خودکشی دختر آملی در هتل معروف تهران / جزییات دستنوشته دختر ۳۱ ساله(+16)

دختر 31 ساله اهل آمل در هتلی معروف به زندگی خود پایان داد.

خودکشی دختر آملی در هتل معروف تهران / جزییات دستنوشته دختر ۳۱ ساله(+16)

هشدار: قبل از اینکه این خبر را بخوانید به این نکته توجه کنید: اگر شما یا یکی از نزدیکانتان به خودکشی فکر می‌کنید؛ با شماره‌ تلفن‌‌های اورژانس اجتماعی در ایران ۱۲۳ و در آمریکا و کانادا ۹۱۱ تماس بگیرید.همچنین شماره ۱۴۸۰ سامانه صدای مشاور و شماره ۱۵۷۰ که خط ملی خدمات حمایتی مشورتی و مددکاری اجتماعی است / عرشه آنلاین

دختر 31 ساله اهل آمل در هتلی معروف به زندگی خود پایان داد.

ساعت ۱۱ صبح شنبه ۲۷ آبان، مدیر هتلی معروف در مرکز پایتخت با پلیس تماس گرفت و گفت: ۳ روز قبل دختر جوانی، در هتل ما اتاق گرفت. اما از وقتی وارد اتاق شد دیگر بیرون نیامد و پاسخ پرسنل را هم نمی داد. به همین دلیل نگران شده و با ورود به اتاق با جسد دختر جوان مواجه شدیم.

ماموران پلیس در هنگام ورود به یکی از اتاق های این هتل معروف در تهران با جسم بی جان دختری روبرو شدند که بنابر تایید عوامل اورژانس چند ساعت قبل از پیدا شدن جسد فوت کرده است.

در تحقیقات های ابتدایی ماموران بعد از شنیدن اظهارات نیروی خدماتی و مدیریت هتل متوجه شدند که این دختر جوان 31 ساله و اهل شهر آمل است و از چند سال قبل با برادرش در تهران زندگی می کند و بنابر دلایل نامعلومی روز گذشته به این هتل آمده بود.

پس از بررسی محل حادثه ماموران پلیس آگاهی در کنار جسد این دختر جوان دست نوشته ای از او پیدا می کنند که در آن از همه اعضای خانواده خود عذرخواهی کرده ونوشته در صحت و سلامت کامل به زندگی خود پایان می دهد، همچنین در آن  نوشته بود: دنبال جای آرامی بودم تا برای همیشه بخوابم. 

همچنین در کنار جسد لیوان آب با محتویات نا مشخص و قرص های خواب آور کشف شد که بنابر دستور بازپرس ویژه قتل از شعبه 3 دادسرای امور جنایی همراه جسد برای بررسی دقیق به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

بازپرس ویژه قتل از شعبه 3 دادسرای امور جنایی تهران دستور بازبینی فیلم دوربین های مداربسته هتل، شنیدن اظهارات برادر متوفی و شهود حاضر در صحنه را در دستور کار تیم کارآگاهان پایگاه دهم پلیس آگاهی قرار داد.

تحقیقات در خصوص این مرگ مشکوک در حال بررسی است.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 114859

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر