‌ بار شعبه ۱۱ دادگاه کیفری استان تهران رسیدگی به پرونده را بر عهده گرفت و متهم بار دیگر پای میز محاکمه رفت. او اتهام تجاوز را رد کرد و گفت متن پیامک‌ها متعلق به او نیست. وکیل متهم نیز مدعی شد موکلش از متن پیامک‌ها خبر ندارد و اصلاً منشاء پیام‌ها معلوم نیست و درخواست برائت کرد. اما قضات شعبه ۱۱ با توجه به مستندات موجود متهم را بازداشت کردند و بعد از پایان جلسه دادگاه، او را در جرم تجاوز گناهکار تشخیص دادند و به اعدام محکوم کردند. پرونده متهم در خصوص اتهام قتل زن جوان از طریق ترساندن و فشار بر او برای بررسی به دادسرای جنایی تهران رفته است.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 19291

ارسال نظر